Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Honza, Jan, Jeník, Jenda, Hanz, Johnny.... • 33 let • Gigolo • planeta Země (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire

  • PC 80
Pánové a Dámy, pozvedněte blastery a svítivá párátka, neboť toto jest překvápko roku 2015! Po silně průměrných expanzích Star Wars: The Old Republic - Rise of the Hutt Cartel Star Wars: The Old Republic - Shadow of Revan Bioware Austin udělal z Rytířů padlého císařství něco co jsem u Bioware dost dlouho nezažil. Od Mass Effect 2 jsem nebyl ke hře tak přikován, je to již dlouho co jsem u něčeho naposledy jen seděl (11h) a nevykonával jsem základní životní potřeby. Tvůrci tvrdili, že se vrátí ke kořenům, tedy k tomu, co Bioware dělá Bioware. Omezení MMO elementu a soustředění na Single-player zážitek. A jak řekli, tak učinili. KotFE je spíš než expanzí pro MMO titul sequel k Star Wars: Knights of the Old Republic.

Vše tu bylo vylepšeno na takovou úroveň, která je hodná vyprávění epického story. Práce s kamerou je daleko dynamičtější, animace plynulejší (motion capture je využit minimálně, ale účelně), děj na obrazovce je provázán s uší lahodící hudbou a dabing je tradičně extratřída. Volby se zatím spíše projevují v konverzacích a rozdíleních animacích, což ovšem závisí i na více faktorech např. Jako za jakou hrajete klasu. V tom je jeden velký rozdíl oproti originálu. Každá třída prochází stejnou dějovou linkou a společníci jsou na určitý úsek story - alespoň pro prvních 9 epizod to platí - přidělení, což opět napomáhá skvělé dynamice. Je to jako sledovat film, více není třeba dodávat.

S patchem 4.0 přišlo dost velkých změn a mnoho z nich nepotěší zaryté MMOčkáře, avšak ze srdce nadchne nás staromilce, kteří mají rádi nepochopitelné, story driven nesmysly jakým byl Kotor.
Všem společníkům se nyní bez rozdílu classy přidělit individuální role (healer, tank a DPSkař) taktéž byl odstraněno veškeré "statistické hodnocení" pro companiony. V praxi to znamená, že vybavení až na zbraně je pouze estetické, taktéž zmizel "afection matter" u společníků. To znamená, že pro takzvaný "šuk" vám nakupování gazilionu dárků pro vaší milovanou či milovaného již nepomůže bahaha....toto je sci-fi každým coulem.

Grafika byla též vylepšena. Nasvícení a některé postavy prošly faceliftem. Takový princ Arcann je jako model vytažený z jiné hry, jelikož míra detailů na něm naprosto znemožňuje každou postavu ve hře. Level/art design je teď daleko osobitější a v jednu chvíli zabrnká na nostalgickou notu.

Ted nedostatky. Obtížnost je zatím dosti nízká a to tvrdí i takový MMO kopyto jakým jsem já. Jo, a občas se objeví nějaký technický nedostatek či chybka. Závěrem bych pochválil vyložený kotor moment, kterým je vedení rozhovorů mimo hlavní příběhovou linii. Chytrý způsob jak se vejít do rozpočtu a nevypadat při tom blbě.

V aliančním hubu v deváté epizodě jsou k dispozici všechny flashpointy a dungeony ze všech planet z originální hry.
+11