Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Ross

Ross

Rostislav • 30 let • Řidič tramvaje • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

Mashinky

  • PC 95
Už jsem to kdysi někde psal, tahle hra má velký potenciál a její úspěch je v jejím příběhu - že autor hru dělal sám několik let. Takových her je spousty, ale neměly tolik štěstí a takový zájem jako tahle. Projekt sleduji od začátku, ještě kdy se hra jmenovala Logistics.

Když pomineme uměle vyvolaný úspěch, hra je opravdu úspěšná. Stavěcí mod je přehledný a nabízí vše co potřebujeme. "Kochací" mod je naopak velmi krásný a skvělý na pohled :) Jak již víte, Transportní Tycoony mám velmi rád, hrál jsem asi všechno. Transport Tycoon, Chris Sawyer's Locomotion i Transport Fever. Mashinky se dají s touto konkurencí srovnávat, ale každá hra je o něčem jiném.

Musím pochválit workshop, zajímavý systém ekonomiky pomocí žetonů. Ze začátku mě štvalo, že na vývozu Les - Pila nic nevydělávám. Ale vydělávám žetony dřeva. Blíží se elektrifikace a to bude teprve něco!

Myslím, že dále není co psát. Je to herní klenot jak byly mnou zmíněné hry. Vše co je na nich výborné je tady dokonalé.

Ale zaměříme se na nedostatky. První je špatná optimalizace, aspoň pro můj počítač :D Ale třeba GTA V jede krásně. Další věc je, že kolejiště vypadá divně. Než mne ukamenujete.
Dvojkolejka má koleje daleko od sebe, jako u TTD, jenže to už nevypadá na 3D pohledu tak hezky. Kdyby byla dvojkolejka na jednom pixelu jako u TF (vím, mřížka tam není), tak by to bylo mnohem zajímavější. Třeba se někdy dočkáme. Ono to vlastně ničemu nevadí. Jen to vypadá divně a zabírá to příliš místa.

A bonbonek na závěr. Upgrade průmyslu a stanic je to nejlepší. Luxus, co mě nejvíce bavil. A k tomu kampaň.

Pro: Grafika, herní prostředí, střídání ročního období, upgrade staveb, vozidla

Proti: Původní název byl lepší, systém rozsáhlých kolejišť, optimalizace

+18