Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Infinite Interactive Infinite Interactive Infinite Interactive
Austrálie
Austrálie
Austrálie
Založeno 2003
Založeno 2003, zrušeno 2011
Založeno 2003, zrušeno 2011
Hlavní sídlo společnosti leží v St. Kilda, na předměstí Melbourne v Austrálii. Infinite Interactive založil australský vývojář Steve Fawkner, když se v lednu roku 2003 oddělil od Strategic Studies Group, kde do té doby vyvíjel úspěšnou sérii Warlords. Pod Infinite Interactive vznikla další pokračování této strategie, jak tahové Warlords IV: Heroes of Etheria, tak realtimové Warlords Battlecry III.

V roce 2007 vydává studio další hru využívající jména Warlords - Puzzle Quest: Challenge of the Warlords. Tentokrát se ale nejedná o strategii, ale nezvykle o logickou hříčku založenou na principech Bejeweled. Hra sklízí nečekaný úspěch, což ovlivní další vývojové plány Infinite Interactive. Studio tak na pár dalších roků zakotvuje ve vodách logických hříček a následuje smršť her s Puzzle v názvu. Ale žádná z nich se nedočkala úspěchu jako první Puzzle Quest, na jehož pokračování studio aktuálně pracuje. V budoucnu studio plánuje také další pokračování Warlords.
Hlavní sídlo společnosti leží v St. Kilda, na předměstí Melbourne v Austrálii. Infinite Interactive založil australský vývojář Steve Fawkner, když se v lednu roku 2003 oddělil od Strategic Studies Group, kde do té doby vyvíjel úspěšnou sérii Warlords. Pod Infinite Interactive vznikla další pokračování této strategie, jak tahové Warlords IV: Heroes of Etheria, tak realtimové Warlords Battlecry III.

V roce 2007 vydává studio další hru využívající jména Warlords - Puzzle Quest: Challenge of the Warlords. Tentokrát se ale nejedná o strategii, ale nezvykle o logickou hříčku založenou na principech Bejeweled. Hra sklízí nečekaný úspěch, což ovlivní další vývojové plány Infinite Interactive. Studio tak na pár dalších roků zakotvuje ve vodách logických hříček a následuje smršť her s Puzzle v názvu. Ale žádná z nich se nedočkala úspěchu jako první Puzzle Quest.

V lednu 2011 se Infinite Interactive sloučil s australskými vývojáři Firemint a tím ukončili činnost pod tímto jménem. V květnu 2011 je tým jako součást Firemint odkoupen Electronic Arts.
Hlavní sídlo společnosti leží v St. Kilda, na předměstí Melbourne v Austrálii. Infinite Interactive založil australský vývojář Steve Fawkner, když se v lednu roku 2003 oddělil od Strategic Studies Group, kde do té doby vyvíjel úspěšnou sérii Warlords. Pod Infinite Interactive vznikla další pokračování této strategie, jak tahové Warlords IV: Heroes of Etheria, tak realtimové Warlords Battlecry III.

V roce 2007 vydává studio další hru využívající jména Warlords - Puzzle Quest: Challenge of the Warlords. Tentokrát se ale nejedná o strategii, ale nezvykle o logickou hříčku založenou na principech Bejeweled. Hra sklízí nečekaný úspěch, což ovlivní další vývojové plány Infinite Interactive. Studio tak na pár dalších roků zakotvuje ve vodách logických hříček a následuje smršť her s Puzzle v názvu. Ale žádná z nich se nedočkala úspěchu jako první Puzzle Quest.

V lednu 2011 se Infinite Interactive sloučil s australskými vývojáři Firemint a tím ukončili činnost pod tímto jménem. V květnu 2011 je tým jako součást Firemint odkoupen Electronic Arts.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.infinite-interactive.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.infinite-interactive.com)