Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Team TNT TeamTNT TeamTNT TeamTNT
USA
Založeno 0000
Založeno 1994
Založeno 1994
Založeno 1994
TeamTNT je sdružení členů aktivní komunity fanoušků série her Doom, tvořících modifikace a add-ony. Vůdčí osobností byl Ty Halderman, administrátor serveru /iddames Archives, který bohužel podlehl mozkovému nádoru 31. července 2015. Vznik studia se datuje na rozhraní let 1994 - 1995. Během existence se neustále měnilo složení týmu, členové byli vedeni v mailing listu a jejich počet neustále kolísal.

Zpočátku byl vývojářský tým rozdělen do dvou skupin. Alfa tým využíval při designu a tvorbě původních zdrojů od id Software, kdežto skupina Beta se věnovala vývoji totálních a parciálních konverzí s novým obsahem. Beta tým byl ale brzy rozpuštěn a tým pracoval jednotně.

Nejznámějším projektem firmy je megawad TNT: Evilution. Byl vyvíjen jako samostatný add-on pro Doom II a zahrnuje samostatnou kampaň o 32 levelech. Práce byly ukončeny v listopadu roku 1995 a původně byla zamýšlena distribuce zdarma. Po intervenci Johna Romera z id Software byl TNT: Evilution odkoupen a vydán 31. května 1996 jako komerční datadisk, součást hry Final Doom.

Další add-ony z produkce TeamTNT již byly realizovány jako freeware. Nejznámější jsou single player kampaně.

Icarus: Alien Vanguard (1996) je kompletní megawad pro Doom II s novou grafikou a soundtrackem. Ústředním bodem příběhu je průzkumná vesmírná loď Icarus a hráč se účastní průzkumu planet a podrobuje se různým simulačním programům.

Eternal Doom (1997) vyvíjela nejprve skupina Team Eternal, kterou později pohltil TeamTNT. Projekt vycházel postupně ve třech číslovaných částech a postupně přibývaly levely, jejichž počet se vyšplhal až na celkový počet 34. Eternal Doom je vysoce kvalitativně hodnocen a přináší jedny z nejrozsáhlejších levelů, které kdy byly pro Doom vytvořeny.

Daedalus: Alien Defense (2003) je sequelem megawadu Icarus: Alien Vanguard a prvním projektem firmy pro ZDoom. Podobně jako u hry Hexen je rozdělen na huby, zahrnuje celkem 32 levelů.

Eternal Doom IV: Return From Oblivion (2008) je prozatím posledním a nedokončeným projektem TeamTNT. Prezentační demoverze přináší 7 rozsáhlých map se středověkou tématikou, s novými texturami i monstry. Dle dostupných informací vývoj nepokračuje.

TeamTNT je rovněž autorem celé řady megawadů určených pro multiplayer: Bloodlands, Grievance, Pursuit, Eternal Deathmatch, Reclamation a Return.

Významným přínosem pro komunitu byla i příprava portu BOOM, který odstranil chyby původního Doom enginu, uvolnil jeho omezení a přitom zachoval originální vzhled. Stal se technologickým základem pro tvorbu nových levelů v 90. letech, než byl vystřídán portem ZDoom (který zachovává BOOM kompatibilitu).

Ačkoliv je studio neaktivní a posledním rozpracovaným titulem je Eternal Doom IV, jeho webové stránky stále fungují a není dokladu o definitivním rozpuštění týmu.

Zdroje:

Wikipedia
Doomwiki
TeamTNT je sdružení členů aktivní komunity fanoušků série her Doom, tvořících modifikace a add-ony. Vůdčí osobností byl Ty Halderman, administrátor serveru /iddames Archives, který bohužel podlehl mozkovému nádoru 31. července 2015. Vznik studia se datuje na rozhraní let 1994 - 1995. Během existence se neustále měnilo složení týmu, členové byli vedeni v mailing listu a jejich počet neustále kolísal.

Zpočátku byl vývojářský tým rozdělen do dvou skupin. Alfa tým využíval při designu a tvorbě původních zdrojů od id Software, kdežto skupina Beta se věnovala vývoji totálních a parciálních konverzí s novým obsahem. Beta tým byl ale brzy rozpuštěn a tým pracoval jednotně.

Nejznámějším projektem firmy je megawad TNT: Evilution. Byl vyvíjen jako samostatný add-on pro Doom II a zahrnuje samostatnou kampaň o 32 levelech. Práce byly ukončeny v listopadu roku 1995 a původně byla zamýšlena distribuce zdarma. Po intervenci Johna Romera z id Software byl TNT: Evilution odkoupen a vydán 31. května 1996 jako komerční datadisk, součást hry Final Doom.

Další add-ony z produkce TeamTNT již byly realizovány jako freeware. Nejznámější jsou single player kampaně.

Icarus: Alien Vanguard (1996) je kompletní megawad pro Doom II s novou grafikou a soundtrackem. Ústředním bodem příběhu je průzkumná vesmírná loď Icarus a hráč se účastní průzkumu planet a podrobuje se různým simulačním programům.

Eternal Doom (1997) vyvíjela nejprve skupina Team Eternal, kterou později pohltil TeamTNT. Projekt vycházel postupně ve třech číslovaných částech a postupně přibývaly levely, jejichž počet se vyšplhal až na celkový počet 34. Eternal Doom je vysoce kvalitativně hodnocen a přináší jedny z nejrozsáhlejších levelů, které kdy byly pro Doom vytvořeny.

Daedalus: Alien Defense (2003) je sequelem megawadu Icarus: Alien Vanguard a prvním projektem firmy pro ZDoom. Podobně jako u hry Hexen je rozdělen na huby, zahrnuje celkem 32 levelů.

Eternal Doom IV: Return From Oblivion (2008) je prozatím posledním a nedokončeným projektem TeamTNT. Prezentační demoverze přináší 7 rozsáhlých map se středověkou tématikou, s novými texturami i monstry. Dle dostupných informací vývoj nepokračuje.

TeamTNT je rovněž autorem celé řady megawadů určených pro multiplayer: Bloodlands, Grievance, Pursuit, Eternal Deathmatch, Reclamation a Return.

Významným přínosem pro komunitu byla i příprava portu BOOM, který odstranil chyby původního Doom enginu, uvolnil jeho omezení a přitom zachoval originální vzhled. Stal se technologickým základem pro tvorbu nových levelů v 90. letech, než byl vystřídán portem ZDoom (který zachovává BOOM kompatibilitu).

Ačkoliv je studio neaktivní a posledním rozpracovaným titulem je Eternal Doom IV, jeho webové stránky stále fungují a není dokladu o definitivním rozpuštění týmu.

Zdroje:

Wikipedia
Doomwiki
TeamTNT je sdružení členů aktivní komunity fanoušků série her Doom, tvořících modifikace a add-ony. Vůdčí osobností byl Ty Halderman, administrátor serveru /iddames Archives, který bohužel podlehl mozkovému nádoru 31. července 2015. Vznik studia se datuje na rozhraní let 1994 - 1995. Během existence se neustále měnilo složení týmu, členové byli vedeni v mailing listu a jejich počet neustále kolísal.

Zpočátku byl vývojářský tým rozdělen do dvou skupin. Alfa tým využíval při designu a tvorbě původních zdrojů od id Software, kdežto skupina Beta se věnovala vývoji totálních a parciálních konverzí s novým obsahem. Beta tým byl ale brzy rozpuštěn a tým pracoval jednotně.

Nejznámějším projektem firmy je megawad TNT: Evilution. Byl vyvíjen jako samostatný add-on pro Doom II a zahrnuje samostatnou kampaň o 32 levelech. Práce byly ukončeny v listopadu roku 1995 a původně byla zamýšlena distribuce zdarma. Po intervenci Johna Romera z id Software byl TNT: Evilution odkoupen a vydán 31. května 1996 jako komerční datadisk, součást hry Final Doom.

Další add-ony z produkce TeamTNT již byly realizovány jako freeware. Nejznámější jsou single player kampaně.

Icarus: Alien Vanguard (1996) je kompletní megawad pro Doom II s novou grafikou a soundtrackem. Ústředním bodem příběhu je průzkumná vesmírná loď Icarus a hráč se účastní průzkumu planet a podrobuje se různým simulačním programům.

Eternal Doom (1997) vyvíjela nejprve skupina Team Eternal, kterou později pohltil TeamTNT. Projekt vycházel postupně ve třech číslovaných částech a postupně přibývaly levely, jejichž počet se vyšplhal až na celkový počet 34. Eternal Doom je vysoce kvalitativně hodnocen a přináší jedny z nejrozsáhlejších levelů, které kdy byly pro Doom vytvořeny.

Daedalus: Alien Defense (2003) je sequelem megawadu Icarus: Alien Vanguard a prvním projektem firmy pro ZDoom. Podobně jako u hry Hexen je rozdělen na huby, zahrnuje celkem 32 levelů.

Eternal Doom IV: Return From Oblivion (2008) je prozatím posledním a nedokončeným projektem TeamTNT. Prezentační demoverze přináší 7 rozsáhlých map se středověkou tématikou, s novými texturami i monstry. Dle dostupných informací vývoj nepokračuje.

TeamTNT je rovněž autorem celé řady megawadů určených pro multiplayer: Bloodlands, Grievance, Pursuit, Eternal Deathmatch, Reclamation a Return.

Významným přínosem pro komunitu byla i příprava portu BOOM, který odstranil chyby původního Doom enginu, uvolnil jeho omezení a přitom zachoval originální vzhled. Stal se technologickým základem pro tvorbu nových levelů v 90. letech, než byl vystřídán portem ZDoom (který zachovává BOOM kompatibilitu).

Ačkoliv je studio neaktivní a posledním rozpracovaným titulem je Eternal Doom IV, jeho webové stránky stále fungují a není dokladu o definitivním rozpuštění týmu.

Zdroje:

Wikipedia
Doomwiki
Oficiální stránky vývojáře (http://www.teamtnt.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.teamtnt.com)