Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

měl jsem stejný pocit, když jsem to zkoušel hrát. Na pohled divné. Ale spíš mě to přestalo bavit, kvůli stupidní UI a skákajícím mutantům.
Nikdy jsem jsem si nemyslel, že rád uslyším ruštinu, ale 20 let jsou ty šmejdi pryč, člověk zapomene na to zlé a já si s chutí nastavil ruštinu ve hře a užívám si ji. Navíc titulky zdaleka neobsahují vše co postavy říkají.I jinak jsem celkově nadšen, jen mi připadá, že je všechno nějak blízko mým očím.Nějak zmršená perspektiva, nebo se mi to jen zdá?
V u nás zakoupené verzi se dá nastavit možnost anglicky mluveného slova nebo rusky mluveného, obě s českými titulky.
sem tam ... já mám zvukovou angličtinu s ruským akcentem a českýma titulkama
Mluví se ve hře rusky? Je ta možnost? Myslím v u nás zakoupené verzi..
mám to rozehrané, ale asi to smažu. Nějak mě to neoslovilo, prostě chodíš střílíš a trošku obchoduješ. Navíc nesnáším skákající mutanty už od Far Cry
jako postavy nejsou blbe, ale rozhodne znacne zaostavaji proti zbytku hry i tem hram co tu soudruh zminil. Vesmes se da rict ze vypadaj jako tuctovi panaci z prvnich Stalkeru a je fakt ze mraky hernich studii a vlastne vcetne nekterych amaterskych plodi mnohem lepsi modely.
Jako jo, teselace tam vidět jde. Hranaté nějak extra nejsou, ale i tak se mi ty modely nezdají extra propracované. Takový Batman měl podle mého lepší modely. No, lidským postavám bych možná trochu křivdil, protože nejhorší nejsou, ale mutanti? Těm by mohl konkurovat snad i stařičky Doom 3 :-)
Čekal bych něco lepšího od hry, na které vymakali určité efekty a od hry, která je pekelně náročná na HDD.
Tohle jde mimo me. Pokud nemaj misto hlavy trojuhlenik nevadi mi to. A z toho co jsem videl nejaky gameplay videa, tak to ma postavy kvalitni. Ale jak se rika 'kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde'. Takze nejlepsi by bylo na tve uvahy nereagovat vubec.:)
Marwel: No, ta kritika byla v závorce. Spíše mi šlo o to, aby se trochu zaměřili na postavy a hlavně mutanty místo vypilování těhle efektů. Které by mi jinak ani nevadily, kdyby v nich nepohíbaly ty "nedokonalé" hnusné bestie :-)
HEX: cut-ready, to je takový blbý obrat atmosféry, která by se "dala krájet"... ;-)
Neni mnoho her, ktere pouzivaji realne efekty, takze nevidim duvod, proc za neco takoveho Metro kritizovat.
garret: Tady nikdo nemusí být expert. Akorát že oni si vyhrávali v grafice s efekty, které jsou možná tak náročné na hardware (mě se ovšem nelíbí díky jejich nereálnosti) a třeba modely postav a mutantů úplně odflákli....
Je prostě nejlepší! Stejně tak jako to zpívá Lešek Semelka. :-)
Jak se na tu hru dívám, tak musím uznat, že má skvělé efekty světla a stínu + ještě další capiny, které na efekt vypadají celkem fajn. Ale ty modely postav a obličeje, to je nic moc. Působí tak strašně uměle nereálně a na atmosféře to moc nedodá. Kdyby radši ubrali na efektech a udělali lépe mutanty a lidi.
Já to dohrál za sedm hodin, což mi zas moc nepřijde, ale na druhou stranu jsem většinu situací řešil stealth a ani prozkoumávání jednotlivých obydlených stanic jsem moc nedal, takže si to asi po čase střihnu ještě jednou.
no já jsem teď v D, nahazuju generátory. použil jsem to právě jednou tady, ale snad jen jeden zásobník. každopádně mi to přijde docela dlouhé...
Dohraý to ještě nemam, ale tipuju, že jsem tak v 90 procentech hry a ještě jsem to nepotřeboval.
Ještě mě tak napadlo - nezapomněl si používat ty originální náboje, co se používají jako platidlo? Přidržíš "r" a přebiješ s nimi...
Ale ta část, kde se o nich zmiňuješ, tj. Library, neobsahuje černosrsté - jen jednoho na konci.
Garret: Ten postup funguje jen do té doby, než narazíš na knihovníky s tmavou srstí. Ti pak útočili naprosto regulérně automaticky, jen co mě viděli a nemusel jsem se k nim ani otáčet zády nebo se k nim nějak zvlášť přibližovat. Jinak uznávám, že část archív byla vyřešena tak, že je konfrontovat sice nebylo vyloženě třeba a šlo se kolem nich i proplížit, bohužel se stejně po nějaké etapě vzbudili a vydali se po tvojí stopě, takže jsem musel buďto utéct nebo je zabít. Jinak k jejich likvidaci - zabíjel jsem je pistolí, zhruba 7 střelami do hlavy tak, že jsem vždycky, když se mě snažili udeřit, ucouvnul kousek vzad. Přesto já tohle nemám dvakrát rád. Nemám nic proti tužší výzvě, ale když už chci udělat akci s realistickou atmosférou, tak mi tohle přijde jako dobrý vtípek.
Ta hra je na normal docela jednoduchá a hráč vydrží spoustu ran pařátem. na Hardcore je to trochu horší.
Kubulus: když jsem vylezl z Archivů, náboje mi padaly z kapes. Ta poslední část byla dělaná tak, aby si s těmi "knihovníky" nemusel bojovat - Miller ti před konfrontací s nimi říkal, jak na ně. Já je ale stejně všechny vykostil...
Chuck> je tam vetsinou celkem tma :)

Pivo> to bude asi hlavne tim ze na te scene co si vybrali je celkem hovno :)

Ad narocnost, kdyz jsem shodil rozliseni na 720p jelo to v klidku na very high, ale kdo ma na ty kosticky na 1080p monitoru koukat :)

(a buhvijake orgie to mozna nejsou, ale imho kdyz clovek ty efekty v praxi vidi, tak se narokum prakticky nemuze divit a jeste je rad ze mu to cekem hezky bezi :))
Pěkné srovnání detailů. No, mezi nejnižšími a nejvyššími detaily zase tak extra velké rozdíly nevidím, aby to musel být tak kurevsky náročné na pc.

Ale na xboxu ta grafika vypadá pěkně škaredě :-)

detaily
Bože můj, systém checkpointů, které se navzájem přeukládají i v těch ztracených situacích. tomu říkám demence...
Montana: Opravdu? Já to neřešil, jen jsem napsal, že je to málo a začlo se to tu řešit. I ty jsi celkem dost přispěl svou reakcí, že "prej pouhých" ;-)
Jo, já jsem se na tu hru těšil docela dost (možná víc než na cokoliv jinýho, co letos vychází) ale naprosto otřesní mutanti a souboje s nimi a prakticky všechny pasáže na povrchu (kromě poslední) tu hru v mých očích dost sráží. Jinak 75% je hodně nadprůměrných.
Přesně jak říká Pooky.
Jinak já těch 65 zase nevidím tak úplně mimo. Kdyby tu už někdo hodil 90ku a zbytek 80ky, tak možná. Ale mám pocit, že třeba takový Doomcze se tu rozplýval nad tím, jak se těší, až si hru zahraje a dal jen 75% (možná se pletu a na hru se tolik těšil někdo jiný).
Právě, většinou hru hodnotí/hrají těsně po vydání hráči, kteří od té hry něco očekávají, či se těší. Takže vzhledem k "většinovému" hodnocení, kdy každý druhý používá hodnocení od 50-100%, je 76% slabé/průměr.
Vzhledem k tomu, kolik her zde na DH má průměr více jak 80%, se opravdu dá použít "pouhých."
Ale jak se na tu hru furt dívám, tak je to především hlavně zkurvená optimalizace :-)
Zase takové grafické orgie, aby to muselo být tak náročné, to určitě nejsou. Pod takhle náročnou hrou bych si představil trochu něco jiného, ale tak co. Já to zase tak vyloženě hrát nemusím.

Jen se divím tomu hodnocení vašemu, jak jste se každý těšil.... a teď tu vidím pouhých 76%?
Chuck: jestli jsi normální smrtelník a nepotřebuješ DX11 s 16x vyhlazování a Ultra High detaily, odlesky oken na padesát kilometrů ve stromě teselací, tak si v klidu zahraješ. na full si tuhle hru může dovolit málokdo...

ostatně, tohle mluví za sebe :-)
Ideální hardwarové požadavky:
Procesor: Core i7 CPU
Grafická karta: NVIDIA DirectX 11 kompatibilní (GeForce GTX 480 and 470)
Operační paměť: 8GB RAM a více
rychlé HDD nebo SSD
Chuck: Škrtne, ale to AA už bych radši nezapínal. Full detaily bych bral bez něho spíše a řekl bych, že by to i nějak jet mohlo.
DoomCZE: Takže při rozlišení 1280x1024 a zapnutí AA si ta hra ani neškrtne? To bych se dost divil.
No to bych asi nehrál :)

I když zase si vzpomínám na HD2, na který jsem se tak moc těšil, že jsem to po koupi byl ochotnej hrát snad i v 15 FPS a nedokázal jsem počkat na lepší HW :)