Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fingon (08.04.2016 18:37): Aha. Napraveno:)

Jo čeština vs dabing to už je jiný dilema. Musím ale říct že pro mě je možná ta čeština přidanou hodnotou, vrací mě to do časů Score, Ikárií, Andreje atd..:D
@Fingon (08.04.2016 08:08): Fakt? To jsem nikdy vlastně ani nezkoušel a sérii už mám prošlou na xkrát skrz naskrz. Hrát s takhle poddimenzovanou postavou může být však taky docela zajímavé:).



@Red (07.04.2016 18:13): Češtinu to zčásti přemaže jen u čtyřky (jedná se však opravdu jen o pár míst, které nyní budou anglicky- obchod ve městě, hřbitov a jedna část té úvodní jeskyně), ale buď za to rád, anžto je tam jeden bug právě kvůli češtině, kdy hra někde u Baby Jagy padá a krom patche proti tomu nic nezmůže.

Ale zase s cz to budeš mít bez dabingu. Vyšla sice i dabovaná počeštěná verze na Score, ale ta se kvůli bugům nedala pořádně hrát.
Když je čeština tak hraju s češtinou. Přes to nejede vlak:)) P.S.: Chuckovi se to taky nelíbí.

Hm ty savy ještě zkousím, jsem měl první dojem že to nejde, ale je dost možné že jsem tam nahrál špatný soubor.
@Red (08.04.2016 01:11): hele, jestli chces vetsi vyzvu, hod si tam import z jednicky. Ty soubory jsou navzajem kompatibilni, takze klidne si postavu z jednicky muzes importovat primo do ctyrky. Myslim, ze ti to umozni dodat si par bodu, nez zacnes hrat. Z novejsiho dilu do starsiho ale import nefunguje.
Jelikož jsem dvojku dohrál ten remake tak du rovnou na trojku, hodil jsem tam oba patche, češtinu to, zdá se, nepřemazalo. Save to chce jenom z dvojky takže Ondra bojovník začíná nanovo. Neva.
@Isair (07.04.2016 16:53): Aha, díky. Tuhle sérii určitě mám v plánu dokončit. U tý čtyřky to bude dilema, chtělo by to nějak tu češtinu importovat:(

Je nějaký přínos si importovat postavu z předchozího dílu do nového? Nějak moc nevím jak to funguje, protože mám téměř všechno max a kdybych všechno uměl na začátku tak by to byla přece nuda, ne?
Tak dohráno, bylo to fajn. Jen jsem měl u té verze z oldgames.sk (hráno kvůli češtině) problém v závěru v pevnosti, kdy se zavírají dveře. Prakticky se zde zavřely vzápětí, nešlo to nijak stihnout. Tuhle pasáž jsem musel dohrát v GOG verzi. Savy mezi oběma verzemi jsou kompatibilní.
@Red (04.04.2016 04:21): Jo, na toho si vzpomínám. Nevím už, jestli to, zda se objeví, záleželo na něčem dalším (např. čas nebo postup ve hře), ale pamatuju si, že stačilo párkrát vlézt (a odejít) na tu obrazovku a byl tam. Nešlo s ním nijak interagovat, ale dalo se na něj kliknout očičkem. :-) Když nad tím tak přemýšlím, tak se pravděpodobně objevoval ráno / dopoledne (šel do práce) a odpoledne / večer (když šel z práce a na druhou stranu).
Jak nemá dodnes x klonů? Stačí číst místní diskuze a můžeš hrát klony Quest for glory minimálně do léta:) Já si naposled užíval Heroine's Quest:)
@Isair (30.05.2015 00:37): Teda to vyzerá fakt hnusne v tom videu.

Hmm tiež to vidím, že toto asi fakt oželiem, lebo to vyzerá totálne nevábne a ničím ma to neláka.

Ale na Mage's Initiation som zatiaľ stále zvedavý.
@Tarhiel (30.05.2015 01:16): Nj, Asylum. Na ten už jsem úplně zapomněl. A taky jsem se na něj moc těšil. Je pravda, že už je ve vývoji nějak strašně dlouho (a to jsem si asi před rokem myslel, že už finišují).

Hero-U už jsem též odepsal, přijde mi, jako kdyby autoři absolutně nevěděli, co vlastně chtějí. Už od samého začátku neustále mění gameplayový i vizuální koncept, hru mnohokrát přepracovávali a jistě zbůhdarma vyplýtvali velkou část rozpočtu, tudíž backeři mají právo být naštvaní.
Škoda, zrovna Coreyho a Lori bych vcelku rád podpořil, ale jak se zdá, nemají příliš managerského ducha a jasnou vizi.

Nicméně si nezoufám, takové Quest for Infamy je mnohem lepší, než jsem čekal a ještě se stále připravuje Mage's Initiation, který vypadá více než slibně + free Heroine's Quest, takže nějaký Hero-U už nás nevytrhne.

Byť je paradoxní, že na hru od skutečných vývojářů QfG se těším ze všech QfG like kousků nakonec nejméně...
@Isair (30.05.2015 00:37): @Tulareanus (13.05.2015 20:20): A teraz, jak mali ten průser (priekak) s tým, že začali druhý Kickstarter, lebo z toho prvého im neostali peniaze, lebo zmena z 2D do 3D - tak fanúšikova za to na nich boli nasratí, no nejako sai m podarilo vysveltiť situáciu a zatiaľ to vyzerá OK.

No osobne som hru už odpísal a viac ma nezaujíma - toto je jediná hra, ktorú som zabackoval, a zrejme to bude fail jak hovado. Dúfam, že podobne neskončí aj Asylum od Senscape, lebo na to som sa tešil ale tiež sa mi zdá, že im to nejako dlho trvá a progres nijaký.
Tedy našel jsem na YT tenhle dvacetiminutový gameplay Hero-U a přijde mi, že ta hra nebude bohužel pokulhávat pouze po vizuální stránce.
Místo jedinečné adventury/logické hry s RPG prvky, jak bylo původně slibováno, se mi zdá, že to spadlo spíše do kategorie low-end RPG... vypadá to jako nízkorozpočtové NWN 1. Popravdě mě to video už naprosto odradilo.

Jinač koukám, že ještě vcelku nedávno, v již hratelné verzi (viz. video), se počítalo s 2D objekty, sice to též nevypadalo nějak zvlášť vábně, ale to současné full 3D je už naprostý otřes.
@Tulareanus (13.05.2015 20:20): Zhruba takhle to mělo vypadat. Kdyby to ještě trochu vyšperkovali, mohlo to být vcelku pěkné (tohle byl jen nějaký úplně první koncept, pak přišli s tím 3D).



@M.a.t.t. (13.05.2015 20:32): No jo, už jej mám v co nejbližším plánu, konec neustálého odkládání!:) Jen kdyby tak bylo více času a méně her:p, takhle jsem si brousil zuby i na Heroine's Quest a sledoval nedočkavě, jak se blíží datum vydání, ale nakonec jsem se k tomu také ještě dodnes nedostal.
@Isair (13.05.2015 19:31): Takže sa mi to nezdalo, ale fakt malo, že? Už som si presne ten projekt nepamätal, tak som nechcel písať, že však to malo inak vyzerať. Takto to vyzerá genericky a o ničom.
@Isair (24.12.2013 13:18): Přesně tak, dva roky zpět to byl SQIII atd. - zvláštní, proč takovéto free projekty jsou dokončovány na konci roku, kdy hráč neví co dříve, a v létě je tomu naopak.