Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Poseiidon (14.02.2014 18:51): grafiku dela lepsi hlavne hustsi zastaveni rostlinami a stromy a taky to ze pribyli kopce a hory, neni to tak prazdne jako prvni dil. jinak budovy a objekty sou podle me na stejne urovni, jen sou lepsi modely postav a zrejme i shadery
@JohnCZ (14.02.2014 20:14): Dohral jsem to a v ramci adrenalinove strilecky je to lepsi nez puvodni dil. Tady jsem ale oproti jednicce vubec nevyuzival ty implantaty, nebylo to potreba na stredni obtiznost. Specforce proti prvnimu dilu opravdu ocejpa a svizne se hraje, puvodni dil byl proste vice stealth takticka akce a v tomto ohledu byla hra tezsi a tohle je vylozene energicka strilecka, takze je to zas neco jinyho. Ale ta predlouha jizda v lese ve vznasedle byla zahul, to jsem nedal na jeden zatah bez ukladani. Az na par momentu je Specforce tedy o hodne jednodussi nez jednicka, vedet to, tak to rozjedu hned na nejvyssi obtiznost. Tak nejak jak jsi psal v komentari, zde byl zrejmy zamer udelat z toho cistou a dynamickou strilecku.

V jedne recenzi jsem cetl samou zastrasujici kritiku, ze hrac nema zadnou volnost a je plne zavisly na sve jednotce, ze se pletou pod nohy a jak se vzdali od jednotky nekam dal tak je konec mise a jaka je hra spatne hratelna katastrofa. V zadnym pripade to neni katastrofa, vetsinu misi hrac plni ukoly prakticky solove a v tech spolecnych akcich pri neprimerenem vzdaleni od jednotky ci toulani mimo herni scenar(to ani moc nejde,volnost prostredi je omezena) sice zmari misi, ale neni to zadny extrem, holt kdyz velitel rozdeli jednotku a naridi instrukce, tak se musi poslouchat a ne se nedisciplinovane toulat po okoli jak pri hledani hribku. Proste v pohode a svizne hratelna hra. Od Specforce se jednoduse nesmi ocekavat dalsi Far cry.
@Poseiidon (14.02.2014 18:51): Celkově to vypadá líp. Hra se tuším sice odehrávala (oproti jedničce) už jen na jedné planetě, ale bylo vidět hlavně hustší zalesnění, lepší práce s nasvícením atp. Mrkni na gameplay videa, myslím, že to na nich je docela dobře vidět.
Pariah a Crysis (no i když tady je ta jedna menší podobnost se speciálními fukncemi, ale to je i ve spoustě jiných her) mi přijdou jako úplně jiné hry :-)
Já to zkoušel jen demo a nic moc mě to nechytlo, ale myslím, že horší než původní hra to být nemůže. Furt se to odehrávalo ve stejném prostředí potaženém jinými texturami a řekl bych, že Specforce na tom nebude o moc lépe.
Jinak tam není myslím oblek, nýbrž nějaké implantáty, ale funkci to plní podobnou. Aspoň u prvního dílu to tak bylo.

Přijde mi to jako taková tuctová střílečka (v něčem průměrná jinde podprůměrná), kterých jsou mraky, no. Pár zpestření v podobě ovladatelných vozítek, nějakých speciálních fukncí jako je neviditelnost či rychlost, ale nic inovativního, z čeho bych šel na prdel.
Tak jsem to vyzkoušel (Score). Ze začátku to vypadalo nadějně, mám rád tyhle budgetovky. Nevím sice jestli je to zrovna budget, ale mně to tak připadá, pokud je to áčková hra, tak se tvůrcům omlouvám. Nuže k tomu začátku, tak trochu mi to připomnělo Pariah, Crysis (taky je tam oblek, zrychlení, neviditelnost, zpomalení času a odolnost) a říkám si že to bude překvápko, jako Vivisector: Beast Inside, který byl nedávno u Score taky jako čtvrtá hra. Dojmy z toho začátku jsou celkem fajn, bugina se dobře ovládala (ale při smyku jsem kontroloval jestli něco nemám se zvukem), střílí se taky pěkně, jen mi to příjde takové těžkopádné.