Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@RedDwarf_Cz (04.02.2013 15:35): No vidis, a ja si zase myslim, ze v D3 je lip udelanej celej boj. Pripada mi takovej akcnejsi. Maloktera potvora se ke me soura a kdyz se ke mne dostane, tak neceka nebo se dokonce neotoci, jak se to stava v PoE.
Nerikam, ze PoE je spatny. Sam ho hraju a bavi me. Ale ma i slabsi stranky a chyby a nema cenu se tvarit, ze zadne nejsou.
@Bodkin (04.02.2013 00:54): To byl asi vtip, že?

@Saperlotte (04.02.2013 10:48): Víš v čem? Ve všem. Jedinné co má D3 lépe uděláno, je portovaní se na hráče přes ty bannery.
Ikdyž jde o hry stejného žánru, nějak moc nejdou porovnávat, protože drop D3 je fakt hodně vázán na AH/RMAH a celkově je ve hře měna- gold. Tím se ty hry rozcházejí.
@Majkee (04.02.2013 11:40): @Saperlotte (04.02.2013 10:56): To je pravda, mezi hráči WoW jsou i potenciální vrazi a emočně nestabilní jedinci. Vůbec se do nich nenavážím, jen je na první pohled na diablu 3 patrné, že má blíže k Wowku než k Diablu 2.

@Saperlotte (04.02.2013 09:52): Jak říkám je to jen věc vkusu, ani tak ne hardcore, ale prostě tak platí prostá pravidla hry, která platila ve hrách odjakživa. Uděláš chybu zaplatíš a v Diablu 3 otočíš hru za pár hodin a bose za dvě hodiny na nejtěžší obtížnost, tedy pokud ho chceš zabít nahý. Jak říkám mě to přijde zbytečné, v případě Diabla 3 mi pak přijdou zbytečné i monstra, která mají nejslabší AI za 20 let.

@Kostěj (04.02.2013 14:17): Jsem rád že ti něco z tvého pseudo humoru zůstalo a máš tak pseudo vtipnou avatarku.
Co se posledního komentáře týče - přesně takový pseudovtipný žvanění mě bavilo v papírovejch herních magazínech, když jsem byl na základce :)
@Aba (04.02.2013 09:37): Dal jsem tvemu komentari minus. Prvni cast mi prijde jako placani, ktere neni nicim prinosne a ani vtipne. V druhe casti se nejdriv trefis do hracu WoW (proc?; v cem jsou hraci WoW nejaci spatni?) a z peti bodu bych velmi polemizoval s prvnima trema (v cem vynika PoE nad D3 z hlediska grafiky, postav, potvor a prostredi?).
Jak je ta hra dlouhá ? Když jsem posledně hrál a nutil jsem se hrát uzavřenou betu, tak jsem hru prošel celkem rychle.
Přemýšlím, zda to znova zkusit, ale nevím nevím no :D
@Aba (04.02.2013 09:37): Takze je to vlastne vsecko o tom "citim se strasne hardcore". A spousta lidi s tim muze mit problem. Ne kazdy ma na zahozeni postavy a opakovani chut nebo cas. On nakonec ten pocit "jsem strasnej borec, pac se utiram smirglem" odezni i u ostatnich.
@Saperlotte (04.02.2013 08:57): je to pro amatéry, když si poseru hru nemam problém si ji znova rozjet od začátku. To samé i s tvorbou postavy. Je to samozřejmě věc vkusu, ale mě se to nepáčí. I diablo jsem otočil na hell s mým špatným nekromantem, který když poprvé došel k diablu tak než jsem ho zabil zhebl dvacetkrát by očko :D(ááno summoner :D) a nakonec mě zachránila abilita na 1 lvl přístupná tuším od 17 levelu a to ta jedovatá dýka:D prsotě jsem ho napojznil. Mno a do hellu jsem šel s podobnou taktikou :D
@Saperlotte (04.02.2013 07:56): vidíš to, ja v tomhle třeba právě spatřuju pozitivum té hry, ale celkem mě překvapuje že tam není možnost, jako v o dost slabším bráškovi diablu 3, si skilly od základů překopat co každou minutu jen tak z hecu a prdele.
@Aba (04.02.2013 00:23): Nejde o to udelat nesmrtelnou postavu. Jde o to, ze kdyz se clovek vyda spatnym smerem, protoze jaksi nema nastudovane, jak presne to bude vypadat o dve obtiznosti dal, tak je v kyblu a muze svoju postavu, kterou hral 40 hodin zahodit a zacit znova.

Treba jsem zkousel minion-fire-witch a tak nejak jsem zjistil az prilis pozde, ze minioni jsou zcela k nicemu stejne jako v D2.
@Aba (04.02.2013 00:23): Nu, pokud si udělám 'dalekonosný' build a nepřátelé se ke mě ani nedostanou a přesto sem tam umřu, tak bych řekl, že ta hra je trošku (víc) rozbitá :P
@Saperlotte (03.02.2013 13:09): Ja diablovkam nikdy moc nepropadl, takze do nejakych extremu a hellu a podobne jsem nelezl. Za coz mi ma mys tehdy mnohokrat podekovala :) Proto jedina zkusenost, kterou mam se spatnym buildem a naslednymi problemy (ktere se i tak nakonec daly prekonat) bylo snad v Brany Skeldalu nebo nejakem jinem ceskem krokovacim RPG.
@KordusCZ (03.02.2013 01:38) @Bodkin (03.02.2013 01:58): Jop, tak nejak to je. Pokavad pohnojis build, tak tvoje postava bude absolutne na nic. To je jak v D2. Na normal pohoda, na nightmare tezky a hell bez nejmensi sance, pac tvuj build je na houno.

S tema prachama by me to taky zajimalo. Jejich servery zatim tezce laguji a padaji se spickou 60k lidi, takze to asi bude chtit dalsi poradne investice do novych (dalsich, lepsich) serveru. Zatim se obchode neobjevilo temer nic, co by me donutilo byt jen uvazovat o otevreni srajtofle. Vyjimkou jsou rozsireni truhly.

Co me nejde do hlavy je "zaplatte 1000 dolacu a muzete nam pomoct udelat nejakou vec do hry". Trochu opacne nez od Valve "udelejte vec a my vam za ni nasypeme pytel dolacu".
Nikdy jsem nepochopil, proc kazdy hleda ty nejlepsi buildy, tim se uplne stira ta pestrost hry. I kdyz je pak asi tezsi dostat na prdel od nepratelskych parchantu...
Ja jsem zatim s PoE spokojeny, od closed bety udelala docela velky krok kupredu a jsem zvedavy, co s tim vyvojari dal provedou. Akorat ty jejich mikrotransakce jsou eticke tak moc, ze se obavam, aby jim za par mesicu nedosly prachy.
@Saperlotte (02.02.2013 14:45): Však ti za to nikdo hlavu netrvá a názorová pestrost je super(pokud nežiješ třeba v Sýrii). Jako ja celkem tvůj pohled chápu, ale mam podobný pohled jako RedDwarf, free to play diablovku asi dnes nenajdeš.
Tak to asi marníš svůj čas, protože konkrétně já, čím dál se dostávám, tím je to zábavnější. Nové gemy, itemy s více sockety + boost z bodů investovanými v passive tree.
To nemělo znamenat táhni do prdele, Diablo není špatná hra, ale tam narozdíl od PoE můžeš kdykoli build změnit.
Seš asi nasraný, že jsem zkritizoval ten tvůj "seznam postřehů" , že tak uvažuješ nad mým postem.
@RedDwarf_Cz (02.02.2013 12:49): Pan je suteren. :) Jop, asi to tak nakonec dopadne. Trochu mi to pripomina fora ruznych mmo, kde je asi nejcastejsi odpoved na kritiku "tahni zpatky do WoW".

Najit si na netu obecne funkcni build - nakonec to tak asi dopadne, ale stejne si myslim, ze to neni ta prava cesta. Radsi bych experimentoval.
Hlavně na těch skillech stejně tak moc nesejde, hlavní je v PoE gear.
Když nemáš na to poskládat si vlastní build, tak si najdi na netu všeobecně funkční buildy, nebo hraj D3.
Tak ted jsem procital fora a chtel bych vypichnout dve veci, na ktere jsem narazil

1. Path of Exile nebude nikdy offline
2. Nepocita se s plnym respecem

Osobne me opravdu stve druhy bod. Ve tretim aktu jsem zjistil, ze jsem poprasil skilly moji caredejky. Takze nezbyva nez ji zahodit a hrat znova. Tak nejak se mi uz PoE nechce ani poustet.
@RedDwarf_Cz (31.01.2013 16:52): Prijde bracha a od dveri povida "ty hrajes D2?". Je skvele, ze grafika se da nazoomovat az na nejake detaily, ale tohle neni primarni pohled na hru. A ano, hraju to na max a stale se mi to uplne nelibi.

Open beta je podle me beta asi tak jako u Doty 2. Jakmile je spusteny obchod a postavy jsou trvale, je nejake mluveni o bete uz jen vymlouvani se.
Hlavně hrá má aspoň nějaký endgame obsah v podobě speciálních map oteviratelných pomocí run, kde jsou poupravené vlastnosti monster, jejich skladba, popř. omezení na vaše skilly, nebo nemožnost používat flašky, odměnou jsou jsou lepší itemy.
Boje jsou pomalé ze začátku, protože postava toho moc neumí, ale v pozdější fázi jsou dynamičtější, alespoň za lučištníka a to díky novým support gemům a hlavně částí zbroje, kde může mít item až 6 děr
@Aba (31.01.2013 17:29): Neodvážil bych se PoE upírat jakékoliv kvality, tenkrát mě to velmi bavilo, bezzlatová ekonomika mi velmi imponovala, ale žádnou výraznou evoluci jsem právě tehdy nepostřehl.
@Bodkin (31.01.2013 17:28): naprostý souhlas, třeba ten Torchlight 2 je taky celkem povedený a kupodivu je to dělané s tak úžasným náhledem, že mi tam nevadila ani pastelková grafika, ale tak v Path of exile, není nikdo z původních vývojařů a taky to vypadá k světu.
@Aba (31.01.2013 17:22): "Je smutné že lepší "diablovku" udědali oni, než Blizzard, asi tak:D"

Je to pochopitelné, když v Blizzu nezůstal (snad) nikdo, kdo dělal na prvních dvou diablech a hodili to na nějaké WoW vývojáře.
@Aba (31.01.2013 17:22): Tak tedy poprosím o tvůj hlubší náhled, anžto jsem to hrál jen jediný loňský víkend.

Čím to tedy celý žánr obohatilo, krom lehce jiných přístupů u mnou zmíněných věcí?

Edit: To je to samé cos jsem řekl já, až na to, že jsi to jinak pojmenoval. Bojový systém je stále to samé, klikání a používání skillů, obchod = žádné zlato, skill tree - perk map.
@Bodkin (31.01.2013 17:13): na první pohled ano. Ale je tam celkem odlišnej bojovej systém, magie, obchod, skill tree. Jedinné co to má s diablem společného je vizuální konecpt a koncept interface. A je pravdou že z diabla to tahá maximum hratelnosti a zábavnosti. Je smutné že lepší "diablovku" udědali oni, než Blizzard, asi tak:D
@Aba (31.01.2013 17:06): A já myslel je že je to tradiční diablovka s jiným ekonomickým systémem, přístupem ke skillům a trošku odlišným character buildem, Din's Curse bych z toho zase nedělal :/

@RedDwarf_Cz (31.01.2013 17:13): Četl jsem to na nějakém fóru, kde se o tom bavili. To že některé věci stále chybí je tradiční stav co se softwaru týče a ta 'open beta' je jen způsob jak utlumit případné křiklouny, toť vše.
@Bodkin (31.01.2013 17:02): Zdroj? Nebo to je tvá domněnka? V té hře ještě spousta věcí chybí, proto dle mě není vhodné psát nějaký komentář a pokud to jsou postřehy jak autor sám píše, mělo by to být jinde, toť vše.
Už teď to vypadá lépe a hraje se to lépe než diablo 3

koncept hry je naprosto originální a těžko lze říci že je to jen další diablovka, jestli ano tak spíš diblovky jsou PathofExilovky, protože ten je ve všem překonává a žánr posouvá o něco výše.
@RedDwarf_Cz (31.01.2013 16:52): Ta open beta je jen štít, za který se můžou schovávat. V betě je to už dlooouhou dobu a přechod na open je v podstatě čistým vydáním, cemuž nahrává i fakt, že bylo řečeno, že už nebudou další mazání charakterů, ale ty už zůstanou napořád.

A to že budou přidávat a upravovat je jasná věc, to dělá snad každá 'slušná' firma, obzvláště ta, která má free2play produkt.
Nemůžu souhlasit s tím, že grafika je na úrovni D2. Při zoomu na postavu jdou krásně vidět částí zbroje i ornamenty na nich. Dej si v nastavení vše na max a pak to hodnoť.

Monstra, které ty popisuješ jsou v 1 a 2 aktu. 3 akt má zcela odlišné moby.
Nic ve zlém, ale jedná se o open betu, která není open ani týden a ty sem už píšeš do komentářů nějaké postřehy. To jsi mohl klidně napsat zde do diskuse, protože než vyjde ostrá verze, tak se toho kupa změní. Komentáře by měly být povoleny až dnem oficiálního vydání.
Stáhnul jsem, nainstaloval, a vzpoměl jsem si jak moc mi vadí omezená kamera :D