Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No ty voe, hunger games krále Borise fakt asi nedám na gamepadu, budu muset více trénovat fps na konzolích :-D
@Garret (06.10.2015 23:54): A to já neříkám že kladlo, koneckonců to vyšlo už před lety a má to jiné design cíle. Ale nedá mi to nesrovnat, obě hry jsou first person zombárny co vyšly na PC tento rok. Taky jsem rád že to vyšlo, špatná hra to není. Jen mě to holt trochu zklamalo, hlavně to malé množství malých lokací a časté procházení těch samých, atmosféra už byla vcelku v čudu když mě to víc nudilo než bavilo. Samozřejmě absence propracovaného melee a pohybu obecně taky moc nepomohla.
@Paul (06.10.2015 23:33): ono si to určitě nekladlo za cíl sesadit Dying Light z trůnu. já jsem rád, že to vydali na PC, myslím že to stojí za zahrání. po těch titulkách bohužel nesmíš zemřít, jinak je bad end, ale není to zase tak těžké, když si dáváš pozor.
Meh, tak dohráno. Konec mě už vůbec nebavil, takže jsem ani nedával pozor, takže jsem zdrhnul z safehousu, pustili se titulky, já byl happy že je konec, jenže pak pokračování že mám dojít na tower of london,ale jak mě to nebavilo tak jsem na to sral, po cestě mě sejmuli, dvacetivteřinová animace a vyflusnutí do menu.

Ta hra je vcelku dobrá, hlavně ta atmosféra a survival, prvních pár hodin mě to bavilo fakt hodně, ale časem bohužel těžká monotónost a bohužel ani ten Londýn nebyl tak zajímavej jak jsem doufal. Nejlepší lokace ve hře byl snad ten technobyt.
A je to fakt krátká hra, 10 hodin, ale tím jak se furt opakujou lokace se to táhlo.
Celkově ale docela zklamání, po těch recenzích jsem čekal víc, Dying Light je zcela nesrovnatelně lepší.

edit - jsem si zkouknul ty jiný konce na youtube a to mi teda přijde jako výsměch. Rozdíl mezi nejlepším a nejhorším koncem je v asi 10 vteřinách nic neříkající animace. Ubisoft!
@Paul (06.10.2015 00:10): mně to přišlo krátké, měl jsem 9hod 45min před finálním tahem, který trval asi 15 minut. a klidně bych ještě trochu snesl :-) ale vycházím z reálného času, co mi ukázala hra, ne ze Steamu.
Už se blížím konci..je to dobrá hra, solid, ale na víc jak 75 to nevidím. Mám nahráno 12 hodin a přitom pocit jako bych hrál 30, lokace se dost často opakují a je to krapet monotóní...Dying Light je jiná liga.
@Maximus (05.10.2015 19:39): vidíš, já ti říkal, že si ten koment nečetl :-)

začínáš s novou postavou v úkrytu a progress pokračuje tam, kde jsi skončil. jen si musíš zajít pro vybavení na místo smrti předchozí postavy. pokud hraješ na Survival, znamená smrt Game over.
@Paul (05.10.2015 09:54): Mě to také nenapadlo (myslel jsem si, že je to buď bug nebo že v takovém případě člověk o výbavu nenávratně přijde). Až jsem začal pátrat v různých diskuzních fórech, tak jsem narazil na člověka, který řešil totéž a někdo další mu odpovídal, že se v takovém případě předměty znovu objeví v mapách a je nutné je zase najít.

Já jsem udělal chybu právě v tom, že jsem předměty znovu nehledal a trochu i kvůli tomu jsem ostrouhal v momentě, kdy z hlediska možného konce není jedno, že hlavní postava umře.
@Garret (04.10.2015 23:33), @Paul (05.10.2015 00:19): Výbava se v takovém případě (nové úmrtí bez zabití původní postavy, co má výbavu u sebe) vrací zpátky do jednotlivých map a je třeba ji najít znovu. Na monitoru v úvodní místnosti by mělo být opět vidět, ve kterých mapách se jednotlivé části znovu nacházejí.
Taky mě sejmul podruhý. Otevřu dveře, se vyřítí, se leknu, praštím ho a konec. Ale poprvý mě nasral ještě víc, protože jsem zrovna byl na cestě k minulý mrtvole a samozřejmě jsem díky němu přišel o všechny zbraně a výbavu.
@Paul (04.10.2015 18:52): svině bouchavé :-) já chcíp dvakrát. jednou při prvním setkání a pak při výstřelu z otočky. důležité je se nenechat unést, nejprve do nich strčit a začít couvat. dobré je, že s sebou vezmou obyčejně i všechny ostatní kolem
Lidé nadávali na vybuchující zombies v Dying Light, přitom tam jsou oproti těm zdejším naprosto v klidu.

(rage)
@Maximus (20.09.2015 16:49): no, protože jsem to rozehrál na Survival a protože to znamená, že po smrti je prostě Game Over, taxem skončil :-) při opakování úseku kvůli pádu hry na mě skočil zombajn a jakmile tě chytne, nemáš šanci se bránit. luxusní, ale asi začnu na Normal :-)

jinak hra je to "zatím" dobrá, hodně mě baví. je tam silný survival prvek. dobré je, že jak Dead Island nebo Dying Light, tak i ZOMBI má to svoje, co ty ostatní nemají.
hra mě zatím neskutečně baví, ale to padání je na palici. hodinu se piplám s pomalým postupem, abych o něj přišel. přitom kdyby ti pitomci tam dali alespoň nějaký základní autosave, tak by fóra nemusely být plné nasraných lidí.
@kristmeister (19.08.2015 07:15): přijde mi že se to hraje jako každá jiná first person akce. Zatím jsem hrál chvilku, ale PC verze je výborná, ovládání na myši i gamepadu v pohodě, žádnej framerate lock. Ale brightness to chce snížit, v defaultu je moc vysoko.
No super, vůbec jsem netušil, že se dělá port na pc a nový konzole. Jak je to možný? Pořád si čtu články na doupěti, hrej, bonuswebu, prošel jsem mraky videí z E3 a gamescomu a nikde o tom ani zmínka. Tak trochu selhal marketing ne?
Tak snad se to povedlo, 20GB se tahá na steamu. První ohlasy jsou zatím dobrý, framerate cap tam není a na 970 to jede bez vsyncu přes 200fps. Na konzolích to kolísá mezi 10-60 :)