Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Touchdown Entertainment

USA
Založeno 2000
Společnost byla založena v roce 2000 jako LithTech, pobočka Monolith Productions. Firma se měla starat od další vývoj a prodeje herního enginu stejného jména, který už byl v roce 1998 použit ve hře Shogo: Mobile Armor Division.

Vývoj enginu probíhal za spolupráce firmy Microsoft. Různé verze enginu byly použity do nespočet her, např. - The Operative: No One Lives Forever, Die Hard: Nakatomi Plaza, Aliens versus Predator 2, Medal of Honor: Pacific Assault a další.

V roce 2003 se studio přejmenovalo na Touchdown Enetertainment a rozšířilo oblast činnosti i na konzole s novým enginem Copperhead.

Studio se i samo podílelo na vývoji několika her, první byla Tex Atomic's Big Bot Battles - v roli velkého robota jste bojovali v aréně. Další a nejznámější hrou studia byla mafiánská akční hra Mob Enforcer.