Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (18.09.2012 11:08): Ano, ten člověk má podle mne možná více talentu v audiovizuální prezentaci. Jak by se to hrálo, je otázka. Na jeho blogu byla ke stažení ale nějaká beta nebo alfa. Nicméně odkaz bohužel nefunguje.

Ještě co se týče toho realtime v RL, tak jsem nedávno zkoušel hrát Doryen arenu a tam realtime celkem fungovalo a bavilo mě to. Jice je vůbec zajímavý vývojář a jeho blog se vyplatí sledovat. Z těch zajímavých roguelike bych ještě zmínil X-Com (na ten se těším opravdu hodně).
@Bodkin (18.09.2012 10:20): Já jsem zkoušel před roky nějakou první alfu. Pokud si dobře vzpomínám, je to realtime, což mne tenkrát moc nenadchlo. Jak jsem si ale nedávno všiml, vývoj pokračuje doteď, takže by asi stálo za to to zkusit.
S tím udušením souvisí další dobrá vlastnost hry - replayability je fakt obrovská, protože každé hraní (které může vystačit na jak dlouho, hodinu-dvě?) zkusit jiným stylem.
Je to jen můj pocit, nebo opravdu Rebel Scouty dostanou v posledním sektoru nějaký težký upgrade? Normálně si je dávám jako vše ostatní, ale v Last Stand jsem rád, když nejsem polomrtvý a se stejným počtem pajďuláků.
@Bodkin (17.09.2012 09:34): ja naopak myslim ze za tu cenu jsem uz ted dostal odpovidajici zabavu ( celej vikend + patek ). a to mam teprve 3 lode a ani na easy sem jeste nedostal flagship.

Nicmene bych se nezlobil, chtel bych option pro zruseni toho stihani, abych si mohl sektory prolitat poradne.
@Daemon (17.09.2012 01:57): Tak tak, já jí chtěl odříznout cestu, ale nějak to nevyšlo. Ale těch zážitků co jsem za ty hodiny hraní (do toho započítané přestávky ALT+TABováním) zažil. Jak jsem bojoval do posledních health bodíků, jak jsem nadával na 4-násobné štíty ...

Mimochodem viz. WTF review - myslíte, že se hra bude dál rozšiřovat ? A třeba jak mluvil o hudbě, že je docela dobrá, nebo vůbec že z vybraných KICK peněz šlo $6000 na hudbu, myslel jsem si že je to příliš. Možná, ale hudba stála za to. Napůl jakoby Mass Effect, napůl něco podobně hezkého.


EDIT: Mimochodem taková zajímavost. Správce úloh píše, že hra samotná zabírá tak 15MB v paměti ... ve virtuální ale celých 750 MB z nějakého důvodu. Takový rozdíl jsem snad ještě nikdy neviděl.
Tak jsem se konečně dostal až do osmého sektoru. Samozřejmě na normal, snižovat na easy by mi přišlo jako potupa :) Výrazně mi v tom pomohly dálkové skenery (augmentation). Říkal jsem si, že to není moc k užitku, ale bylo to levné, tak jsem to koupil. A ukázalo se, že to dává slušně užitečné informace, dá se pak dobře systémem prokličkovat.

@Marty McFly (17.09.2012 00:58): Jak jsem pochopil, musíš jí právě zničit dřív, než se k bázi dostane. Já se k ní ani neprobojoval, systém je plnej rebelů. Ale aspoň si vyzkoušim Engi loď, kterou jsem si konečně odemknul.
@Akhera (16.09.2012 19:54): Já jsem se také na easy dostal (po dlouhé době) do posledního sektoru a ... nějak jsem nepochopil co tam. Chtěl jsem hlídat v systému na přímé linii mezi tou flagship a bází, ale pak mi to napsalo že se flagship dostala na dostřel a že THE END.

Tak truchlím, dám si pár dní pauzu.
vcera sem se taky nastval u ty flagshipy kdyz sem ji poprve "porazil" a zjistil ze pri druhe bitve me totalne rozsmelcuje dronama..

kurna kdyby tam nebyl omezenej cas co clovek muze stravit v jednom sektoru :(
Jo! Konečně se mi podařilo tu flagship zničit! Bohužel zatím jen na easy, takže ještě nemám vyhráno :) Chtěla jsem udělat screenshot své lodě, se kterou jsem na ni šla, ale zdá se, že FTL si nikam screenshoty neukládá...
@Akhera (16.09.2012 16:40): Guh, za to jim ještě nějaká procenta srazím.

Hmm, co máte odemčené za lodičky? Kromě základní mám tu engie, na které se mi teď podařilo otevřít druhý typ.
Tak po šesti neúspěšných pokusech na normal, kde mě zabili ve 3 až 5 sektoru, jsem to zkusila na easy. Dostala jsem se až k bossovi, který mě zabil ve třetí bitvě (kolik jich vlastně je?). Tak jsem to zkusila znovu s tím, že tentokrát už vím jak na něj a díky hull repair dronovi se můžu před každou bitvou opravit a... zabil mě už ve druhé :) Ach jo...
@Bodkin (16.09.2012 13:43): Uhm, ja som sa na normal dostaval najlepsie do nejakeho 6-7 sektoru, ale s tak poddimenzovanou lodou, ze to az pekne nebolo. Potom som si dal easy a dostal sa ledva do 5 :D Ehm. Chybicka se vloudila :)
@Marty McFly (16.09.2012 13:05): Já ted jedu další hru s engi lodí a připadá mi nesrovnatelně silnější. Pálim jim z Ion blastu do štítů, takže je maj permanentně down a můj anti-ship dron to sám vystřílí. Ale tak jsem teprve na začátku, uvidíme jak to půjde ve sektorech 5+
@ugraugra (16.09.2012 12:52):

No že jo :D než jsem se naučil správnou taktiku otevírání dveří, tak to spíš škodilo mě, než nepřátelům. S těma blast doors na nej úrovni se ale pomaličku udusí, než někam dorazí. Tak to má být.

No a kombinace boarding parties + solar flares + vznětlivé rakety co do tebe střílí, nepřekonatelné.
@Marty McFly (16.09.2012 12:40): To ano, za předpokladu že je nepošleš na nepřátelskou lod a pak jí s nima omylem neodbouchneš. To ti pak hoří lod a když máš mimo systém pro otvírání dveří a nemůžeš hořící místnosti odříznout od kyslíku a máš na palubě poslední 2 týpky a VŠUDE OKOLO TO HOŘÍ tak seš v prdeli.
To WTF video je moc prospěšné, protože jednoduše řekne o čem ta hra je, co tam má hráč dělat a jak to půjde dál.

A to co jsem zatím viděl se mi dost líbí.
Ale v FTL si nemůžeš poskládat vlastní loď:). Přitom si o to tenhle typ hry přímo říká...Ve Starship corporation musíš do lodi naskládat všechno potřebný a ještě dávat pozor, aby nádrže nebyly moc blízko trupu, aby se tam mohla rychle pohybovat posádka, musíš myslet na možnosti obrany lodi při obsazení apod. Už to alpha demo mě celkem zabavilo.