Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Shoggot (16.09.2013 14:10): Ne, nezmizí. Ale zápisek, na jehož začátku jsou hvězdičky, značí, že už je hotovej. A ten prášek, tuším, najdeš v nějaké skříni nebo šuplíku. Nebo možná leží vyloženě na stole, ale určitě tam je.
@Snake. (10.01.2013 08:26): presne tak, daj tomu cas - podla mna ta prava hra zacina az piatym dnom. postupne sa dostanes do stavu, ze budes kazdu cesticku a dom uz poznat naspamaet a budes presne vediet, kadial ist, aby ploty nezavadzali - zaujimave, ze mne prave uplne vyhovovali, je to len dalsia z prekazok k cielu. co sa tyka rozhovorov, tak v celej hre som zaregistroval len cca 3 momenty, kedy si clovek "nespravnym" vyberom odpovedi/otazok odrezal cestu k urcitemu ukolu...no ani to nie je problem - hra sa da hrat viacerymi spuosobmi (tj prvky nelinearity), kazdopadne vsak islo prevazne o bocne, menej duolezite questy a ich nesplnenie, resp. splnenie inym spuosobom neovplyvni to, ze dany den prezijes a riadne pokracujes. priklad - ak urobis rozhodnutie A (resp. vedies rozhovor jednym smerom), vysledkom muoze byt, ze sa zavdacis jednemu a ten ti da za to prachy; naopak, ak sa rozhodnes pre B (resp. vedies rozhovor inym postupom otazok/odpovedi), tak sa zavdacis niekomu inemu a ten ti da za to napriklad revolver...ale tiez to muoze viest aj k tomu, ze v rozhovore dotycnu osobu naseries a ta o tom s tebou prestane debatovat - tym padom ti vuobec nebude umoznene danu ulohu riesit. no nic vyznamne sa ani tak nedeje. mna ziadna z veci, ktore tu spominate, absolutne nijak neobrala o perfektny pocit z hry. zelam vela zdaru
@Snake. (10.01.2013 08:26): Tak ono psát komentář po odehraném cca prvním herním dnu je trochu zavádějící. Své chyby hra má, díky rozmlsanosti dnešních hráčů jsou o to zřetelnější. Dej té prostor, atmosféra není špatná.
@Tulareanus (10.01.2013 00:39): Pravděpodobně. Hře dávám stále šanci a hodlám ji dohrát. Nedivil bych se kdybych hodnocení nakonec navýšil na 70 ... MAX 80 ale to by se musela asi zásadně zlepšit... No... Uvidim. Ten slepej bod jsem vyřešil návodem. Holt jsem v konverzaci zamířil ke špatné volbě a už se pořádně nedozvěděl co mám dělat a hra mě poslala jinam...
Snake: Pravdepodobne si narazil na bug, ktorí iní mať nemuseli. Pomalé tempo chôdze a ploty vadili aj mne, pretože dokázali zabiť dynamiku akéhokoľvek dejového zvratu či poslania svojou pomalosťou.
waw, ten rok vydania ma najskuor zarazil, no ked som mrkol na videa, vyzera to slubne! diky moc za tip, Adolfik. presne toto potrebujem, hru s neotrelou atmosferou, ktora ma vlastne gule
Pathologic ma v regale brlohu zaujal bizarnym obalom, po dvoch celkom opacnych recenziach som sa donho pustil, kedze tam bola spomenuta silna originalita a atmosfera hry (Both Pathologic and The Void won the "Most Non-Standard Game" award at the Russian Game Developers Conference, KRI in 2005 and 2007 respectively. - info z wikipedie). Absolutne nebanujem - dnes patri do TOP3 hier, ktore som kedy hral...a ze som ich hral teda uz peknych par desiatok. Ma neuveritelnu atmosferu, uplne uzasnu hudbu, je fantasticky vyvazena co sa tyka narocnosti a variability prostredia, ale aj cinnosti. Ring takmer volny. Vuobec ma netrapi postarsia grafika. Nezazil som pri nej jediny bug, o ktorych sa tu tolko pise. Neviem, ci mate problem s PC alebo zlou verziou hry (bez patchov). Odohral som za Dankovskeho a Haruspica, Dceru stepi si nechavam na casy, ked uz nic zaujimave pod slnkom nebude. Hrac velmi rychlo pochyti principy/nutnost dodrziavania sustavnej vybalansovanosti zdrojov(penazi, jedla), zdravia, vybavenia, zbrani a ked to hra druhykrat (po prejdeni som sa rozhodol vzhladom k tomu, ze ma to komplet pohltilo, odohrat to znova s tym, ze som dotiahol kazdy, aj bocny quest), dokaze to prejst velmi rychlo a bez akychkolvek komplikacii. Velmi by som uvital, ak by niekto poradil nejaky podobny titul - nechcem RPG, ten zaner ma nechyta, klasickych akcnych FPS uz mam po krk, cista adventura tiez nie je bohvieco. Paci sa mi prave fakt, ze je v tej hre z kazdeho rozku trosku. Novsi The Void mi pride prilis narocny, aj ked je tiez rozhodne originalny. Tesim sa na dalsiu hru I-PL Knock-Knock, vyzer anaozaj slubne! :)
@AiMLEzZz (05.08.2012 11:47): Mockrát ti děkuji za všechny odpovědi :-). Rozhovor se "zobanem" jsem pokazila taky už předtím, ale vubec jsem tohle netušila! I úkoly jsem dělala některý špatně, tak jsem začla od znova a už vím jak na to :-). Jsem znovu ve 3. dni a daří se mi, mám už dokonce 2 prášky. Já moc hry nehraju, ale tohle mě úplně vtáhlo a už nemůžu bez Pathologic :-D
@klarrisssa (05.08.2012 00:34): Tak, jak asi víš, když onemocní, před jeho domem pak hlídá jeden z Vykonavatelů, aby mu vyřizoval poštu, staral se o něj a především mu nosil léky. Když si s ním promluvíš, tak zjistíš, že mu můžeš dát i něco ze svých zásob - zejména antibiotika. Tím jeho smrt oddálíš. Pokud ho chceš vyléčit úplně, tak v šestém dni je pro tebe jedinou možností dát mu léčivé prášky od dětí, jestli je máš :).
@AiMLEzZz (02.08.2012 11:39): mockrát děkuju, povedlo se oboje :-). Teď jsem zvědavá, jestli 6. den o půlnoci zase neumřu :-( onemocnél V. Kain a ten zrovna figuruje v hlavním úkolu, asi jsem něco zvorala a savy dobrý taky nemám, tak jsem zvědavá...asi jsem v pr...:-D
@klarrisssa (01.08.2012 22:39): Miška je malá holčička, kterou najdeš ve vagóně na nádraží (v tom jediném, co je označený červeně). Leze se do něj ale trochu divně, tak se připrav, že kolem něj budeš chvilku běhat. A co se oblečení týče, tak to nasazuješ jen tak, že na něj klikneš. Ono pak vypadá, jak kdyby bylo označené nebo něco - má kolem sebe bílý čtvereček :).
Ještě bych se chtěla zeptat na dvě otázky, doktor Dankovský.....kdo je Miška a kde ho/ji najdu? Znám pouze Spišku teda.....je to v 6. dnu podle návodu....a jak prosím vás obléknu/nasadím to sukno nebo rukavice? Oboje mám už dlouho v inventáři ale....když na to normálně kliknu, nic se neuděje.....protože předmět nezmizí, nebo teda alespon myslím, nebo ho mám nasazené a nevím o tom? Děkuji mockrát...
Ice Pick mě pomalu už začínají srát. Ne snad, že by mě nějak zklamali, ale jelikož v Pathologic ukázali, čeho jsou schopní, od The Void, přes šílené Cargo až k tomuto projektu z nich mám dojem, že tak trochu opomíjí svůj potenciál. Jsou to sice skvělé hry, ale kdyby udělali nějakou open world adventuru - což by zvládli - a nebo ten remake Pathologic, bylo by to podle mne lepší.
Tak se mi to konečně podařilo dohrát za doktora Dankovského. Je tu někdo, kdo odhalil všechny konce, vzpomíná si na ně a byl by ochotný se mnou sdílet myšlenky?
@klarrisssa (22.07.2012 19:51): Myslím, že už se to tady řešilo, ale: musíš dokončit hlavní úkol prvního dne, to značí odhalit vraha. Zjistíš, že vrah ve skutečnosti není žádná fyzická osoba, s kterou by ses musela utkat na nože, nýbrž nemoc - písečný mor. Teď hraju za dokora desátý den, a to s velkou přestávkou, takže si to nepamatuju zase tak dobře, nicméně myslím, že v nějaké části dne máš za úkol najít doktora Rubína? Pokud je to tak, tak ho najdeš v domě Viktora Kaina v Býčích rozích na Náměstí Vertikál, což je ta malá luxusní čtvrť na severozápadě města :).
Moc prosim o pomoc ;-). Prvni den o pulnoci vzdy zemru :-D hraju za doktora. Postupovala jsem podle navodu a nic. Asi mam spatny zdravi, pac ten prouzek je cervenej celej nebo nevim, ani jak si ho zlepsit. Ps.:kde vubec ty hlavni ukoly najdu a s kym se mam prvni den utkat? Děkuji
[přesunuto z komentářů]

Takže tato hra je vlastně o třech postavách které mají svuj vlastní příběh. DOKTOR Daniel Dankovsky ten se musí prát z řezníkem nakonci 1.dne Harcipus ten se stane zločincem doporučuju Doktora protože je lehčí hlávní ukoly nedělejte dělejte ty vedlejší jsou kratší a dožijete se konce hry. Harcipus je těžší furt se tam s nějakým občanem se musí prát protože ho nikdo nemá rád a nikdo vám nemuže opravovat zbraně.
Zajímalo by mně, jestli existuje podobná hra jako je Pathologic. Na nic podobného jsem v mainstremu nenarazil a asi ani nenarazím. Průměrná americká produkce je úplně o nečem jiném, většinový hráč FPS vyžaduje hlavně dobrou grafiku a nabíhající nepřátele před mušku alá COD nebo Gears of War. I když spíše než o klasickou FPS akci se jedná o akční adventuru. No, když jsem zprvu viděl příšerné animace, tak jsem Pathologic chtěl odinstalovat, ale nakonec jsem vydržel a dostal se už do 10.dne.
Moc pekna diskuse. Dik za pripomenuti, jak to bylo super. Ja hral za doktora a postupne jsem se naucil, kde jsou jaky popelnice, jak co povymenovat s detma a kde co nakupovat/prodavat. A taky zabijet lumpy bez strelny zbrane na ulici na potkani. Parkrat jsem byl v situaci, ze jsem si musel lamat hlavu, co jeste vsechno na co nejkratsi trati prodat/nakoupit, abych se vubec dokazal, najist/vyspat/vylecit, protoze jedno vylucovalo druhy. Nakonec to jde dotahnout i z hodne zoufaly situace.
@AiMLEzZz (16.04.2012 14:40): Dalo by se spíš říct, že za každou postavu ve hře je to jiné, což je fajn. Mě se u Dankovského osvědčil především to spekulování a výměný obchod a např. u Buraka jsem hodně využívala potyčky se zloději a využití zbraní. Líbí se mi, že se v podstatě u téhle hry můžeš rozhodnout sám a je to ve větší míře na tobě, jak hra dopadne. :)
@Tulareanus (15.04.2012 22:52): Naznačuješ tím pádem, že se dá vyžít pouze se spekulováním a směnným obchodem? V ulicích se totiž určitě bez boje přežít dá, ale kdybych náhodou chtěl rabovat domy v opuštěných čtvrtích, tak tam vždycky okamžitě narazím na lupiče, kteří mě pár ranama zabijou. O rabování nakažených domů vůbec nemluvím, páč to stojí opravdu hodně prostředků na posílení imunity a zabírá to asi tak půl minuty. No, dneska stejně asi začnu novou hru, tak to zkusím.
tuhle hru už nikdy nedohraju (frustrace ze zabugovaného enginu)
byl by někdo ochotný mi do spoileru napsat, jak to dopadne a vůbec jaká je interpretace? :-D
Not sure, ale když hrajež za B a první noc se vrátíš na nádraží, je tam "Bossman" ze kterého vypadne upilovaná brokovnice, což byla nejsilnější zbraň na kterou jsem narazil, na jednu ránu do hlavy zabijela kohokoliv. Ale je to dávno, už si nepamatuji detaily.
Za Buraka to snadnější není, řekl bych. Ze začátku ano, ale od šestého dne začne přituhovat podstatně výrazněji. Hru za doktora jsem dokončil poměrně v rukavičkách, dokonce mám pocit, že kdybych nechtěl, tak nebylo třeba ani někoho zabíjet. A na žádné bouřlivé souboje, které zmiňuješ, si bohužel už nevzpomínám. Inflace odhadnout nejde, v tom je to hardcore: musíš prostě šetřit a snažit se výdělečně hospodařit se surovinami.

Některé úkony můžeš vykonat až po určité hodině, kdy se ti napíše zápis do deníku. Pokud tedy spíš za denního světla, tak si dej pozor, abys nepropásl nějakou příležitost, na které můžeš vydělat. Jinak krom výjimek, kdy má nesplnění hlavního úkolu z nějakého důvodu fatální následky (např. věštba), ti hra v zásadě i tenhle druh neúspěchu promine, a další den by dějství mělo pokračovat dále. Nicméně se ti tento způsob, pouze naznačím že k závěru hry, vymstí, takže to je spíše jen zmínka, abys o tom měl ponětí.
@Joke (15.04.2012 21:01): Lehčí? Fakt? Já jsem slyšel, že za Buraka do začátku dostaneš akorát tak pár ran přes držku a obvinění z vraždy. To se nezdá být moc výhodnou startovní pozicí :D. Každopádně díky, budu dělat, co můžu :).
Já bych to nejradši postupně dohrál za všechny. Rád bych ten příběh slyšel komplet celej :).
Dej Buraka, první den sbírej co můžeš, nasysli paklíče, ať můžeš druhej den vykrádat domy a prodat k večeru jídlo v hospodě, dostaneš hodně peněz, nespi a zabíjej zloděje a hned třetí den v noci zajdi Gryfem a kup revolver za 10000.

A nějaký ten 4 až 6tý den je tam ten vedlejší ůkol pro Spišku a budeš mít i brokárnu. :)