Čas od času si svoje plavání v 90. vodách adventur, akcí a RPG zpestřím nějakou tou tradiční i netradiční arkádou na oddech. Někdy je ten oddech vykoupen neskutečným vztekáním (Rayman, Prince of Persia 2), někdy údivem na tím co dokázali tvůrci v té době do skákaček nacpat (Blackthorne).
Jungle Book je jiná. Je to tradiční arkáda se vším všudy, jakých v té době vycházely na Nintendo nebo Sega stovky. Vyšla v roce 1994 (na PC 1995) ve zlatém věku arkád jako jedna z trojice Disney her a ničím extra nevybočuje. S Mauglím musíte projít 10 kol (tradičních je 8), které víceméně navazují na příběh z klasického Disney filmu, skáčete, sbíráte tunu ovoce a bojujete s místní faunou.
Skákání je přesné a pohodlné, boj probíhá pomocí střelby a máte několik zbraní (banán, dvojbanán, flusačku, bumerang). Více jsem ale využíval skákání příšerákům na hrb, je to rychlejší. Nic více nepotřebujete. Proč tedy 80%? Zaprvé jsem se hru dost a dost nahrál v dětství, byla jedna z mých prvních her na Family Games (neboli vietnamská verze NES). Zadruhé grafika příliš nezestárla a pořád vypadá moc pěkně.
Zatřetí hratelnost. Hratelnost je pohodová, umřete spíše vlastní blbostí než že by hra byla obtížná. Přesto to není jen o tom dojít z bodu A do bodu B. Každé z kol je celkem nelineární a skrývá se v něm 15 diamantů. Pro postup dál jich musíte vždy najít určitý počet, pokud je najdete všechny, získáte bonus level. Takže jsem kola celkem slušně prozkoumával, nicméně jsem lama, v několika kolech jsem těch 15 diamantů prostě už nedal. V dobách NES bych je našel i poslepu.
A začtvrté leveldesign. I ten se povedl. Lokace kopírují zhruba film, v jednom kole plavete po řece na břiše Balooa, v jiném skáčete přes slony, je tu stromová vesnice s "teleporty" a nezapomenutelné kolo, které se skládá z 90% jen z bortících se plošinek.
Takže 80%. Jungle Book je pohodová oddechovka s jednoduchou hratelností, pěknou grafikou, lokacemi, která nepřináší nic nového, ale to staré je pořád stejně zábavné.
PS: Pokud si chcete zahopsat, volte jinou obtížnost než practice, nebo se na konci dočkáte hlášky "pro skutečný konec si zahrajte na těžší obtížnost".
Jungle Book je jiná. Je to tradiční arkáda se vším všudy, jakých v té době vycházely na Nintendo nebo Sega stovky. Vyšla v roce 1994 (na PC 1995) ve zlatém věku arkád jako jedna z trojice Disney her a ničím extra nevybočuje. S Mauglím musíte projít 10 kol (tradičních je 8), které víceméně navazují na příběh z klasického Disney filmu, skáčete, sbíráte tunu ovoce a bojujete s místní faunou.
Skákání je přesné a pohodlné, boj probíhá pomocí střelby a máte několik zbraní (banán, dvojbanán, flusačku, bumerang). Více jsem ale využíval skákání příšerákům na hrb, je to rychlejší. Nic více nepotřebujete. Proč tedy 80%? Zaprvé jsem se hru dost a dost nahrál v dětství, byla jedna z mých prvních her na Family Games (neboli vietnamská verze NES). Zadruhé grafika příliš nezestárla a pořád vypadá moc pěkně.
Zatřetí hratelnost. Hratelnost je pohodová, umřete spíše vlastní blbostí než že by hra byla obtížná. Přesto to není jen o tom dojít z bodu A do bodu B. Každé z kol je celkem nelineární a skrývá se v něm 15 diamantů. Pro postup dál jich musíte vždy najít určitý počet, pokud je najdete všechny, získáte bonus level. Takže jsem kola celkem slušně prozkoumával, nicméně jsem lama, v několika kolech jsem těch 15 diamantů prostě už nedal. V dobách NES bych je našel i poslepu.
A začtvrté leveldesign. I ten se povedl. Lokace kopírují zhruba film, v jednom kole plavete po řece na břiše Balooa, v jiném skáčete přes slony, je tu stromová vesnice s "teleporty" a nezapomenutelné kolo, které se skládá z 90% jen z bortících se plošinek.
Takže 80%. Jungle Book je pohodová oddechovka s jednoduchou hratelností, pěknou grafikou, lokacemi, která nepřináší nic nového, ale to staré je pořád stejně zábavné.
PS: Pokud si chcete zahopsat, volte jinou obtížnost než practice, nebo se na konci dočkáte hlášky "pro skutečný konec si zahrajte na těžší obtížnost".