@ad142 (19.05.2016 20:26): Podla mna je "horsi level dizajn" zle zvoleny termin a spravne by to malo byt "horsi world dizajn" co je velky rozdiel.
Diskuze
No... Napríklad u DS2 okrem level dizajnu, je dosť cítiť, že už nemajú licenciu na engine Havoc... prakticky sa tam nedajú skopávať nepriatelia ako v jednotke, pohyb postáv je taký neohrabanejší než v jednotke, keď rozkopete nádobu, len sa rozsype, nelietajú črepy ako v DS1... celkovo sú v DS 2 samé prázdne miestnosti, zatiaľ čo v DS1 boli plné všelijakých harabúrd, stolíkov, pohárov atď (asi tiež kvôli tomu, že už nemajú licenciu Havoc)... Kedže som DS2 začal hrať prakticky hneď po DS1, tento rozdiel mi hneď padol do očí.... okrem oveľa svetlejšej, menej temnej atmosféry, samozrejme...
@Barbar Conan (19.05.2016 20:01): A vidis, s tym ja napriklad vobec nesuhlasim.
Z hladiska gameplay je pre mna naopak DS2 najlepsi diel serie, potom DS1 a nakoniec DS3.
Z hladiska gameplay je pre mna naopak DS2 najlepsi diel serie, potom DS1 a nakoniec DS3.
@Zero (19.05.2016 12:20): Nn, prý je to zdaleka nejhorší část a navíc to neřídil Miyazaki a nenavazuje to na lore jedničky tak jako trojka. Možná někdy potom, až si dostatečně užiju trojky...
@mazar1234 (19.05.2016 11:25): Jj tak to dělám taky u nějakých her, ale ono jak se u Dark Souls nedá v podstatě vyspojlerovat příběh, tak se tý wiki tolik nebojím... :D
@mazar1234 (19.05.2016 11:25): Jj tak to dělám taky u nějakých her, ale ono jak se u Dark Souls nedá v podstatě vyspojlerovat příběh, tak se tý wiki tolik nebojím... :D
@mazar1234 (19.05.2016 11:25): No každý může hrát jak mu vyhovuje, ale z mého pohledu právě další hraní s postavou ti ukáže, kde jsi měl s bosem prostě štěstí a kde jsi si poctivě natrénoval - právě v NG+ se ukázalo, že ty hodiny na Artoriasovi se my vyplatily a porazil jsem jej na podruhé (poprvé instakill) a naopak s Orsteinwm a Smugwm, které jsem dal v první hře napoprvé, jsem se v NG+ musel poprat a daleko víc jsem si ten boj užil - což ale hodnotím až zpětně a v tu chvíli jsem je proklínal.
@Barbar Conan (19.05.2016 11:06): Dvojku hrát nebudeš?
@Barbar Conan (19.05.2016 11:06): Ja to zvyknem robiť tak, že hrán nejaký level až kým mám pocit, že som všetko prešiel, všetko vyzbieral a potom back-checknem wiki a porovnám moje info a keď zistím, že sú tam ešte nejaké veci tak ich dokončím a idem hrať ďalší level.
Práve nejaké NG ++++++++ alebo to točiť 10 krát s iným povolaním na to nemám ani čas ani veľkú chuť.
Práve nejaké NG ++++++++ alebo to točiť 10 krát s iným povolaním na to nemám ani čas ani veľkú chuť.
Já to hraju stejně jako Zero, tj. jdu zhruba po tý doporučený cestě, abych nic nepropásl. Já to totiž už nemám v plánu procházet podruhý a chci se vrhnout na DS3, kde wiki používat nebudu :-D
@SilentWolf (18.05.2016 17:04): no a to je chyba - myslím, že když jsi v lidske formě a máš i nějake duše v počítadle tak ti to přidává bonusi k rezistům a pod.
@Zero (18.05.2016 17:07): první to dohraj za sebe a pak si dej další průchod s wiki - já to tak udělal a nelituju
@Zero (18.05.2016 16:53): jinak na kostlivce, kteří jsou dobře proschlí funguje jeden z typů magie - hádej který ;)
@Zero (18.05.2016 17:07): první to dohraj za sebe a pak si dej další průchod s wiki - já to tak udělal a nelituju
@Zero (18.05.2016 16:53): jinak na kostlivce, kteří jsou dobře proschlí funguje jeden z typů magie - hádej který ;)
@BINGMAN (18.05.2016 17:01): Na to, abys u Dark Souls zjistil kam jít, resp. nejít nepotřebuješ žádnou wiki. Prostě jakmile se co pár vteřin objeví nápis YOU DIED!, tak je vhodný se poohlédnout po jiné lokaci. :)
@BINGMAN (18.05.2016 17:01): Půl na půl. Poslouchám, co mi NPC říkají (2 mě poslaly do katakomb, tak jsem šel), ale průběžně kontroluju wiki, hlavně kvůli lore, protože mě to zajímá, ale nemám čas zkoumat každičký kout nebo to hrát třeba 3x, abych objevil všechno.
Celkove je skoda ze invaze jsou jen kdyz je hrac v lidske podobe. Coz jak jiz bylo zmineno neni zrovna casto.
A tyhle informace jako kam jít a co si nahonit získáváte ze hry, nebo z wikiny? DS jsem ještě pořádně nehrál, ale to know-how-wiki ve hrách nemám vůbec rád.
@Sinister (18.05.2016 16:43): Aha, já v lidské formě nejsem prakticky nikdy.
@Barbar Conan (18.05.2016 16:43): Jojo, jsem si nechal vykovat sekyrku speciálně kvůli tomu. Katakomby jsou v pohodě, už jsem tam dole, jak jsou kostlivci v těch kolech.
Edit: Mám level 44, gargojlí sekyru +8, takže nejsem nějaký slaboch, skoro všechno dám na 2-3 rány.
@Barbar Conan (18.05.2016 16:43): Jojo, jsem si nechal vykovat sekyrku speciálně kvůli tomu. Katakomby jsou v pohodě, už jsem tam dole, jak jsou kostlivci v těch kolech.
Edit: Mám level 44, gargojlí sekyru +8, takže nejsem nějaký slaboch, skoro všechno dám na 2-3 rány.
@Barbar Conan (18.05.2016 16:43): Tak po Blightownu by mohl být už dostatečně hustej a dát to. Divine pomůže, ale od určitýho levelu je to už asi jedno...
EDIT: A jestli se chystáš do Sen's Fortress, což je správnej postup, nahoň si odolnost proti bleskům ;)
EDIT: A jestli se chystáš do Sen's Fortress, což je správnej postup, nahoň si odolnost proti bleskům ;)
@Zero (18.05.2016 16:29): Do katakomb bych zatím nelezl, ještě tu oblast nemáš celou otevřenou, spíš jdi do Sen's Fortress. Ona počká, neboj :)
@Zero (18.05.2016 16:29): Máš divine weapon, že se ženeš do Katakomb? O.o Jestli ne, tak rychle skončíš asi :-D
@Zero (18.05.2016 16:29): Jak píše Silent Wolf. Akorát jí hodně lidí mine. Je v tý břečce dole, ale musíš být v lidské formě. Když jí porazíš, můžeš si ji vyvolat kousek od Queelag's Lair.
@Zero (18.05.2016 16:29): NPC invader. 50 odstinu sedi naopak.
Maneater Mildred má být kdo?
Já dávám celkem silné šlupky, takže jsem vždycky počkal, až ta pavoučí polovina začne blít tu velkou louži lávy a mezitím jsem tam nasolil tak 5-6 ran. Jinak jsem prostě furt kotouloval a nějak to vyšlo. :-D
Teď kosím katakomby, protože tam má být ztracená nějaká ta ženská, tak ji jako správný hrdina musím zachránit.
Já dávám celkem silné šlupky, takže jsem vždycky počkal, až ta pavoučí polovina začne blít tu velkou louži lávy a mezitím jsem tam nasolil tak 5-6 ran. Jinak jsem prostě furt kotouloval a nějak to vyšlo. :-D
Teď kosím katakomby, protože tam má být ztracená nějaká ta ženská, tak ji jako správný hrdina musím zachránit.
@Zero (17.05.2016 14:23): Ty jo! Queelag je pěkně tuhá čubka. Tak 15-20 pokusů mě stála. A Maneater Mildred (nebo jak) tomu teda podle mě vůbec nepomáhala :D
@Zero (17.05.2016 14:23): Taky jsem ji dal napoprvý no, ale já si teda přivolal fantoma na pomoc :-D
Tyjo, tak se mi povedlo dát projít Blighttownem jedním vrzem. Sice jsem tak 10x spadl, ale pak už jsem to dal až ke spodnímu ohništi bez potíží. Jde se prozkoumávat.
Edit: Hm, narazil jsem na Quelaag, padla na první pokus. Nějak to nechápu. Asi jsem si právě vyčerpal štěstí na celý zbytek hry. :-D
Edit: Hm, narazil jsem na Quelaag, padla na první pokus. Nějak to nechápu. Asi jsem si právě vyčerpal štěstí na celý zbytek hry. :-D
@Barbar Conan (17.05.2016 13:03): mnohokrát :D možná proto mi první průchod trval tak dlouho :D
@Barbar Conan (17.05.2016 13:03): Mně se to s ohništěm stalo právě v depths. Našel jsem ohniště, zapálil ho, šel na Gaping dragona. Zabil mě, a najednou jsem zas ve Firelinku. Sranda byla, že jsem to ohniště v Depths pak asi půl hodiny nemohl znova najít. :-D
To stačí dát přes DSfix FPS lock na 60 FPS a neseká se to nikde :)
Jinak Depths byla děsná zrada, ale já jsem stejně jako kolega podemnou omylem našel zkratku ke gaping dragonovi, takže žabákům jsem se uplně vyhnul.
Blighttown byl šílenej, ale jakmile se člověk dostal k tomu spodnímu ohništi...to byla úleva. Nejlepší bylo, že napoprvé jsem ho jen zapálil a nedal rest...šel jsem vesele zkoumat okolí bez obav o život a musím říct, že mě vubec nepotěšilo když jsem se po smrti respawnul u toho ohniště uplně nahoře :-DD
Stalo se vám taky někdy, že jste dali jen Lit bonfire a ne Rest?
Já teď teď přemejšlím jestli mám jít do Great Hollow, nebo do Sen's Fortress kde se otevřela ta brána...
Jinak Depths byla děsná zrada, ale já jsem stejně jako kolega podemnou omylem našel zkratku ke gaping dragonovi, takže žabákům jsem se uplně vyhnul.
Blighttown byl šílenej, ale jakmile se člověk dostal k tomu spodnímu ohništi...to byla úleva. Nejlepší bylo, že napoprvé jsem ho jen zapálil a nedal rest...šel jsem vesele zkoumat okolí bez obav o život a musím říct, že mě vubec nepotěšilo když jsem se po smrti respawnul u toho ohniště uplně nahoře :-DD
Stalo se vám taky někdy, že jste dali jen Lit bonfire a ne Rest?
Já teď teď přemejšlím jestli mám jít do Great Hollow, nebo do Sen's Fortress kde se otevřela ta brána...
Mě s těmi mody na grafiku se sekal i ten lávový základ.. :D Ale pak vyhasl a bylo to ok.
@SilentWolf (17.05.2016 11:41): Ceaseless isiel bez problémov, ja som myslel toho Centipede demona.
Jojo, Ceaselesse Discharge jsem si pojmenoval "FPS guardian". Jak padl, tak FPS vzrostly... :D
@SilentWolf (17.05.2016 11:09): Aj na PC, ale iba úplne dole v tej bažine ináč nie.
Ale stačilo vypnúť antialiasing alebo niečo a bolo to potom OK.
Ešte horšia bola tá ohnivá aréna kde bol bossfight, tam mi to padalo na 2-5 FPS a nebolo reálne ten súboj dokončiť tak som tiež musel povypínať nejaké funkcie.
Ale stačilo vypnúť antialiasing alebo niečo a bolo to potom OK.
Ešte horšia bola tá ohnivá aréna kde bol bossfight, tam mi to padalo na 2-5 FPS a nebolo reálne ten súboj dokončiť tak som tiež musel povypínať nejaké funkcie.
A padalo tam FPS na konzolích.. :D
@ad142 (17.05.2016 07:54): Súhlasím, že Blighttown nie je vyslovene ťažký len je tam kopec strašne otravných nasieracích vecí, ktoré veľmi rýchlo spôsobia že hráč ten level začne neznášať.
Napr. ja som v takom Sens Fortress skapal násobne krát viac než v Blighttowne kým som ho 100% exploroval, ale pritom Blighttown nemám rád oveľa, oveľa viac :-D
Napr. ja som v takom Sens Fortress skapal násobne krát viac než v Blighttowne kým som ho 100% exploroval, ale pritom Blighttown nemám rád oveľa, oveľa viac :-D
Blighttown v podstate nie je ťažký. Vyzerá asi neprehľadný, ale stačí ísť stále dole a dole a dole... po rebríkoch. Náročnosť tam zvyšujú len tí otravný odstrelovači, ale výhodou je, že po ich zabití sa už neoživujú.... A určite nájdi dôležitú odbočku, ktorá ti vylepší lahvičku Estusu... Práve včera som Blighttown zase prechádzal za moju už siedmu postavu v poradí (mám nahraných vyše 200 hodín za všetky povolania...:) tentokrát za mix zlodeja a pyromancera bez štítu) a zase ma rozčulovali hlavne komári, ktorí sú až dole a ktorých som často nedokázal zabiť ani dlhou halapartňou, ani veľkou ohnivou guľou...
@ad142 (15.05.2016 20:33): Tak za zapečetěné dveře už jsem se taky podíval. Teda spíš jenom nakouknul a trochu se naexpil na těch lidských protivnících, kteří celkem ochotně (maximálně s pomocí pár nakopnutí) skákali do propasti.
Depths už mám taky vyčištěné, Gaping dragon byl poměrně jednoduchý, jenom bylo potřeba nestát pod ním, když byl zrovna ve vzduchu. :-D
Takže vzhůru dolů do Blighttownu.
Depths už mám taky vyčištěné, Gaping dragon byl poměrně jednoduchý, jenom bylo potřeba nestát pod ním, když byl zrovna ve vzduchu. :-D
Takže vzhůru dolů do Blighttownu.
@7c (15.05.2016 20:16): Nemyslel som celý Darkroot Garden, ale iba tú časť za zapečatenými dverami... tá je pomerne ťažká na nižšie úrovne postavy...
Ale ako hovorí Kunick záleží aj na tom akým štýlom sa to hrá (mág bez štítu bude mať problém v Blighttowne)... a preto myslím, že je najlepšie fakt nafarmiť čo najviac tých protijedov pred vstupom do Blighttownu.
Ale ako hovorí Kunick záleží aj na tom akým štýlom sa to hrá (mág bez štítu bude mať problém v Blighttowne)... a preto myslím, že je najlepšie fakt nafarmiť čo najviac tých protijedov pred vstupom do Blighttownu.
@7c (15.05.2016 20:16): tak s tím nesouhlasím, jak darkroot basin s jezírkem tak celá část za pečetí mi přišly poměrně výrazně těžší než Depths - navíc když je projdeš dostaneš se k věcem co ti pomůžou dál v postupu.
Ale očividně záleží na stylu, kterým hraješ a na tom jak si stavíš postavu
Ale očividně záleží na stylu, kterým hraješ a na tom jak si stavíš postavu
@ad142 (15.05.2016 18:39): Asi to myslíš dobře, ale tahle oblast je právě to nejjednodušší ve hře - cesta Undead Parish -> Darkroot Garden je (IMO) ta nejjednodušší (až to možná člověku může podruhé přijít nudné). Navíc je to stejně ideální místo na získání těch duší, protože BSS nepadne vždycky při prvním okruhu .-)
Pamatuju jak jsem se mermomocí chtěl prosekat jednou lokací protože druhá možnost byl ten Blighttown a odmítal jsem to vzdát.. :D nevěděl jsem jestli mám pokračovat nebo vzdát to. V tom bylo to kouzlo.. :D
@SilentWolf (15.05.2016 18:40): kdyby jen jednou :D
@SilentWolf (15.05.2016 18:40): Hmm, to je vlastne fakt.
Kouzlo této hry je v objevování, neptejte se na rady kam jít.. :D nejhorší věc co se vám stane je že umřete.. to je toho. :D
@Zero (15.05.2016 18:34): K tej bráne má kľúč kováč, musíš to od neho kúpiť. Ale zatiaľ choď radšej do Depths, lebo ten kľúč stojí 20 000 duší a tá oblasť na začiatok pomerne ťažká.
@Zero (15.05.2016 18:34): Jj Depths ano, tak som isiel aj ja ale potom urcite nie do Blighttownu, skus vykoumat tu branu, otvorit ju je lahke ak mas know-how :-D, neviem na kolko si fanaticky no-hint player tak ti nic nevyspoilerujem.
Porážka Gaping Dragona je nutná, inak nezískaš druhý prístup do Blighttownu (okrem toho ďalšieho smeru cez Valley of Drakes) a nezazvoníš na druhý zvon za Quelaag's Domain...
@mazar1234 (15.05.2016 18:28): V lese jsem narazil leda na bránu, co nejde otevřít (vedle ohniště). Motýla už jsem tam zabil a jinak nevím kam jít dál, tak jsem zkusil ty Depths.
@Kunick (15.05.2016 18:20): Ti co flusaju sipky z flusacky (ako indiani kurare) sa nerespawnuju nikdy ani jeden nie?
Nespominam si, ze by tam bol co len jediny, ktory sa obnovuje - nastastie.
@Zero (15.05.2016 18:18): Gaping Dragon, bol prvy boss, ktoreho som nezabil na prvy pokus, ale v skutocnosti nie je moc tazky len nesmies byt lakomy na hitovanie a snazit sa za kazdu cenu zautocit, treba si vypozorovat, ktory druh jeho utoku vytvori dlhsie okno na sekanie a sekat iba vtedy. Chvilu to trva, ale zabijes ho pomerne v pohode.
Len nesmies rushovat a sekat neustale.
BTW ja som do Blighttownu isiel az podstatne neskor nez vyzera ze si ty teraz. Skor obrat pozornost do toho lesa a tak.
Nespominam si, ze by tam bol co len jediny, ktory sa obnovuje - nastastie.
@Zero (15.05.2016 18:18): Gaping Dragon, bol prvy boss, ktoreho som nezabil na prvy pokus, ale v skutocnosti nie je moc tazky len nesmies byt lakomy na hitovanie a snazit sa za kazdu cenu zautocit, treba si vypozorovat, ktory druh jeho utoku vytvori dlhsie okno na sekanie a sekat iba vtedy. Chvilu to trva, ale zabijes ho pomerne v pohode.
Len nesmies rushovat a sekat neustale.
BTW ja som do Blighttownu isiel az podstatne neskor nez vyzera ze si ty teraz. Skor obrat pozornost do toho lesa a tak.
@Zero (15.05.2016 18:18): Ten prstej je ale celkem slaby. Jinak do Depths radím dívat se pořádně kde je bestie co střílí šipky a rachle ji zabít - většina se jich nerespawnuje
@mazar1234 (15.05.2016 16:59): Spider shield už jsem našel.
Teď se mi nějakým omylem povedlo zabloudit ke Gaping Dragonovi a vůbec nevím jak. :-D Ale cestou jsem sebral prsten, který mi dává HP ze zabitých nepřátel, to je fajn.
Teď se mi nějakým omylem povedlo zabloudit ke Gaping Dragonovi a vůbec nevím jak. :-D Ale cestou jsem sebral prsten, který mi dává HP ze zabitých nepřátel, to je fajn.
@ad142 (15.05.2016 15:16): Hlavny je Spider shield, ked to tak spocitam, tak za cely Blighttown aj s jazerom dole a pri 100% exploracii levelu som vseho vsudy pouzil tak cca. 4-5 antipoisonov.
@Zero (15.05.2016 14:30): No prejst treba obidvomi cestami, inac nemozes vyzbierat 100% predmetov.
@Zero (15.05.2016 14:30): No prejst treba obidvomi cestami, inac nemozes vyzbierat 100% predmetov.
Oukej, dík za názory. Jdu teda nafarmit nějaké protijedy a pak směr Depths.