Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pipboy (08.07.2013 20:36): Díky a jak se to dá ukládat?

btw: zatím povedené, sníh pěkně křupká v pozadí mystická hudba a voala hvězdná brána, tedy raoka :-), jen test v plížení jsem dostal :-(
Jde nějakým způsobem změnit, aby se hra nezobrazovala v ořezaném okně uprostřed monitoru?
@Bodkin (02.07.2013 20:33): On tam píše že se mu míří blbě kvůli nahrávání v 30fps, jinak je to prej plně hratelný. Pokud by to někdo chtěl hrát na TV (třeba já), tak by to bylo ideální.
z technologického hlediska fascinující
co se týče hratelnosti, tak je to takovej slabší nadprůměr s pěkným vizuálem
31.3. pry demo. No a protoze mi jeste nikdo nezrusil pristup do casti dev diskusi, bude to "jen" iterace Oasis tech dema. Moc jsem to tam neprolejzal, ale nejspis konecne ukazou nepratele s nejakou tou AI.
Jsem chuj, úplně jsem zapomněl, jak se tady nastavuje rozlišení. Nicméně ten res patch hru komplet zbavil některých detailů, takže jsem na to hodil bobek a momentálně hraju v 640x480. A líbí se mi to i tak. @.@
Povedlo se někomu rozchodit nějaký ten res patch? Já tady pracně instaluju jeden za druhým a hra to pořád směle ignoruje a nadále si jede těch svých pěcetněco. Navíc verze z GOGu, takže ani fullscreenu nejsem schopný dosáhnout. >:'/
@pipboy (07.07.2012 17:32): Pekný komentár len škoda, že sa s tebou nemôžem stotožniť, nakoľko ma hra jemne minula. Hudba je každpádne výborná ale čo sa týka porovnania s SG-1, mne Outcast dejovo skôr pripomína začiatky SG-1.
Splacal jsem novy komentar. Asi to prubezne udelam i s vetsinou ostantich kratkych. Zrovna u Outcastu se ukazalo byt docela tezke nejak kompaktne obsahnout vsechno co bych chtel napsat.. ale asi porad lepsi nez ten puvodni >_>
ne-gog na winxp i win7 bezi. Potkal jsem par lidi kterym to neslo, ale netusim proc.
Teda na dnesnich cpu se projevuji nejake ty bugy, nic co by znemoznovalo dohrat hru/nebyl na to neoficialni patch/neslo obejit cheatem.
to je prave to, jenze s nama obvykle vetsina tymu souhlasila, ale bud proste jediny clovek, co to dovede implemetovat rekne, ze on to tak delat nebude, nebo sef rekne ze se mu to nelibi a vsichni si to razem rozmyslej, nebo aspon zmlknou. A holt kdyz se tam s tim clovek sere aby by to pak jeden clovek na zaklade nejake "ja to takhle nechci" picoviny pohrbil... to muzu mrhat casem i zajimavejsima zpusobama.
To je prokletí gamedesignérů. Když to nemohou podložit/podpořit skillem v jiném oboru (coding/art), tak jsou to vlastně jen lidi co mudrují a chtějí aplikovat jejich nápady a práci nechat na jiných.
pribeh takovy jaky byl kdyz jsem odchazel byl snuska hovadin, organizace cehokoliv byla vtip, uz me nebavilo sledovat jak si nektery lidi prosadej sebevetsi picovinu, protoze zbytek tymu nebude s sefem hadat, nebo proto, ze jedinej clovek, co umi ve flashi, hodla delat veci bud po svym, nebo vubec (a ten clovek jak byl dobrej programator tak byl blbej grafik). A vubec skutecnost, ze nas gamedesignery v podstate vsichni vesele ignorovali.
pip - A co byly vlastně ty tvé důvody, proč jsi na tom přestal dělat? Říkal's žee ti nelíbily některé ujeté návrhy apod... O co šlo?
toz jsem nahlidnul do tamniho inboxu a vypada to ze na tom jeste porad delaj :) (a bude se to podle vseho jmenovat legacy of the yods)
Snad to predelavaj na CryEngine 3, ale uprimne uz to nesleduju, neprekvapilo by me kdyby se tam dohromady nic nedelo.
Tuší někdo, jak je na tom Open Outcast? Od léta jsem o něm neslyšel, stránky se tváří docela mrtvě...