Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Hrdlodus (20.02.2014 02:48): No je to přesně jak jsi říkal, když si ho ukecával - on nezná tvoje slabiny a silné stránky a ty neznáš ty jeho. Takže je možné, že tě prostě "nedopatřením" zabije.
Že se to stane pokaždé a že ty nikdy nezabiješ jeho je... ehm... osud? :))
To je parchant. Hned na začátku souboj na konci zkoušky. Prý ne na život a na smrt. Kdybych ho nepřemluvil, abychom nebojovali, on by mě zabil. A že prý boj zastavíme před smrtí jednoho z nás.
Poradíte mi prosím? dostala jsem od Salvatora v New Reno najít Loyda..a nějak se mi to nedaří. Poradíte kde ho najdu?
Už jsem se tu myslím jednou ptal, ale nechce se mi to znovu hledat, tak se ptám znova:
Jaký mod podle vás stojí za vyzkoušení? Mod nebo i totální konverze, je to šumák (Fallout Ressurection a Restoration project jsem už dorhál :))
.. akurát Farga tam akosi nespomínajú, hehe. O otcovskej láske Farga ku svojmu synkovi Falloutkovi píšu iba nepriamo, Chris Taylor napríklad takto:

A: How was it to be a part of the Fallout team?
Q: It was not unwell, thank you. Once Interplay got the AD&D license, we were pretty much ignored by upper management and had a reputation as a B game. That meant that we could work with minimal interference. It was a special time and a special group. The Fallout 1 development team was the most focused dev team I've ever had the pleasure of working with. Nearly everyone on the team was working on the same game at the same time, which is pretty unusual.

Fargo sa na nich vyprdol a makali úplne sami. :-)
@Mount (14.01.2014 22:16): Si natvrdlý? Každá položka toho "seznamu" je link k inteview. Pekne si to preklikaj jedno po druhom a čítaj už, kurňa! :D

Inak vedel si, že Fargo chcel v projekte V13 realtime súboje? Vyhovoril mu to práve Tim, ktorý presadil ťahový systém a sám si ho aj celý naprogramoval. A dnes práve tento Timov systém kopíruje Fargo do chystaného W2, s akčnými bodmi a všetkou krásou. Toľko k originalite nápadov tvojho herného mesiáša. :-)

A Fallout je inšpirovaný všeličím, okrem Wastelandu. Dočítaš sa práve v spomínaných interview.

edit: Kde vidíš dátumy? Tie články visia na NMA už takmer dve dekády, človeče.
@valcik (14.01.2014 22:09): Fargo man who made fallout, je pravda.

Když vycházel Fallout tak co remcali všichni ? Mno inspirovali jsme se wastelandem, je to volné jeho pokračování, wasteland, wasteland...atd.a td. páč to byl pojem, herní legenda.

Jako co to je za odkaz? Já jsem ti napostoval credit falloutů jedniček a zdůraznil at věnuješ prostor kapitloce ORIGINAL GAME DESIGN BY a ty mi sem hodíš odkaz na nějaký smyšlený shit, žádnej článek tam nevidím, jen nějaký fiktivní seznam. Nebo co tam mám čítat?


"Zobuď sa, to sú interview publikované krátko po vydaní hry." Vážně s datumem 2013 ? to zní vážně důvěryhodně :DD
@Mount (14.01.2014 22:07): Zobuď sa, to sú interview publikované krátko po vydaní hry. Mediálne sračky sú skôr tie tvoje články s bombastickými nadpismi o Fargovi, ktorý vyrobil Fallouta. Nereptaj a čítaj konečne! :D
http://www.nma-fallout.com/article.php?id=7143
Tima chvália jeho najbližší spolupracovníci. Vzdávajú mu tým zaslúžený hold ako profesionálovi a výbornému kolegovi, tam už o nejakom strhávaní zásluh na svoju stranu nemôže byť ani reč.

edit: A postni linky na tie dobové články! Tits or GTFO.
@valcik (14.01.2014 22:02): Mě to nezajímá, já četl dobové články a vím jak to bylo. Cain tam rozhodně jako ostřílený profík nepřišel, páč předtím programoval leda kalkulačku. Opět jen mystifikace. Teďka retrospektivně, už jsou jen mýty a lži. ;-) Kde si každá nula snaží strhnout všechny zásluhy na falloutech na sebe. Takže mě to vážně, ale vážně nechává chladným.

ještě jednou pro tebe speciálně : "
Production

Producer Timothy Cain
Asistant Producer Fred Hatch
Division Director Feargus Urquhart
Asst. Division Director Jeremy S. Barnes
Original Producer Thomas R. Decker
Production Assistant Jason G. Suinn
Monkey Boy Michael Green
Mac Assistance Chris Benson
Additional Programming By Mark Harrison (Lizard Byte), John D. Price, Chris DeSalvo, Mark Murakami
Art

Art Director Leonard Boyarsky
Lead Artists Jason D. Anderson, Leonard Boyarsky, Gary Platner
Artists Robert Collier, Michael Dean, Tramell Ray Isaac, Eddie Rainwater, Scott Rodenhizer, Sharon Shellman
Additional Art By Peter Kroko, Justin Sweet, Joseph Cesario, Cheryl Austin, Jay Christopher Esparza (Tachyon), Geoff Gregor, Arlene C. Somers, George Almond, Erik Jamison, Helena Wickberg, James Doyle (Apples Animation)
Clay Modeller Scott Rodenhizer
Conceptual Artist Anthony Postma
Design

Lead Designer Christopher Taylor
Designers David Hendee, Scott Bennie, Brian Freyermuth, R. Scott Campbell
Technical Designer Scott Everts
Additional Design By Robert Hertenstein, Jesse Heinig, Nick Kesting
Design/Dialogue Mark O'Green


!!!!Original Game Design By!!!!!! Timothy Cain, Leonard Boyarsky, Jason D. Anderson, Christopher Taylor, Jason Taylor, R. Scott Campbell"
@Mount (14.01.2014 21:40): Tak to ešte prihodím trošku histórie na dobrú noc. :-)
Scott Bennie, jeden z tých pomocných dizajnérov ktorým podľa teba Tim kradne zaslúženú slávu, opisuje svoje zážitky z vývoja aj takto:

Q: How was it to be a part of the Fallout team?
A: Great! One of the side-effects of coming into a project relatively late in the process is that I felt like I was a guest on the team and not a real member -- you miss those sleeve-rolling early sessions -- but Tim and Chris made me feel welcome. Except when I screwed up the formatting on the weapon default text messages and made Tim do some extra work to write a format checking program. The wrath of a programmer who's been forced to do more work is a terrible thing.


A ešte vetička od dizajnéra Briana Freyermutha, ktorý pracoval na F1 ako naprostý nováčik a neskôr prispel aj k vývoju Van Burena:

Q: Who would you bring with you in a future Fallout team and why?
A: I really liked Fallout 3, I really did. But any team I would build would have to have Tim Cain involved in some capacity. He was the heart and soul of the original. Anyone in that original team would be great. It was just a good bunch of guys.
@Longin (14.01.2014 14:45): proč bych měl pálit topiče? tvé pervezní choutky mě vůbec nezajímají.


@valcik (13.01.2014 20:14): Je to bůh :) ale ok shodneme se. že Fargo je vládcem bohů a předním bohem Panteonu a že Cain je nižší bůh, bůh sraček a průměrnosti, kterou tak dokonale zvládl dotáhnout k nulovému prožitku střízlivého pozorovatele. XD
Škoda že Troika games produkovala takové peckovní tituly, že neuživily ani sebe...a neštěkne po nich ani parazit na parazitu parazita. :P
@Say (13.01.2014 22:44): Ono je to asi do kultůry, ale stejně mi to nedá...Nakadai byl herec, Mifune byl dřevo, při správné postavě a ve správných rukou gut, ale jinak troška děs.
@Mount (13.01.2014 11:03): Si kacír, jediné božstvo je pre mňa Cain, Boyarsky a Anderson! :D

A zas prekrucuješ. Netvrdil som, že stvoril dizajn, ale že sám naprogramoval engine a vymyslel kostru príbehu. Pol roka vyrábal celkom sám herný endžín a potom sa k nemu pridala dvojica Anderson a Boyarsky, ktorí sa pustili do grafiky a skriptovania. Tim nevyrobil iba jadro enginu, vyrobil ho úplne celý. Pomocní programátori vyrobili akurát podružné maličkosti, ako svetelné efekty, alebo transparentnú bublinu okolo hlavnej postavy. A aj tak to bol nakoniec Tim, kto každú maličkosť vlastnoručne implementoval do hotového engine, ostatní programátori pri ňom akurát zbierali skúsenosti. :-)

.. a máš recht, tiež myslím že už sme toho naspamovali viac než treba. Čas na timeout!
@valcik (13.01.2014 10:52): a tvrdil si že stvořil design se podívej níže. jestli překrucuju tak sorry páč jsme se asi špatně pochopili, ale celé to nenaprogramoval. Jádro eginu, není celý egine atd. atd. atd. Měli bychom se spíše přesunout do pošty ať tady ostatní neotravujeme naší roztržkou o tom čí bůh je větší. Pochopitelně Krom a za ním hned Brian Fargo.
@Mount (13.01.2014 10:50): Neprekrucuj. Tvrdil som, že Cain to celé naprogramoval. ;)
Hm, z grafiky W2 nie som až tak odvarený. Grafické assety z Unity Store vyzerajú podľa mňa úplne genericky a z rotujúcej kamery je mi blivno, dobré sú akurát koncept-art obrázky od Andrého. Dávam prednosť grafike Falloutu, ale proti gustu žiaden dišputát. ^^
@valcik (13.01.2014 10:32): To už je teď minimálně po grafické stránce a artové :DDD se na to podívej.. Každopádně, stačí si podívat na postřehy z bety, všichni pějou chválu, na kick starteru je to nejúspěšnější projekt, páč wasteland 2 chce každej.
Já vím že nedostanu nic jiného, než magickou mantru Briana Farga : "Od hráčů hráčům." A jelikož hru sleduju pečlivě, tak vše přizpůsobuje komunitě, která se vytváří. Trochu ho prej překvapilo, že hráči preferují obsahovou stránku nad vizuální a tomu taky přizůsobuje vývoj hry. Frajer. a co Tim Cain? Obsidianu? Jo už vím žebrá prachy prachy po Fargovi na project Enternity :D, Který Brian tak velkoryse podpořil a propagoval všude spolu s wasteland 2. Ten člověk je prostě boží.
Na project Enternity se samozřejmě těším, páč se tím zaručila značka vysoké kvality: Brian Fargo, který jak už u něj bývá zvykem slíbil i personální podporu bude-li třeba.

@valcik (13.01.2014 00:05): Heeej kdo to tu tvrdil, že fallout designoval celý cain..nebyl jsi to ty?

Jsem rád že si sám nacházíš proti argumenty. Doufám, že už chápeš stupiditu tvých tvrzení. Díky.
@Bodkin (13.01.2014 00:21): Založil brian Fargo interplay? Založil? Dělal první fallout Interplay a byl silně inspirovaný čistě tvůrčí prácí Farga? Ano! Takže si to srovnejte v hlavičkách, mě nezajímá pěšák, ale král. Cain na F dělal ale má na tom stejnou zásluhu jako všichni ostatní, takže si to jeho adorování nechte pro vnoučata. Ty vám to sežerou. ;-)

Bodkin: a ž na to, že na wastelandu dělá část týmu co na falloutu ;-) On je fallout taková legenda, že se na něm snaží svést každý, pamatuju si recenze na fallout, který se zase takhle silně upínal k wastelandu a dneska se najdou hošíci co mi budou tvrdit opak. Lol.
@valcik (13.01.2014 00:05): Je to od něj pochopitelné, upnul se k Wasteland 2 a jeho hlavní tváří je Fargo a často se odkazovalo k Falloutu (1), takže když tu někdo vytáhne, že Fargo ten první fallout jen na dálku produkoval, tak už W2 nemusí vypadat tak lákavě. Tedy že dal na sliby nějakého producenta, jehož jedinou kvalitou je čuch na schopné lidi.

[BTW - já měl za to, že tady už probíhá jen oboustranná trolba]
@Mount (12.01.2014 21:00): Toto je z tvojho článku o Fargovi:
"What Fallout designers Tim Cain, Leonard Boyarsky and Chris Taylor had created chimed with Fargo’s youth spent reading comic books, watching sci-fi movies and playing Dungeons & Dragons. It clearly did the same for many others, becoming one of the best-loved series in gaming history."

Cain, Boyarsky a Anderson vytvorili hru, ktorá Fargovi (a mnohým ďalším) pripadala ako návrat do mladosti, naspäť ku komiksom, sci-fi filmom a hrám na hrdinov. Pripadá ti to, akoby bol Fargo autorom hry? Tuším už len trolíš. Pokojne teda nazývaj Tima "papiňák" a pokračuj v tej svojej podivnej vendete, kašlem na to. xD
@Mount (12.01.2014 21:00): Kdeže pár naivek, milý Mounte. Prečítaj si rozhovory s vývojármi prvého Fallouta a zistíš, že každý sa vyjadruje o Timovi ako o chlápkovi, ktorý bol srdcom celého projektu. Jeho zásluhy ani v najmenšom nespochybňujú, práve naopak!
http://www.nma-fallout.com/article.php?id=7143
Jesse Heinig, chlápek ktorý skriptoval NPC: "Tim Cain was and is a spectacular programmer, and Leonard Boyarsky and Jason Anderson had this amazing, intuitive sense of graphic design that really made the world visually distinct. It's no wonder those guys all went on to found their own companies; they had drive and creativity and talent in spades."


Nepripadá ti zaujímavé, že Anderson a Boyarsky, teda dvaja profíci ktorí tvorili s Timom počas prvého roka celý vývojársky tím Fallouta, sa k nemu bez dlhého váhania pridali keď sa rozhodol založiť Troiku? Myslím, že po tom roku spoločnej práce im bolo jasné, kto je vládca zdrojáku! :D Vedeli, že Tim sa posadí za kompík a bez problému naprogramuje aj tú najzložitejšiu hovadinu, ktorá ich napadne, čo ostatne dokázal pri Arkáne. Fargo je frája, ale oproti Timovi je to len čarodejnícky učeň, ktorý predáva cudzie nápady.

@Bodkin (12.01.2014 21:30): Jop, Fargo si zobral hotovú hru na víkend domov a zmenil pôvodný názov Vault 13 na Fallout. Sa narobil! :D
@Matthew.J (12.01.2014 21:42): A nezahrnuje tedy grafická stránka *tak trochu* i to výtvarno? (Jakože Výtvarná stránka = grafický design.) Pokud bych už měl řešit technologickou kvalitu, tak bych mluvil spíše o engine.

Ale asi zbytečné OT slovíčkaření. Zarazilo mě jen to použití v Mountově příspěvku, jako kdyby šlo o dvě nezávislé věci.