Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@AlieN (18.11.2017 19:33): Oproti Scorch? Ne. Je to naprosto precizně zacílený útok. Pokud počítač nabere dobré počasí až špehem atp., tak automaticky prohrál kolo. Scorch je naprosto hloupá karta. Její použití je extrémně situační. Zabiješ soupeři dejme tomu jednu desítku. Buď si ji oživí nebo ne. Každopádně ty si zaplácal místo (a tím třebas jinou desítku) touhle kartou, která je jen vějička. Z odhazovacího balíčku ji už nevrátíš.

Mráz i Villentretenmerth jsou proti tomu použitelné v kombinaci i nezávisle na sobě. Scorch je přesně ten systém, který nefunguje. Je to karta pro příležitost, která nemusí vůbec nastat a často nenastane. Každá karta, kterou mám v balíku a která mi může přijít, musí být v každém případě použitelná. Pokud tomu tak není, tak nemá v balíku co dělat. Villentretenmerth je vždy sedmičková karta. A v 95% zničí nepříteli jednu jednotku. Pokud mám mráz, tak beru minimum jednotek, které může ovlivnit (vlastně jen špehy - tam je ale stejně posílám soupeři - a právě Villentretenmertha). Btw touhke kombinací také zabraňuji soupeři, aby si s pomocí Decoy vybral z přední lajny mé špehy. Což zrovna pošle Severní království do kytek, neb mají jedinou kartu pro návrat z odhazovacího balíčku.

Bral bych ji jedině proti Skellige. Kvůli jejich několika tight bond kartám. Ale dopředu nevím, s jakým balíkem bude soupeř hrát, takže jen kdybych věděl. Sám se ji pak za Skellige pohodlně ubráním s pomocí Olafa (který zemře na ochranu mých tight bond karet).
@AlieN (17.11.2017 23:02): Mě se zdá že monstra jsou nejtěžší. Vždycky, když jsem hrál proti někomu s monstrama tak jsem velkou potíž vyhrát. Protož u monster je spousta karet, které ti přihodí na stůl kromě té karty další. Tak třeba čarodejnice + další dvě a každá má 6 takže to je 18 bodů nebo upír tam ti přibudou snad ještě další tři.
Nicméně Gwent ve hře mě bavil výrazně víc než Gwent samostatný - tam mi ty pravidla s permanentním zvyšováním a snižováním síly jednotek vůbec nesedly.
Monstra jsou proti pc extrémně easy, v podstatě se nedá prohrát, člověk by si to promyslel líp. Ale ono je to dost easy všechno, většinou jsem pak méně důležité hry hrával s balíčkem do kterého jsem nacpal všechny své karty včetně největších shitů ať je to zajímavější.

A Scorch je výborná, stačí si hlídat vlastní jednotky, a obzvlášť strany silné na arti dokáže slušně zdecimovat - Tři kavky nad ní vede jen proto, že se dá za hru použít několikrát.
@Terien (16.11.2017 22:03): To jsi to pochopil rychle. Já jsm musel prohrát tak 10 her než jsem pochopil vo co go. A pak jsem vyhrál i turnaj v gwintu. Tedy toho posledního hraběte nebo co to bylo jsem dal na podruhý. Poprvé jsem hrál za Sever proti jeho Příšerám, které jsou oproti ostatním frakcím nechutně silné.
Podruhé jsem to dal za Scoiatel s velitelkou, která zničí jednotky v přední línii a to už bylo jný kafé. To jsem už vyhrál.
@Jab (17.11.2017 00:41): Já jsem nakonec přešel k používání Scorch (hrál jsem za sever, s vůdcem pro odstranění efektů počasí a nepodařilo se mi prohrát ani jednou (nepočítám jednu dvě "haluze" na začátku hry, když nemám ani jednoho hrdinu a náhodný obchodní jich vysází pět v jednom kole).

Hlavní výhoda je spíš strategická - hlídat si hodnoty jednotek, postupně skládat komba (x2, x3) a eliminovat otravné nepřátele (zejména dobré na Nilfgaard s jejich 10 obyčejnými kartami a zálibou v oživování). A taky pomáhá proti těm otravným jednotkám za Skellige v B&W (vlastně si to možná už trochu pletu - v původní hře Scorch zas tak užitečný není).
@Jab (17.11.2017 00:41): první zápas s tím obchodníkem mě spíš odradil, až když jsem měl vyřešit krvavýho barona tak jsem to začal zkoumat jak to hrát
možná kdybych nehrál dost jinejch karet kde to funguje jinak nebyl bych z toho tak zmatenej

pro monstra je myslím celkem smrtící už samotný zmražení, většinou to mají nacpaný vše v první lajně
@Terien (16.11.2017 22:03): Na ten tutorial je tam obchodník v první vesnické hospodě ve White Orchard. Nebo toho bude dost na youtube. Tutorial ke gwentu bych asi sám nikdy nedělal, u toho bych se unudil k smrti. Scorch je strašně situační karta. Kdyby byl počítač naprogramovaný dobře, tak ji vůbec nepoužívá, neb je zbytečná. Zničí nejsilnější jednotku na ploše (jednu nebo více). No a co? Tři kafky po zamrznutí přední lajny soupeře sejme třebas deset karet (zejména u monster to je ekvivalent střílení krocanů). Má smysl vytvářet komba. Pokud se ti do nich nějaká karta přímo nehodí, tak je zbytečná. A scorch tedy nikdy neberu.
@Jab (12.11.2017 10:27): tak jsem prostudoval tvoje rady do gwentu a moc mě teda nepomohli :) ale díky za tip

jsem potřeboval poradit úplnej začátek :D
vůbec jsem nechápal vo co gou, stačilo spíš najit chuť to zkoušet. Asi od třetí hry jsem nějak začal vyhrávat nevěda pořádně proč :D, pak až za pár dalších her jsem to celý pochopil
furt jsem se snažil klikat na líznutí další karty z decku
a to číslo karet na ruce jsem chvíli automaticky předpokládal že jsou moje životy :D (je tam sice ikona karet, ale když seš slepej jako já tak si toho nevšimneš)Furt jsem snažil přijít na to jak se to počítá, a myslel jsem že ho musím přetlačit ve všech řadách. Velkýho čísla, který ukazuje vaše celkový síly, jsem si třeba vůbec nevšim. :D

musel jsem začít hrát se severem, protože nic jinýho do začátku nemáš. Už jsem na ně zvyklej. sice bych mohl hrát Nilfgaard, mám tam i víc hrdinů, ale proč. Oponenti zas tak neporazitelní nejsou.
Scorch(spálení) je náhodou super karta, lepší jak dráček Vilentretentonoc. Ovliňují celý bojiště, on jen první řadu. Správně zahraná a protivník má vše pryč. ( dobrý kombo když máš na své silnější řadě debuff)
Zajímavá minihra, ale že by mě to lákalo hrát i normálně, to zas ne. Elder scrolls legends mám radši.
Jo a strana příšer, tak je fakt hodně trapná, strašně zranitelná.
Ve Zaklínači 3 je několik tresure Hunt

1) Grifí zbroj
2) Zbroj Kočky
3) Medvědí zbroj

Přemýšlím pro kterou se vydám. Která je lepší?
@Paul (12.11.2017 10:39): JJ, šance na dokončení celé hry je tak 1%, jak to u podobných projektů bývá. Každopádně remaster jedničky je můj vlhký sen, ale bez CDP to nejspíš vážně nepůjde.
@Zoltan (12.11.2017 10:14): koukám na to video a je to fakt impresivní. Ale vzhledem k tomu že jim jen ten prolog trval rok, tak bychom se celý hry dočkali někdy za 15 let. Možná za 7 kdyby CDP vydali plnohodnotnej editor. Ideální by bylo kdyby CDP vzali trochu těch peněz co se jim válí v bance a dali je nějakýmu schopnýmu týmu, ale vzhledem k tomu jak se spálili s konzolovou verzí jedničky a málem kvůli ní zbankrotovali nečekám že by to zas chtěli někdy riskovat.
@Jab (10.11.2017 21:41): :D
tak to já nečetl :D nečtu tu nic co jsem nehrál
a Zaklínače: Divoce hoň jsem pořídil až teď
jsem chtěl počkat až to bude kompletní edice za slušnou cenu,jsem trpělivej dost, raděj si 2 roky vždy počkám (aspoň je pak dost videí na netu a dokáží třeba poradit s nějakým zákysem :) )
mrknu na to
A já se tu dřu s návodem jak pro základní hru, tak pro hru s datadisky... :P Mám to v komentech btw. Tady a k Blood and Wine.
já bych potřeboval někoho kdo je odehraje za mě :D zkoušel jsem jednu hru...vyházel jsem vše v prvním tahu,vyhrál a pak se ukázalo že to má tři kola :)
takže mi došlo že asi bude lepší držet se zpět
jen když to po mě chtělo ať si něco poskládám, nevím vůbec co bych si tam dal :D a co ty karty dělaj...takže to pořád odkládám
@Tyrael (10.11.2017 11:14): není to ten lektvar jak tam patchli protože jeden patch změnil rozmezí statů pro armor a tudíž byli někteří hráči po opatchování nahatí? :) bych se nedivil kdyby na to recept ani nebyl.
@Paul (10.11.2017 10:43): :D ...jo mám...(olej proti magickejm nepřátelům lze hoditpouze na stříbro)

jinak jsem si přstal hrát na hrdinu....vypnutým upscalingem jsem to vyřešil v rámci minutové záležitosti :D