Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (27.11.2016 14:13): no tak jednička ho měla, ikdyž ho rozpůlili na dvě části, tak je dost pravděpodobný že dvojka dostane taky. Bethesda obecně dělá ke svým hrám slušný datadisky, kromě Dishonored třeba i Old Blood k Wolfovi nebo Assignment k Evil Within.
@fak (27.11.2016 07:27): Pre mna to bola najdolezitejsia hra roku, ktoru som najviac zo vsetkych chcel, ale vzhladom na moje GPU - AMD 7870 som to po ziskanom infe musel nutene odlozit k ledu.
Nemam odvahu to kupovat, ked tu ludia maju problemy na snad 3-nasobne vykonnejsich kartach.
Co ma neskutocne strasne serie, lebo Dishonored je Bombaaaaaa.
@fak (27.11.2016 07:27): nekdo rikal ze to bude snad jasna GOTY. Tehdy jsem se tomu smal... tehdy..
Takze existuji dve moznosti.
1. Kup to!
2. Pockej na nejaky kriticky patch ohledne optimalizace a...kup to!

Neni zde zadna varianta 3. Narazil jsem ve hre na dlr me nejlepe zpracovanou uroven ever a ted tu ctu ze to bude jeste lepsi.
Ještě nějakej ten location porn :)
https://c2.staticflickr.com/6/5780/30423261234_79b99f2118_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5750/31208767086_2f2dcc61e7_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5458/31259125825_1308577e49_o.jpg
A detaily na těch clockwork soldiers..
https://c2.staticflickr.com/6/5801/31223260086_4affbb9824_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5455/31223260306_37cdabba97_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5810/31115475432_e3519caba7_o.jpg

@kuler91 (26.11.2016 22:49): nasrali si do gatí tou technickou neodladěností, ale snad to rychle napraví, poslední patch to vylepšil hodně lidem. Arkane je studio který doufám přežije hodně dlouho. Už aby vyšel datadisk Dishonored 2 a pak Prey :)
DF vydali analýzu technický stránky..je to katastrofa na všech platformách :)
https://www.youtube.com/watch?v=BZrR7JVSSq4

Titan X neudrží na ultra 60fps v tý rozsáhlý scéně v Karnace ani v 1080p...ale na druhou stranu, stačí tam shodit shadows na high a už tam 60 mám i s 1070, ten ultra preset je tam prostě neodladěnej. Konzole tam padaj na 20fps, jen Pro tam drží 30.
Mě se ta hra vizuálně hrozně líbí, ale teda technologii ještě budou potřebovat odladit. Měl by jim vypomoct Tiago Sousa z id Software. Doom běžel fantasticky.
@BINGMAN (24.11.2016 20:20): Tohle je právě z tý alternativní přítomnosti, když už je Stilton omráčen a naživu. Je to v jeho novém kanclu, kterej v minulosti vůbec neexistuje (chtěl si ho dostavět někdy v budoucnu), takže tam ani nejde použít timepiece.
@Paul (24.11.2016 18:57): Týjo... to jsem přehlédl. Předpokládám, že jsi zkoušel jiný čas? Možná se tam dostaneš až v alternativní verzi, kdy v minulosti omráčiš Stiltona. Současnost je pak jiná.
@Paul (24.11.2016 16:27): Ne tak promakaný, jako to tvoje :D
Přesně to jsem si říkal taky o tom levelu. Pak mě ale napadlo: nezkoušeli tím taky třeba, jak to hráči přijmou a jak si s tím pohrají? Třeba do dalšího dílu, nebo nové hry? Nebylo by to ostatně poprvé, kdy takhle tvůrci rekognoskují pro další projekty.
Když jsme zase u legendární sedmičky, tak je tam na začátku po získání magického střepu více alternativních cest, jak se dostat dál?

Já jsem vylezl do druhého patra, přehodil páky, přeskákal přes lustry do podkroví a dole potom v jiné realitě rozbil sochu, hodil čokla do pece, a tak se dostal ho hlavního sálu.

Jde to i jinak?
@Paul (24.11.2016 11:20): Je to fakt zážitek, já už jen čekal, kdy na mě něco zpoza té srandičky z minulosti vyskočí, jelikož jsem hodně času trávil v aktuálním čase a převážně čuměl do té featurky, takže člověk se na půl soustředí na ten částečný pohled do minulosti, ale přitom furt vnímá tu zchátralou přítomnost včele s tou "dunivou" hudbou je to fakt bomba a občas mě trochu mrazilo ...
V tomto ohledu se mi hrozně líbilo i to muzem, protože s těma děvama se člověku do střetu fakt pouštět moc nechtělo ... Mě se hrozně líbí, jak má každá lokace úplně jiný nádech a 2 zmíněné i lehce hororovou atmosféru.

Vůbec bych se nezlobil, kdyby D2 byla natažená o další 2 mise ... Na druhou stranu je tohle tak akorát a člověk nemá vůbec pocit umělého natahování. D2 je v posledních letech jediná hra, kde jsem se ani trošku nenudil a celé hraní si čistě jen užíval, což se vlatně nedalo říct ani o posledních hrách typu Witcher 3, uncharted 4, Batman a pod, tam už jsem ke konci tlačil na co nejrychlejší dohrání ... Každopádně 100 % si kvůli odfláklému konci ( jako v jedničce ) D2 nezaslouží :)
BTW: Každopádně je aktuálně PS4 storu komplet Hitman za 30 doláčů, takže si aktuálně steath naladěnost asi protáhnu, jen doufám, že mě to nezklame.
Ta sedmá kapitola...yummy. Arkane nemají v level designu konkurenci.
@BINGMAN (23.11.2016 15:28): No oni snad vyloženě Arkane říkali něco ve smyslu, že pokud chce člověk vidět vše ze hry, tak si jí musí projít minimálně 2x, takže marketing no .. Bral bych to spíš jako menší bonus, který potěší, ale nenadchne.
@Paul (23.11.2016 11:44): To je fakt. Ale teď nevím, jestli to byla chyba novinářů, nebo marketingu, když všude kladli důraz na to, že tam jsou dvě hratelné postavy a nejednou jsem četl, že bude nejlepší hru dohrát za každého zvlášť. Člověk pak nabyl dojmu, že z toho bude něco víc. Ale spíš to asi byla chyba novinářů, než samotných tvůrců. A já ani nevím, proč si stěžuju. Taky netuším, co bych tam dal nového/jiného.
@BINGMAN (23.11.2016 11:27): tak oni to ani neinzerovali jako dvě různý kampaně. Jen dvě hratelný postavy s různými schopnostmi. Taky se po dohrání za Corva pustím do něčeho jiného a za Emily si to dám tak za rok, až snad bude venku i nějakej ten datadisk.
Tak po patchi se mi hra drží na stabilních 60 se sníženými stíny a dohledem (view distance). V první misi v Karnace mi to však ještě občas lítá. I tak si ale myslím, že ta hra nevypadá natolik náročně, aby to nešlo hladce pořád už od vydání.

Btw, po misi Clockwork mansion, který je fakt boží, jsem hru za Emily uťal. Její schopnosti jsem si užil, byla to s ní sranda, ale hra za druhou postavu nenabízí skoro nic navíc. Jako, nečekal jsem, že dostanu za každého hrdinu jinou hru, ale když se změní jenom to, že místo "Bla bla bla, Corvo" řeknou "Bla bla bla, Emily", trochu to naštve. Dám si chvilku pauzu, odpočinu si, trochu zapomenu a zahraju si to pěkně z gruntu za Emily znovu za nějaký ten pátek. Hrát to hned mě úplně neba.
Já hlavně doufám, že plánují nějaké dlc (datadisk) alespoň se 3 úrovněmi, tady bych neváhal vzít ani season pass, tak snad už na něčem pracují ...
@BINGMAN (22.11.2016 10:32): no mě zajímal ten hardware, právě mi přijde divný že bys měl tak špatnej výkon se stejným hardwarem co já. Tenhle driver je mám dojem potřeba stáhnout manuálně, GF experience ho nenabízí. Ale mě to jelo stejně už před tím hotfix driverem.
@Paul (22.11.2016 10:24): Na počítači :D Jinak I5 4570, 8GB ram a GTX 1070. Myslím, že cca na čem ty. Nejnovějí drivery taky instaluju hned. Proto mě překvapuje, že ti ta mise jede tak krásně. Ale ještě si s tím doma pohraju a zkusím ten nový patch.
Mně to taky jede naprosto v pohodě a musím říct, že v poslední době mě žádná jiná hra takhle nechytla, jedničce jsem dal 95%, ale tohle si zaslouží 100%. Jsem na konci hry s Emily na stealth a už se těším, jak rozjedu stealth za Corva.
Tak ona to asi nebude žádná prča něco podobného překládat do ČJ, ale čte se to fakt hrozně... Mankind divided byl teda ještě větší průser. Ono i když kolikrát čtu zahraniční recenze, tak se mi stane, že moc nepochopím, co tím autor myslel, natož to pak ještě překládat a pokud vemu v potaz, že to překládá člověk, který o hře nic neví, tak to už je celkem problém ... Otázka spíš je, proč si neudělají vlastní recenzi ? Nepochopím ...
Já se vždycky směju jak ten překlad složitějších věcí nedává v češtině ani smysl. Myslel jsem si že to psal retard, takhle to jen překládal retard.
Ten CZ eurogamer je slusnej trapas. 10 dní po vydání hry vydají opět týden starou prelozenou recenzi z EG.net
Slušne jsem se zeptal, jestli ještě dělají vlastní recenze? = delete postu. Kokotismus. ...
Dokud nekdo perfektne nenadesignuje misi ve stylu deseti malych cernousku s miliardou promennych, tak je clockwork mansion asi nejlepsi mise co existuje a snad i jde vymyslet.
@kuler91 (21.11.2016 11:33): To jsem taky myslel, ale nejdřív jsem chtěl prozkoumat okolí, než začnu páky mačkat. A tak jsem prozkoumával a prozkoumával a nakonec jsem skončil v jeho laboratoři :D
@BINGMAN (21.11.2016 11:22): No právě, šlo mi hlavně o ty páky, měl jsem pocit, že to bez nich nepůjde. Jinak je teda škoda, že i přesto, že nic neví, tak je furt na stejném místě, kde ho hlídaj ty 2 plecháči ...
Každopádně obdivuju člověka, který je schopný to dohrát bez schopností a na ghosta :) .. já bych na to nervy asi neměl.
@SilentWolf (21.11.2016 11:12): Jo, teď mám rozehranou Emily a přijde mi, že Corvo má na stealth lepší schopnosti. S Emily je ale zase díky Dominu fakt zábavné experimentovat a bojovat :)


@kuler91 (21.11.2016 11:21): Já to zvládl. Je ale nutné neklikat na žádnou páku kromě té úplně první a vyhýbat se všem konfrontacím. Dostaneš se všude i bez používání pák. Musíš být ale pozorný a dávat pozor na různě otevřené okna, ventilace atd. Pokud ti jde ale přímo o eliminaci Jindoshe, kterého hlídají dva vojáci, ty stačí odlákat na spodní patro (třeba hozením flašky) a Jindosh tam zůstane sám. Myslím, že by to mělo jít bez problému i s Emily, možná dokonce i bez schopností.

Mě by spíš zajímalo, jestli má někdo ačív za vyřešení Jindoshovy hádanky bez nápovědy. To jsem nedával. :)
@SilentWolf (21.11.2016 11:12): No ... nemůže to být snad tak hrozné až ten konec ne ? Tam fakt nevím, jak to provést ... s čímž se možná pojí i achiev.
< Eliminate Jindosh without him ever knowing you were there > Udělal to někdo ? Po prvním dohrání nemám moc páru, jak to udělat ... :)