Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Michal Chalupka • 25 let • student - ČZU: Fakulta životního prostředí • Bor (ČR - kraj Karlovarský)

Komentář

Přejít na komentáře

Stories: The Path of Destinies

  • PC 70
Hra mě zaujala především svým pohádkových zpracováním, kdy se v kůži lišáka vydáváme na cestu za záchranou království. V téhle cestě nám pomáhá kouzelná kniha, která umí vracet čas. A tak se při neúspěchu vrátíte zpět na začátek, kde máte nově na výběr více možností, jakou cestou se vydat a dojít ke správnému cíli. K dosažení dobrého konce musíte čtyřikrát selhat a to v určitých situacích. Důvodem je, že u každého ze čtyř bodů, kde musíte selhat je několik zakončení a může se stát, že při procházení zvolíte nějakou možnost, která vás přesune z vámi chtěné linky na linku jinou a odkryje vám konec, který již k úspěšnému dokončení nepotřebujete.

Vracení se v čase a náprava vlastních chyb je velmi důležitým prvkem v této hře, bohužel je to i kámen úrazu, kdy se vracíte do lokací, kde už jste byli. Lokací je bohužel málo a i když by se nabízelo, že by se některé části příběhů mohli odehrávat v jiných lokalitách, než se odehrávají. A tak si během hry několikrát projdete ty stejné lokace, především pak tedy poslední lokaci, která je vždy stejná. Tuto část se snažili autoři zpříjemnit otevíráním dveří pomocí speciálních mečů, kdy některé cesty sice vedly pouze k truhlám a zpět, ale některé vás provedly boční cestou k vytyčenému cíli.

Součástí hry jsou i souboje, které jsou rychlé a svižné, a také zábavné. Využívat v nich můžete několik způsobů boje, kdy protivníka můžete omráčit, chytit a zahodit, přitáhnout si ho hákem atd. To všechno funguje dobře. Bohužel jsou zde dvě věci, které souboje znepříjemňují. Tou první věcí je kamera, která se občas přiblíží, až příliš a vy nevidíte kolik protivníků zbývá, kde se nacházejí atd. Druhým problémem je krkolomné ovládání, kdy se mi kolikrát stalo, že jsem chtěl utéct z boje a vyhnout se výbuchu, ale postava zůstala bez zájmu stát.

Přesto všechno se jedná o zajímavý titul, který může být sice v pozdějších fázích trochu útrpný, ale rozhodně stojí za zkoušku.

18/31 - RPG hra, ve které jsem zachraňoval další z mnoha herních království, v pohádkové grafice a se zvířátky v hlavní roli místo lidí. Během hraní jsem se celkem bavil, i když to opakování bylo v některých chvílích úmorné.

Pro: Veliké množství konců, grafické zpracování, otevírání nových cest při opakovaném průchodu

Proti: Málo lokací, které se často prochází stále dokola, krkolomný pohyb postavy při soubojích

+12