Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Avalanche Software Avalanche Software Avalanche Software Avalanche Software Avalanche Software Avalanche Software
USA
USA
USA
USA
USA
USA
Založeno 1995
Založeno 1995
Založeno 1995
Založeno 1995, zrušeno 2016
Založeno 1995
Založeno 1995
Avalanche Software byl založen v říjnu 1995 čtyřmi hlavními programátory Sculptured Software. Sídlo má stejně jako Sculptured Soft. v Salt Lake City, Utahu. Počínaje SNESem a Segou Genesis vyvíjeli téměř na každou známou konzoli. Společnost se postupně rozrostla na více než 100 zaměstnanců a jejím ředitelem je John Blackburn.

Zpočátku se soustředili na portování her jako Ultimate Mortal Kombat 3. Jedním z jejich ranějších projektů byla konzolová série Tak. 19. dubna 2005 byli odkoupeni firmou [chybný odkaz na vývojáře], která je součástí společnosti Disney, a ten samý rok vydali na PC první titul Chicken Little na motivy stejnojmenného filmu. Krom několika dětských her vytvořili také third-person střílečku 25 To Life.

V listopadu 2006 vzniklo sesterské studio Fall Line Studios sídlící ve stejném městě, které v lednu 2009 Disney Interactive Studios do Avalanache integrovalo. Později začali pracovat na multiplatformové "Toy Box" hře Disney Infinity, pro kterou na konci srpna 2015 vyšla verze 3.0 a chystají se další rozšíření.
Avalanche Software byl založen v říjnu 1995 čtyřmi hlavními programátory Sculptured Software. Sídlo má stejně jako Sculptured Soft. v Salt Lake City, Utahu. Počínaje SNESem a Segou Genesis vyvíjeli téměř na každou známou konzoli. Společnost se postupně rozrostla na více než 100 zaměstnanců a jejím ředitelem je John Blackburn.

Zpočátku se soustředili na portování her jako Ultimate Mortal Kombat 3. Jedním z jejich ranějších projektů byla konzolová série Tak. 19. dubna 2005 byli odkoupeni firmou [chybný odkaz na vývojáře], která je součástí společnosti Disney, a ten samý rok vydali na PC první titul Chicken Little na motivy stejnojmenného filmu. Krom několika dětských her vytvořili také third-person střílečku 25 To Life.

V listopadu 2006 vzniklo sesterské studio Fall Line Studios sídlící ve stejném městě, které v lednu 2009 Disney Interactive Studios do Avalanache integrovalo. Později začali pracovat na multiplatformové "Toy Box" hře Disney Infinity, pro kterou na konci srpna 2015 vyšla verze 3.0.
Avalanche Software byl založen v říjnu 1995 čtyřmi hlavními programátory Sculptured Software. Sídlo má stejně jako Sculptured Soft. v Salt Lake City, Utahu. Počínaje SNESem a Segou Genesis vyvíjeli téměř na každou známou konzoli. Společnost se postupně rozrostla na více než 100 zaměstnanců a jejím ředitelem je John Blackburn.

Zpočátku se soustředili na portování her jako Ultimate Mortal Kombat 3. Jedním z jejich ranějších projektů byla konzolová série Tak. 19. dubna 2005 byli odkoupeni firmou [chybný odkaz na vývojáře], která je součástí společnosti Disney, a ten samý rok vydali na PC první titul Chicken Little na motivy stejnojmenného filmu. Krom několika dětských her vytvořili také third-person střílečku 25 To Life.

V listopadu 2006 vzniklo sesterské studio Fall Line Studios sídlící ve stejném městě, které v lednu 2009 Disney Interactive Studios do Avalanache integrovalo. Později začali pracovat na multiplatformové "Toy Box" hře Disney Infinity, pro kterou na konci srpna 2015 vyšla verze 3.0.
Avalanche Software byl založen v říjnu 1995 čtyřmi hlavními programátory Sculptured Software. Sídlo má stejně jako Sculptured Soft. v Salt Lake City, Utahu. Počínaje SNESem a Segou Genesis vyvíjeli téměř na každou známou konzoli. Společnost se postupně rozrostla na více než 100 zaměstnanců a jejím ředitelem je John Blackburn.

Zpočátku se soustředili na portování her jako Ultimate Mortal Kombat 3. Jedním z jejich ranějších projektů byla konzolová série Tak. 19. dubna 2005 byli odkoupeni firmou [chybný odkaz na vývojáře], která je součástí společnosti Disney, a ten samý rok vydali na PC první titul Chicken Little na motivy stejnojmenného filmu. Krom několika dětských her vytvořili také third-person střílečku 25 To Life.

V listopadu 2006 vzniklo sesterské studio Fall Line Studios sídlící ve stejném městě, které v lednu 2009 Disney Interactive Studios do Avalanache integrovalo. Později začali pracovat na multiplatformové "Toy Box" hře Disney Infinity, pro kterou na konci srpna 2015 vyšla verze 3.0.
Oficiální stránky vývojáře (http://avalanchesoftware.go.com/)
Oficiální stránky vývojáře (https://www.avalanchesoftware.com/)