Komentáře
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
LIMBO
Pro: atmosféra, grafika, zvukové efekty, zábavné a jednoduché
Proti: mohlo to být delší
Minecraft
Pro: téměř nekonečné možnosti, zábava na hodně dlouho, stažitelný obsah, jednoduché, ale zábavné mechanismy
Proti: někoho může odradit zdlouhavost stavění
Mercenaries 2: World in Flames
AK 47 nebo raketomet RPG. Když si chcete během hry přivlastnit nepřátelské vozidlo, stačí zmáčknout danou klávesu a spustí se speciální animace, ve které musíte mačkat symboly, které se vám zobrazují dole. Tady je ovšem malý zádrhel, jelikož místo konkrétních kláves se objevují pouze náznaky (obrázek zásobníku = klávesa pro nabíjení, obrázek pěsti = klávesa pro útok zblízka atd.). Zdá se vám to lehké? Pche! To si neumíte představit, kolikrát jsem padal z vrtulníku, který jsem si chtěl přivlastnit. Dost to naštve a myslím si, že v tomto ohledu mohli autoři přijít s něčím chytřejším. Dost mě také naštvala (ne)inteligence jednotek, ať už vlastních, či nepřátelských. Během hraní mi připadali jako nějací porouchaní roboti, kterým se místo příkazu "najít a zničit nepřítele" přehrává "stát a střílet do zdi". Je to otravné a dost to kazí celkový dojem. Také se může stát, že se dostaví stereotyp, jelikož všechny úkoly (až na pár výjimek) jsou stejného charakteru a po čase vás omrzí. Také mě naštvalo, že po dokončení příběhové linie nemůžete pokračovat ve volné hře. Chtěl jsem toho ještě tolik zkusit, ale ono ne. Jakmile skončí titulky, objevíte se opět v hlavním menu a máte po srandě. Jak tedy tuto hru hodnotím? Je to docela povedená a zábavná hra, kterou ovšem sráží některé nedodělky v hratelnosti.
Pro: zpracování Venezuely, hodně dopravních prostředků a jiné "podpory", spousta úkolů, tři hratelné postavy
Proti: umělá inteligence, stereotyp, stále stejné mise, nepovedený systém získávání vozidel, nemožnost pokračovat ve volné hře po dohrání příběhu
Portal
Pro: skvělý nápad, atmosféra, krásná stylizace prostředí, hratelnost, vtipné hlášky, nejedno překvapení
Proti: neskutečně krátké :(
Call of Duty
Pro: filmová atmosféra, tři rozdílné postavy, různá prostředí, skvělé a akční mise, skripty
Proti: krátká herní doba, občas umělá inteligence (nic vážného)
Assassin's Creed
Pro: rozlehlost, atmosféra, grafika (na tu dobu), hratelnost
Proti: téměř žádný příběh, stereotyp, pro někoho jednoduché
Pro: reálnost, zpracování tankových misí, mapy, atmosféra, celkem kvalitní singleplayer
Proti: nelogické momenty (na simulátor), pár grafických bugů - nic, co by vám mělo zkazit zážitek ze hry :)