Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mohu se jen zeptat, neví někdo, zda na té GoG verzi funguje i neoficiální Final Patch, který hru ještě lehce zlepšuje? :) Jestli někdo zkoušel, mám CD verzi hry, tu GoG verzi přemýšlím o koupi ...
Super že to je na konečně na gogu. Na redditu někdo linknul hezkou restrospektivu
https://www.youtube.com/watch?v=skjH1oXkzP4
Sakra to je taková nadčasovka. Takový detaily..např. že před 1938 he tam prázdnej lot pro autobazar, a pak v 1938 je ten autobazar už v provozu, toho jsem si nikdy ani nevšiml.
Tahle hra fakt v žánru nemá dodnes konkurenci, snad jen kromě GTA5.
@ripper (19.10.2017 16:17): Plánujem kúpiť po príchode domov - kedysi licencované songy tam, žiaľ, nie sú (píšu to hneď v texte oznámenia).

Vy náhodou neviete, čí existuje nejaký unof. patch, ktorý tie songy naspäť pridáva (podobne ako OST do Quakea 1)? Poprípade či nie sú niekde k stiahnutiu, v nejakom repozitári vo formáte, ktorý hra zožerie?

Budú aj iné jazyky, než anglický, zatiaľ pracujú na byrokracií, aby to bolo možné, no už po hodine niektorí užívatelia postovali, že jazyky vo výbere inštalačky sú, tak možno už to je vyriešené.

EDIT:// Jazyky tam sú, ale len v offline inštalátore, Galaxy verzia Mafie so soundtrackom bude čoskoro TM.
Pokud to někdo koupí z GOG, tak prosím napište, jestli tam je český dabing, a jak to dopadlo se soundtrackem (zda podstatná část nechybí). Díky.
@M.a.t.t. (08.09.2017 14:05): Já bych chtěl, ale leze mi na nervy, když má furt na každém kroku problém a vyhledává příležitosti, aby se se mnou dostal do konfliktu. Domluv spíše jemu, ať neprovokuje. Chtěl jsem ti i tohle napsat osobně, ale už se k tomu nechci vyjadřovat, tak ten jeden příspěvek navíc už tu stejně nic neznamená.
@rikuhahl (07.09.2017 17:13): Přešlo téma. Od zastaralosti první Mafie a jejích mechanismů se začaly rozebírat jiné starší hry. Mezi nimi byl Zaklínač. A pak už to nějak přešlo na tu debatu o Zaklínačovi.
@Tyrael (07.09.2017 16:29): To jsem nevěděl. Teď se dívám, že i ostatní to považují spíše za datadisk a je to povídka, která se odehrává jakoby po hlavní dějové lince. Nějak mi to uteklo. Myslel jsem, že existuje pouze ten o Víně a Krvi.
@CrocoRay (07.09.2017 16:02): vedle o víně a krvi máš ještě srdce z kamene,..... srdce z kamene nepřídává pořádnou lokaci....a je takový menší...ale nebál bych se to nazvat jako regulérní datadisk....určitě bych to nesrovnával s dlc které přidává kosmetické úpravy,....či pár questů.............nabídne skvělou atmosféru, příběh postavu...i nato, že nemá rozsah datadisku o víně a krvi.....dokáže držet krok,,,,

dvojka mi přišla jako další pokus, kdy vývojáři zjistili, že witcher má úspěch...mají finance navíc...pro vývoj nového enginu, atd...

ale je prostě zbytečně krátká.....v jedničce vbylo více prostoru v jednotlivých kapitolách,,,,,kvalitní vedlejší linie
@Tyrael (07.09.2017 15:54): Já vím jen o jednom velkém datadisku, což je O Krvi a Víně, ale zbytek mám za to, že vyšly pouze DLC. Ale teď si říkám, jestli jsem něco minul nebo jsi počítal i ty DLC :-)

Já dvojku dojel už delší dobu zpět, ale možná máš pravdu, že třeba nevyužívala plně potenciál. Já se na ni díval z jiného pohledu, kde mě dostala hlavně svým hezkým prostředím, zajímavými bossy (drak, kajnar) a hlavním záporákem. Pak souboje mi přišly luxusní. Jako možná ne pro každého, ale mně to přišlo takové hodně akční. A u toho konce, jak v malé aréně povraždil tu hromadu vojáků a navíc šlo skillovat, že v kombinaci určitých znamení a útoků mečem pak použije efektní likvidaci protivníka nebo klidně i dvou protivníků, což bylo znázorněno efektní animačkou, to na mě hodně působilo a souboje jsem si užíval.

Trojka už tohle podle mě neměla, ale zase měla více možností volby a v řadě ohledů byla komplexnější. Ale u mě vede dvojka, pak je trojka a nakonec jednička. Všechny díly mám ale rád.
@CrocoRay (07.09.2017 14:55): datadisky určitě projed.....každý stojí zato...

Pro mě dvojka ztratila hlavně nevyužítym potenciálem....hlavně striktní nutnost zvolit si jednu ze dvou cest...co se týká vyroby...questu...dvojka na mě pusobila jako alphatesting....ze kterého vzešla trojka
@CrocoRay (07.09.2017 12:07): špatný pocit samozřejmě z witchera nemám.....jenom prostě vidím, že infinity engine, z něho vycházející aurora engine..překopaný pro Witchera 1 ve své době už nebyl tak štastnou volbou.....

každopádně atmosféra....příběh...zápletky jako takové....vtom u mě witcher kraluje...


zvlášt v porovnání se změnou u dvojky a trojky.....
dvojku jsem neměl moc rád...kvůli masivní změně (prostě to pro mně bylo něco cizího)....ale teprve u trojky jsem byl schopen zpětně tu změnu docenit....a witcherovi jako hernímu universu to jednoznačně prospělo..
@Gordon (07.09.2017 13:34): Jinak když už jsme u toho, tak váha středověké zbroje se pohybovala klidně mezi 30-50 kg. Nemusí tě nutně omezovat v boji, co se týče určitých pohybů a máchání mečem - tedy v oblasti kloubů, že by tě to brzdilo nebo bys nedokázal v plném rozsahu narovnat ruce či nohy a nemohl tímpádem ani dělat prudké a úplné pohyby. Ale zkus si s takovým závažím skákat a běhat. Takže tak jako tak by ses svým způsobem mýlil a pohyblivost to omezí. Nevidím na tom nic zajímavého. Jen jsem nepovažoval za nutné to takhle rozebírat do detailů a myslel jsem, že pochopíš, jak jsem to myslel.
@Tyrael (07.09.2017 11:20): Tak je fakt, že v řadě ohledů působil trochu zvláštně a třeba ty animace pohybů mi přišly někdy takové méně přirozené. Ale celkově jsem z toho neměl tak hrozný pocit. Ono je možná fakt, že se to schovalo za docela pěknou grafiku a pochmurnou atmosféru. Ale je pravda, že dvojka už mi přišla po technické stránce taková "úplnější".

@Gordon (07.09.2017 09:13): Co chceš rozvádět? To, že skákání s těžkou zbrojí může na Waloma nebo jiné působit divně i z jiného důvodu, než který jsi uvedl ty? Třeba díky té váhy? V tom byla pointa. Nic víc jsem ti v tom prvním příspěvku ani říct nechtěl a ani jsem to nemyslel blbě nebo kriticky. Pouze jsem konstatoval fakt. To ty se furt ohrazuješ a potřebuješ někde hledat problémy a nelogičnosti, aby ses mohl dohadovat o blbostech.
@CrocoRay (06.09.2017 18:23): tak neviditelný bariery vychazí způvodního enginu, kterej byl dělanej přímo pro izometrický rpg....v tom zkrátka witcher tratí na tom, že od počátku vývoje netušili, co všechno tam vlastně bude (třeba geralt). a jak hru pojmou....no celkově se jedná o naposlední chvíli překopanou hru...takový hybrid......

@Gordon (06.09.2017 23:21): Snad jsi aspoň díky druhého odstavce pochopil pointu. Já zase pochopil, že bude lepší s tebou jednat opatrně, protože se u tebe často stává, že vůbec nerozumíš tomu, co člověk píše. Nejen u mě, ale i u ostatních a svou nechápavost si pak vysvětluješ tím, že to vlastně druzí nechápou tebe :-D