Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A jo, je to Vibrolux - Wanna Feel It. Díky.
Zajímavé, že jsem prošel několik stránek na googlu s názvama kompletního soundtracku, ale tohohle jsem si nevšiml. Asi bych měl jít spát, od dnešního rána jsem prakticky nedělal nic jiného než hrál AP, tak to asi zanechalo následky. :-D
Mimochodem, nevíte někdo, co hraje za písničku, když hrdina na konci odjíždí na lodi?
http://www.youtube.com/watch?v=gbnhArdMXyU v tomhle videu jde nejlíp slyšet od 3:50, ale bohužel je to tak krátký úryvek, že se nedokážu chytit žádného slova a vygooglovat to. Rovněž pokusy jako "Alpha Protocol ending song" selhaly.
@Zero (04.10.2012 00:26): Neschovávej se, všechno dělej ve sprintu, na momentík se zastav a vystřel z raketometu. A opakuj. Občas je dobré se schovat za nějakou věž - vždy tak, abys VŮBEC neviděl helikoptéru.
Tak už nic. :-D
Po napsání příspěvku jsem tomu dal ještě jeden pokus, a ejhle...přežil jsem to s jedním životem.
Nemáte někdo tipy, jak zničit tu ***** helikoptéru na konci? Už mě zabila asi tak dvacetkrát a fakt mě nenapadá způsob, jak ji porazit. Když se snažím nejdřív vybít vojáky, tak mě stejně ty rakety dřív nebo později trefí, a když se snažím jenom běhat pro raketomety, tak mě zase zabijou vojáci (nebo taky vrtulník). Ani se mi nedaří nikam schovat, často i když běhám, tak mě to prostě sejme. Už fakt nevím co dělat, mám chuť prohodit notebook oknem.
@Chuck (03.10.2012 18:39): Na druhej strane v tomto vidim urcite moznosti buducnosti. Totalna simulacia zraneni a ich dosledkov, kde bude engine vypocitavat presne detaily zraneni na dokonale nasimulovanu anatomiu. V praxi by to bolo asi tak, ze by vypocital presne realne zranenie pri konkretnom type projektilu na uplne presne konkretne miesto na tele a podla toho by potom upravoval moznosti pohybu a tak terca. Zasah do nohy by sposoboval krivanie, zasah do ruky by tu ruku vyradil z pouzivania... zasah do brucha by trebars uzemnil ciel, ale ten by bol este stale schopny strielat v leziacej polohe a tak dalej.

Proste fakt dokonala simulacia anatomie a dosledkov zraneni, to by nakoniec mohlo byt aj celkom zaujimave a potom tie rozdiely medzi 5.56mm a 14,6 ktore by uz instantne odtrhavalo koncatiny a tak.... nahodou to by nemuselo byt zle hoci by to bolo realisticke. ono je treba realitu na tych spravnych miestach a naopak nerealitu na tych spravnych miestach. v tom vidim zaklad problemu prilisnej reality, treba spravne odhadnut kde je to ziaduce a kde nie.

Ako priklad uspechu v tejto oblasti uvediem Darklands, 20 rocna hra, ktora bola v zaklade fakt ze VELMI MOC MOC MOC realisticka ale zaroven obsahovala kopec fantasy prvkov. Toto je dokazom ze sa to da, ak sa toho chopia inteligentni ludia co rozmyslaju.
O reálnosti v soubojích nikdo nemluvil ;) Ale o volbě reakcí v rozhovoru. A spíše přirozenost než reálnost. Každopádně to funguje dobře, narozdíl od Mass Effectů.
@mazar1234 (03.10.2012 18:26): U headshotů jo, ale pokud do lidského protivníka nasypeš minidávku ze samopalu, on sebou párkrát škubne a pak v naprosto stejné kondici proti Tobě jde dál, tak jsme realitě vzdálení hodně daleko. :-) Ale tak co, na to už jsme si všichni zvykli, ne?
@Chuck (03.10.2012 18:22): Sakra a ja som si myslel ze zavedenim headshotov sa uz otazka reality v FPS definitivne vyriesila.

Kontroverzny Alpha protocol som este nehral, ale vidim ze by som asi mal skusit kde je "pravda"... no rovno to kupovat nemienim, fakt musim najprv otestovat nanecisto ci to ma zmysel.
@Bodkin (03.10.2012 14:25): Fajn, jestli je ta odpověď nastíněná takhle ryze obecně, pak v tom problém nevidím.

@Say (03.10.2012 15:56): V tom rozhodně souhlasím. Ono je sice moc fajn vidět u her příklon k realitě, ale zas se to nemusí přehánět. To by brzy mohlo dopadnout tak, že např. po dvou ranách z pistole budu dead, jelikož v realitě bych přece zdechnul taky.
@Chuck (03.10.2012 14:15): V zásadě nevolíš odpovědi, ale volíš způsob odpovědi. Jsi pro nebo proti myšlence? Jsi naštvaný? Sarkastický? Podle toho si vybereš položku. Rozhodně to není negativum.
Je to jako když sedíte s klukama v hospodě a jeden z nich ti řekne, že jsi debil - nepřemýšlíš o konkrétních slovech, jsi buď naštvaný nebo mu to vrátíš nebo se urazíš. A tak to chodí tady.
Hraji hry, abych se realitě co možná nejlíp vyhnul... Jen tak mimochodem.
Náhodou mně se ty dialogy celkem líbí. Myslím, že času na rozmyšlenou je tam dost a ještě se mi nestalo, že by Mike odpověděl úplně jinak, než jsem chtěl. Spíš naopak.
Někde jsem četl, že autoři zvolili tenhle systém, aby to bylo "reálnější" - ve skutečnosti taky nemůžeš půl hodiny přemýšlet nad tím, co někomu odpovíš.
@Chuck (03.10.2012 14:15): Až na to že Alpha Protocol predsa nie gameplayom klasické RPG v ktorom máš otvorený svet po ktorom si chodíš a hľadáš si v ňom questy,

A ad tie dialógy vyžadujúce rýchlu reakciu - v Alpha Protocol neexistujú dobré alebo zlé voľby a netreba sa báť že niečo skazíš. A ako píše Bodkin, volíš si len spôsob reakcie a nie celú odpoveď.
Problém je spíš v tom, že designeři chtějí, aby na sebe ty kecy navazovaly úplně plynule, takže obvykle musíš volit reakci ještě předtím, než se tvůj prootějšek vyžvejkne. Ale ono je to stejně jedno, protože 80% času Mike reaguje úplně jinak než hráč zamýšlí.:-D
@Chuck (03.10.2012 14:15): Zas tak rychlá být nemusí, každopádně nevolíš přesnou odpověd, ale jeden ze čtyř možných přístupů, takže přečteš otázku a zvážíš, jestli budeš upřímný, vyhýbavý, sarkastický nebo budeš profesionálně mlčet.
@Chuck (03.10.2012 13:50): Popravde som ešte nikoho nevidel takto dlho premýšľať či si nejakú hru zahrá/nezahrá. :) Pritom je nám všetkým jasné že popri tom záujme ktorý neustále máš a pozitívnych referenciách od vybraných ľudí ti to aj tak nedá a raz ju proste skúsiš, ak bude za tých pár drobných. A minihier sa naozaj netreba báť, mňa síce bavili ale dajú sa aj ignorovať a riešiť EMP granátmi.
@Chuck (03.10.2012 13:50): To, co se tu dočteš, jsou reakce hráčů, kteří hru hráli poměrně dlouho. Když si tu přečteš pět záporných bodů, které jsou pěkně rozmázlé ve dvaceti příspěvcích, tak je jasné, že z toho nebudeš mít zrovna ohňostroj a neodolatelné puzení si hru koupit.
No, každopádně se tu neřeší super věci jako třeba zajímavý dialogový systém a možnosti z něj vyplývající, dále poměrně dost PnP systém a jeho aplikace ve hře a řada dalších věcí. Pokud na to chceš znát můj názor, přečti si můj komentář. Za hrou každopádně stojím.
@Chuck (03.10.2012 12:33): O čem máš jasno? Za sto dvacet korun si pravděpodobně lepší hru nekoupíš. A místo pátku u piva, můžeš strávit pátek, sobotu, neděli a kousek pondělí s bezva hrou. Jednoduchý počty ;)
@Rattus (03.10.2012 12:28): Takovej ten flip, kdy se Thorton zatočí dokola, to se stává všem. To není vinou toho, čím to ovládáš.
No, já právě strašně dlouho odmítal gamepady, až jsem zjistil, že je to vlastně docela příjemná pohodička. Bohužel, většina předělávek z konzolí má zároveň zvýšenou obtížnost, což nasere.
@Sinister (03.10.2012 12:04): nezkusil sem, stejne jako nezkousim cpat si veci do pr***, mam k tomu podobnej vztah docela :-D
zcela vazne, rict "dobre se to ovlada gamepadem" je pro me jako PCckare spis vymluva proc je posraty ovladani mysi. Nemam normalne problem ani se skakacima plosinovkama kde pisou ze gamepad nutnosti. Ja a gamepad se nemame radi, od mala uz na 8bitech sem preferoval mackat klavesy, a zjistil sem i po koupi gamepadu na pc ze se nebudu trapit preucovanim.

ta hackovaci minihra je docela boj ( s ovladanim ) ale zase tak hrozne mi to nevadilo, spis se mi stavalo ze sem se otacel uplne jinak rychle nez jsem chtel. proste i kdyz mam fps 40+ tak mi to cas od casu otaci 3x rychleji nez jindy. mireni je tedy nekdy dost na zastreleni.. sebe ovsem.

nerikam ze je to nehratelny ( ala dark souls bez fixu ) ale rozhodne to rusi od spravneho vychutnani hry.

Doplacal sem se tusim do treti lokace a pak to odlozil ad acta.
@Zero (03.10.2012 12:07): Osobně si nemyslím, že zrovna minihry by měly nosit na bedrech obtížnost hry. A vzhledem k tomu, že hra jako taková obtížná není, jsou minihry důvodem k traineru (který jsem použil) a bossové důvodem k pěstování pistole, z které se stane autory povolený cheat (jak jsem ti ostatně poradil).
Ale uvidíš sám, až se někam dostaneš. Finální třetina hackování je zcela nový level obtížnosti, jak si pamatuju.
Já teda žádný problém s ovládáním nemám a na minihry jsem si taky zvykl, i když ze začátku mě celkem frustrovaly. Aspoň to není nic trapně jednoduchého jako má každá druhá hra.
Od ty doby co jsem si to koupil ve steam salu za asi 40 kacek sem to hral jen jednou abych zjistil ze to je porad stejne spatne ovladatelny, a musim si pockat nez budu mit opravdu velky hlad po spionazni hre abych to prekousl :)
@Zero (03.10.2012 00:00): Rada - pěstuj si pistoli, jinak tu Moskvu nedáš. A vlastně prakticky jakoukoli další lokaci.
Nicméně, mě hra taky chytla. Dohrál jsem ji z pirátské verze, protože jsem se obával potíží na mé sestavě a ty se nevyskytly, takže jsem si hru následně pořídil. Za těch pár korun to byl rozhodně povedený kauf!
@Say (02.10.2012 23:33): No hrál jsem to od pěti v kuse doteď, takže pochybuju, že mě to jen tak pustí.

Sice příběh vypadá tak nějak "klasicky", co se podobného žánru týče, ale zatím to nevadí, protože ani zdaleka nemám ještě odkryto vše, takže se to může i nějak neočekávaně vyvinout. Momentálně brázdím ulice Moskvy, kam jsem šel hned po Saudské Arábii.