Geniální scéna útěku z hotelového pokoje. Vše ostatní je běžná FPS. Chvílemi hororová, chvílemi prostě obyčejná. Není třeba mít rád Lovecrafta, není žádoucí chtít horor, je fajn zkusit si tuhle hru až do konce, pokud vás bude bavit první 2-3 hodiny.
Narozdíl od Dooma je tahle hra příjemně světlá a přehledná. Architektura levlů se zkouší tvářit rafinovaně (mapa 4 nebo 5 s malými domky). Spousta zábavy s multiplayerem, kde se v prvním levlu dalo podle (ne)respawnlých itemů poznat, kde asi protivníci jsou. Plus friendly fire v coopu a samozřejmě: slepičkování.
Odvažná designová rozhodnutí: Vypravění příběhu tak, že posluchač se musí snažit. Mytologie bez tradičních fantasy nebo scifi prvků. Závislost na čase. Snaha najít v FPS jiný herní mechanismus než "zabij nepřítele".
Nevzpomínám si, že bych v nějaké hře prodal svoji nejlepší zbraň (blbou pistoli, jedinou střelnou), proto abych se mohl najíst.