Saber Interactive je americké herní studio, ve kterém ovšem tvoří převážně ruští vývojáři. Zatímco management je v Millburnu v New Jersey, programátoři a umělečtí designéři jsou v ruském Petrohradu.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a nabízejí jej ostatním vývojářům.
Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft. O vydání sci-fi akce Timeshift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. Timeshift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
V současnosti Saber pracují na nové hře se sci-fi tématikou, Inversion, která má vyjít pouze na Xbox 360 a PS3, vzhledem k tomu, že vývoj zaštiťuje Namco-Bandai.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a nabízejí jej ostatním vývojářům.
Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft. O vydání sci-fi akce Timeshift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. Timeshift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
V současnosti Saber pracují na nové hře se sci-fi tématikou, Inversion, která má vyjít pouze na Xbox 360 a PS3, vzhledem k tomu, že vývoj zaštiťuje Namco-Bandai.
Saber Interactive je americké herní studio, ve kterém ovšem tvoří převážně ruští vývojáři. Zatímco management je v Millburnu v New Jersey, programátoři a umělečtí designéři jsou v ruském Petrohradu.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a nabízejí jej ostatním vývojářům.
Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft Entertainment. O vydání sci-fi akce TimeShift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. Timeshift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
V současnosti Saber pracují na dalšé akční hře, Inversion, která má vyjít pouze na Xbox 360 a PS3, vzhledem k tomu, že vývoj zaštiťuje Namco-Bandai. Tato sci-fi TPS má vyjít v únoru 2012.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a nabízejí jej ostatním vývojářům.
Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft Entertainment. O vydání sci-fi akce TimeShift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. Timeshift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
V současnosti Saber pracují na dalšé akční hře, Inversion, která má vyjít pouze na Xbox 360 a PS3, vzhledem k tomu, že vývoj zaštiťuje Namco-Bandai. Tato sci-fi TPS má vyjít v únoru 2012.
Saber Interactive je americké herní studio, ve kterém ovšem tvoří převážně ruští vývojáři. Zatímco management je v Millburnu v New Jersey, programátoři a umělečtí designéři jsou v ruském Petrohradu.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a bez úspěchu se jej snažili nabízet i ostatním vývojářům. Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft Entertainment. O vydání sci-fi akce TimeShift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. TimeShift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
Po akvizici Sierry Vivendi Games patřící Warner Bros v roce 2008 ztratilo studio jistého vydavatele. Saber Interactive začalo pracovat na dalším akčním projektu, ale ani slušné prodeje TimeShiftu nemohly pokrýt ve výsledku pětiletý vývojový cyklus. Bylo potřeba si někde přivydělat. Výsledkem byla podprůměrná hra podle filmu, Battle: Los Angeles, na zakázku Konami, ale také cenná spolupráce 343 Industries na remaku Halo: Combat Evolved k desetiletému výročí vydání hry.
V říjnu 2009 Sabeři oficiálně ohlásili svůj hlavní projekt jako Inversion s předpokládaným datem vydání v roce 2010, avšak jak tomu bylo už s TimeShiftem, i Inversion byl mnohokrát odložen, aby vyšel až v červnu 2012, zprvu pouze pro konzole X360 a PS3. PC verze byla dlouho nejistá, protože poslední potvrzení pocházelo z června 2011 od anonymního vývojáře Facebookové stránky hry. PC verze však byla náhle potvrzena a vyšla už na konci následujícího měsíce. Svou roli v tomto podivném přístupu sehrál i nový vydavatel, NAMCO-Bandai, který začal vydávání PC her pozvolna přicházet na chuť až právě v roce 2012.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a bez úspěchu se jej snažili nabízet i ostatním vývojářům. Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft Entertainment. O vydání sci-fi akce TimeShift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. TimeShift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
Po akvizici Sierry Vivendi Games patřící Warner Bros v roce 2008 ztratilo studio jistého vydavatele. Saber Interactive začalo pracovat na dalším akčním projektu, ale ani slušné prodeje TimeShiftu nemohly pokrýt ve výsledku pětiletý vývojový cyklus. Bylo potřeba si někde přivydělat. Výsledkem byla podprůměrná hra podle filmu, Battle: Los Angeles, na zakázku Konami, ale také cenná spolupráce 343 Industries na remaku Halo: Combat Evolved k desetiletému výročí vydání hry.
V říjnu 2009 Sabeři oficiálně ohlásili svůj hlavní projekt jako Inversion s předpokládaným datem vydání v roce 2010, avšak jak tomu bylo už s TimeShiftem, i Inversion byl mnohokrát odložen, aby vyšel až v červnu 2012, zprvu pouze pro konzole X360 a PS3. PC verze byla dlouho nejistá, protože poslední potvrzení pocházelo z června 2011 od anonymního vývojáře Facebookové stránky hry. PC verze však byla náhle potvrzena a vyšla už na konci následujícího měsíce. Svou roli v tomto podivném přístupu sehrál i nový vydavatel, NAMCO-Bandai, který začal vydávání PC her pozvolna přicházet na chuť až právě v roce 2012.
Saber Interactive je americké herní studio, ve kterém ovšem tvoří převážně ruští vývojáři. Zatímco management je v Millburnu v New Jersey, programátoři a umělečtí designéři jsou v ruském Petrohradu.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a bez úspěchu se jej snažili nabízet i ostatním vývojářům. Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft Entertainment. O vydání sci-fi akce TimeShift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. TimeShift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
Po akvizici Sierry Vivendi Games patřící Warner Bros v roce 2008 ztratilo studio jistého vydavatele. Saber Interactive začalo pracovat na dalším akčním projektu, ale ani slušné prodeje TimeShiftu nemohly pokrýt ve výsledku pětiletý vývojový cyklus. Bylo potřeba si někde přivydělat. Výsledkem byla podprůměrná hra podle filmu, Battle: Los Angeles, na zakázku Konami, ale také cenná spolupráce s 343 Industries na remaku Halo: Combat Evolved k desetiletému výročí vydání hry.
V říjnu 2009 Sabeři oficiálně ohlásili svůj hlavní projekt jako Inversion s předpokládaným datem vydání v roce 2010, avšak jak tomu bylo už s TimeShiftem, i Inversion byl mnohokrát odložen, aby vyšel až v červnu 2012, zprvu pouze pro konzole X360 a PS3. PC verze byla dlouho nejistá, protože poslední potvrzení pocházelo z 15. června 2011 od anonymního vývojáře na Facebookové stránce hry. PC verze byla náhle potvrzena krátce po vydání těch konzolových a vyšla už na konci následujícího měsíce. Svou roli v tomto podivném přístupu sehrál patrně i nový vydavatel, NAMCO-Bandai, který začal vydávání PC her pozvolna přicházet na chuť až právě v roce 2012.
Studio se zabývá vývojem akčních her na PC a konzole. Vytvořili si i svůj vlastní Saber engine, který používají ve svých hrách a bez úspěchu se jej snažili nabízet i ostatním vývojářům. Jejich první hru, Will Rock (2003), vydal Ubisoft Entertainment. O vydání sci-fi akce TimeShift (2007), která byla zatím největším úspěchem Saber se zase postarala Sierra. TimeShift byl zároveň jednou z posledních her vydaných Sierrou než se stala součástí Vivendi Games.
Po akvizici Sierry Vivendi Games patřící Warner Bros v roce 2008 ztratilo studio jistého vydavatele. Saber Interactive začalo pracovat na dalším akčním projektu, ale ani slušné prodeje TimeShiftu nemohly pokrýt ve výsledku pětiletý vývojový cyklus. Bylo potřeba si někde přivydělat. Výsledkem byla podprůměrná hra podle filmu, Battle: Los Angeles, na zakázku Konami, ale také cenná spolupráce s 343 Industries na remaku Halo: Combat Evolved k desetiletému výročí vydání hry.
V říjnu 2009 Sabeři oficiálně ohlásili svůj hlavní projekt jako Inversion s předpokládaným datem vydání v roce 2010, avšak jak tomu bylo už s TimeShiftem, i Inversion byl mnohokrát odložen, aby vyšel až v červnu 2012, zprvu pouze pro konzole X360 a PS3. PC verze byla dlouho nejistá, protože poslední potvrzení pocházelo z 15. června 2011 od anonymního vývojáře na Facebookové stránce hry. PC verze byla náhle potvrzena krátce po vydání těch konzolových a vyšla už na konci následujícího měsíce. Svou roli v tomto podivném přístupu sehrál patrně i nový vydavatel, NAMCO-Bandai, který začal vydávání PC her pozvolna přicházet na chuť až právě v roce 2012.