Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ok, vzdávám to a jdu hrát znova od začátku.

Taková škoda mého bojového kung-fu mnicha :(
Import by nefachčil, v dvojke pribudli nové schopnosti. Jedna z nich je Repair, bez toho sa vôbec neoplatí hrať.
@Bodkin (18.07.2012 21:53): Né, za trpaslíkmi to ešte chvíľku pokračuje.
Do vrahúnskeho dungeonu som sa dostal až s nabušenou postavou, pretože som dlho nemohol prekonať tú primitívnu hádanku s truhlicami, hehe. Aj tak mi ale dal zabrať, majú to tam sviňáci hrozne zapascované!
@valcik (18.07.2012 21:30): Trpaslíci jsou finále?

Já se totiž zastavil vyvraždění chrobáků v lese a vyšetřování původu toho šípu. Po roce jsem se přemohl, chrobáky vyjebal a už jsem byl skoro u zdroje šípu a pak mi klekl HDD a bylo po savech. Takže teď mám jen savy před chrobáky a před tím vrahovským dungeonem, který je drsný. Dost.
@Bodkin (18.07.2012 21:06): .. jop, záverečné blúdenie púšťou v jednotke tiež nebolo príliš zábavné. Podobný záver má aj dvojka, ale trpasličie bane sú fajn! A oplatí sa preskúmať aj ten tuhý bonusový dungeon, ktorý pridali do verzie 1.04, tam som skoro otrčil kopytá. :D

@MickTheMage (18.07.2012 21:25): Už si tú dvojku rozchodil, alebo stále BSOD? Blbne to aj keď prehodíš vykresľovanie cez OpenGL, namiesto DX?
Soráč, ale nedalo sa od toho odtrhnúť. xD
Premož sa a hraj! Práve tu čítam tvoje nešťastné zážitky pri zomieraní hladom, tak prihodím hinty z manuálu: -> Schopnosť Forage znižuje spotrebu jedla aj vody. V hre nájdeš postavu, ktorá ťa vytrénuje, nemusíš na to utratiť ani bod. -> Keď si zaplatíš tréning vzývania (Divination), môžeš zosielať kúzlo Create Food.
Ešte dodám, že záver ma náramne prekvapil a teším sa na trojku. Klasické fantasy klišé sa tentokrát nekoná. :-)
Tvl, tys to dohrál a ani jsi neřekl, žes začal. Já chtěl být zase první :( Krom toho jsem doufal, že mě donutíš se k tomu vrátit.

Sakra práce!
@Bodkin (23.10.2011 22:51): Máš recht, odlišnú atmosféru som si uvedomil hneď v prvom dungeone. V jednotke vládla neistota a napätie, ticho bolo prerušované len kvapkami vody. Dvojka má zvukovú kulisu trocha odlišnú a v súbojovej muzike sa objavili dokonca aj pompézne chorály na spôsob Skyrimu, šlak ich trafil! Našťastie sa dá v nastavení súbojová muzika vypnúť, uf. ^^

Inak je to paráda, krajina je rozsiahla, cestičky kľukaté a nebezpečné, nový žrací systém si vyžaduje špeciálnu pozornosť a navyše treba myslieť aj na údržbu a opravu výbavy. Parádne zmeny sa objavili aj v súbojovom systéme, na desiatom stupni sa postava naučí špeciálny úder, ktorý je pre každý typ zbraní iný. Vďaka tomu dokáže dobre trénovaný maník zahubiť aj supersilného súpera jediným úderom, v jednotke bolo treba každého skrátka umlátiť.
Větší, lepší, promakanější, komplikovanější... Ale už to nemá to kouzlo, co jednička. Takže to svedu na to, že je to příliš rozsáhlé.
Dle recenzí jsem nabyl dojmu, že to je lepší než jednička. Nějaký konkrétní problém hry, nebo gamedesign, přílišná rozlehlost etc.?
Já přišel o savy kousek před koncem :(

Znovu se do toho v brzké době nepustím, ani zdaleka mě to nebavilo tak jako jednička.
Je to docela dost hardcore. Samozřejmě jsem si naklikal nejtěžší obtížnost (ani ne tak z potřeby si něco dokazovat, jako spíše za ty odměny :)) ale místy je to až nechutně (řekl bych idiotsky) nadsazené. Smrt hladem do tří dnů, přičemž jsem měl plný bágl jídla, ale nemohl jsem ho použít protože jsem ho neidentifikoval :) U fialových bobulek řekněme, ale u sušeného masa či sucharů? =)

Nemožnost savovat otráven, nakažen, zmrzačen, krvácející jsem vyřešil povoláním - Healer si s tímto dokáže vcelku slušně poradit. Vzhledem k opotřebování věcí (slušným tempem, ale opravdu záleží, jesli je ten nůž měděný či železný) jsem se opět (stejně jako u jedničky) vydal cestou bojového mnicha. Trošku mě překvapilo, že jsem nedostal ani počáteční kouzlo. V prvním díle bylo.

Vcelku chytře je vyřešeno, proč jako hrdina prvního dílu nic neumíš, na druhou stranu si teď můžeš udělat i ženskou postavu, ač jedničku jsi musel hrát jen za chlapa. Genderová korektnost přednost před "historickou přesností"?

Také jsem si všiml jakýchsi Challengů - díky tomu, že se mi vypisovaly ty zmršené. Raději jsem je znovu vypnul, ať nevím o co přicházím. Zdá se, že to o co se trumfovali hráči na fóru je nyní tak trochu automaticky zařazeno přímo do hry. Zajímavá práce s fanoušky :)

Ale jinak to má stejný feel a drive.
"Tuhle hru už nějakou dobu sleduju, hrál to někdo? A přidá někdo Book one? :)"

Už jen schválit :mrgreen:

U jedničky jsem zatím proseděl nějakých 20 hodin a jsem velmi spokojen.
Já si zase myslím, že to už dolů nepůjde. Co jsem četl rozhovor s autory, tak jsou naprosto spokojení s příjmy z prvního dílu a de facto mají vyděláno už i na díl druhej :) A jak psal Bodkin, má to stejnou paralelu se sériema Averum či GeneForge od Spiderwebů.
Jednicku jsem si koupil, ale jeste jse se k tomu nedostal (pouze jsem kdysi dohral demo). Ovsem dvojku si urcite prikopim.

MickTheMage : tam je na tahy vsechno, ne? Nikoliv jen souboje (tedy i pohyb).
ugraugra - old school jak svina, ale zatial sa mi to paci. Boje su v podstate na tahy, vyzera to na relativnu volnost vo vybere. Napriklad hned na zaciatku, dostanes list od chlapika. Pojdes za nim a pocas rozhovoru ho niekto zabije. Ty si potom mozes vybrat, ci chces vypatrat vraha (=novy quest) alebo nie (ostanes bez questu a kto vie aky by to malo efekt neskor v hre :)) ).

mimochodom, par screenov :) http://picasaweb.google.com/mickthemage/Screenshots#5473420427306552418
ugraugra - hrajem demo, zatial nahrane dve hodiny a neviem kde ma to demo limit. Ono je to podla popisu cela hra, len limitovana na nejaku oblast kym ju neodomknes klucom.
Tuhle hru už nějakou dobu sleduju, hrál to někdo? A přidá někdo Book one? :)