Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hodne zabavná hra, vtahla me do sveho sveta tak, ze jsem ji hral od noci do rana .. a pak o par dni se dozvím, ze je pokracovaní :)
Tak toto mě vážně příjemně překvapilo a potěšilo. Už aby bylo pokračování, je už potvrzené?
už by mohli konečně slevnit jedničku, kde sou ty doby, kdy stála na steamu 2 ojra, snad to kvůli E3 zase slevní
Z videí mi podoba střelných zbraní mi připomněla Cronenbergovo Existenz:)
Zajímalo by mě, na čem autoři jedou. Nejdřív Zeno Clash, potom tenhle Rock of Ages... Wut?
Doufal jsem ze to bude neco ze Zeno Clash sveta a nekonec se z toho vyklubala nejaka variace na debilni tower defense... na druhou stranu to vypada vazne celkem dobre :)
No to muzes, vsak od toho Steam je, aby tam byly hry levnejsi :) (coz dneska, pravda moc neplati, ale nekdy ano :))

A zrovna u tehle hry to neni vubec na skodu (DLC) a hlavne, ze se u nas do krabice vubec dostala...
Tak to netusim, ale myslim ze by mela byt. Instaluje se to pres Steam a je to na enginu HL2 a ten ma snad nastaveni jazyka v options... aspon myslim :)
Kupoval si tu někdo tu CDP verzi? Jak je na tom ta čeština? Je volitelná?
Já myslel, že přídavek The Pit je pouze v té slevové akci a ono se to sosne automaticky všem. Paráda.
Vyslo SDK
Sem zvedavej jestli lidi neco peknyho predvedou :)
Ja se akorat zmuzu na prohlizeni tech paradnich postavicek v editoru :)
Hmm to si aj ja kúpim, keďže mám len "záložnú kópiu" a ako povedal Memphis, Chilské vývojárske prostredie treba podporovať, hlavne ak robia hry inšpirované Hieronymom Boschom. :)
btw: som happy, že hudba je priamo v nainštalovanej hre vo wav formáte, som si to hneď prekonvertoval na mp3 na počúvanie. Hlavne skladba Plains je super.
montana: to je fajn; každopádně až si to někdo koupí, nemohl by sem napsat, zda je tam k dispozici i EN verze a ne jen ta zprzněná "profesionální" česká?
Jo, staci otocit obal v krabicce a pokud je clovek moc velky pako, tak tu papirovou "schranku" muze vyhodit a vypada to uplne jako normalni baleni :)
Když je to TS, tak je tam skrytá i nějaký ten "původní" obal?
Nějak se mi tomu nechce věřit. ACE Team krabicové verze nepotvrdil a zatím podporuje pouze digitální distribuci.
Však ono to s cenou brzo spadne dolů (takovej titul). A pak si to kůpím i já :)
Na Steamu za nějakých 430 kč a na Xzone za 899 kč! To raději ukecám někoho z přátel aby mě hru daroval zdarma jako dárek.
Tak jsem neodolal a na Steamu si to koupil, no... chilské vývojářské prostředí se musí podporovat. :)
"Do vydavatelského plánu CD Projektu byla zařazena hra Zeno Clash. Cena a datum vydání budou oznámeny příští týden." - CD Projekt
Už se těším. Ale dalo se to očekávat. Ostatně už na začátku vývoje jedničky počítali s "epizodickým" pokračováním. Teď to ale vypadá na opravdu velkou hru.
Tak pokracovani Zeno Clash s RPG prvky a otevrenym svetem oficialne oznameno... bude se odehravat po skonceni jednicky. ACE nejspis nasli prostredky jak udelat svoji vysnenou hru.
Jen doufam, ze si toho na sebe nenaberou moc
Demo dohráno a vypadá to moc dobře... jen mě mrzí, že jsem prošvihnul 50% slevovou akci, asi zkusím počkat na další. :)
Pooky: A ty si myslis ze kdyz tri Chilani za klepou na dvere EA, tak jim otevrou?
Ono to neni tak snadny, jak to vypada...
K tomu rozhovoru: Když jím jedni vydavatelé řekli, že je to sice výborná hra, ale díky "originalitě" jí nevydají, proč to neskusili dále? Řekl bych, kdyby oblítali ty větší firmy "EA, Ubisoft, Atari, Activision...." tak by jim to někdo z nich vydal a měli by na tom mnohonásobně větší kšeft. Být krabicovka tak pro ní letím, jinak mám kulový :-/

Edit: Vždyť je přece pověstný, že tihle vydavatelé občas vydají "jinou/prapodivnou" hru, tak proč by tam nemohl být i ZC :-x

Edit2:Jo a k tomu postupu vůči pirátům - mě se to opravdu líbí, jít takhle na ně morálními hodnotami :-) Mě by to určitě odradilo z lítosti.
Tenhle ten postoj vývojářů zoufalost samozřejmě není, naopak v tom vidím výborný marketingový tah. Díky tomu se o ní začalo mluvit ještě více a vývojáři se zviditelnili originálním přístupem k pirátství. Umím si představit, že v budoucnu tento přístup začne využívat větší množství menších týmů, ale první bude stejně vždycky ACE Team, i když se na to už za měsíc zapomene :-)

I když teď mě napadlo, že tuto metodu možná už před tím někdo zkusil, ale určitě to nebylo v takovém měřítku.
Zoufalost by to byla, kdyby se tý hry prodalo pět a půl kopií a oni museli prosit piráty aby si tu hru koupili.Jenže ona je ta hra TOP1 na direct2drive, pravděpodobně se skvěle prodává i na Steamu a jinde, a jejich pirátskej postoj je tudíž vítaný osvěžení v rámci boje proti pirátství : ).
Zoufalost? Naopak, konečně trochu konstruktivnější přístup k pirátům nežli skrze DRM.
Autoři hry postují na torrentových serverech tohle:

I'm one of the developers of Zeno Clash. I would appreciate you read this if you are about to download this file.

Zeno Clash is an independently funded game by a very small and sacrificed group of people. The only way in which we can continue making games like this (or a sequel) is to have good sales.

I am aware that at this moment there is still no demo of the game, but we are working on one which will be available soon.

We cannot do anything to stop piracy of the game (and honestly don't intend to do so) but if you are downloading because you wish to try before you buy, I would ask that you purchase the game (and support the independent game development scene) if you enjoy it. We plan on updating Zeno Clash with DLC and continuing support for the game long after it's release.

Thanks for taking the time to read this… hopefully it will make a difference.

To už začíná být vážně zoufalost...
No problemo, ale ono není zrovna lehké uhýbat jeho útokům, bombám a jeho kumpánům. To chce nějakou efektivní taktiku :-)
Já se zrovna zasekl u druhého souboje s big bossem Father-Mother, mě vždycky něco odrovná, když mu uberu cca 50% života (kde bere tolik bomb?) :-). První souboj, u kterého jsem nepřežil ani třetí pokus, hmmm...

Challenge si tedy ještě schovávám.
Obtiznost jsem nijak nemenil, takze na prednastavenou...
btw. Uz jste hrali ty challenge ve vezi? :)
Hmmm, hraješ na přednastavenou obtížnost (hard)? I když to by mělo ovlivnit jen výdrž, ne celou AI...
montana: Fakt? Vždyť je to až okaté, jak sekryjí za překážkama (pokud nějaké jsou) a snaží se je držet mezi hráčem a sebou, dokud má hráč náboje ve zbrani nebo dokud nějakou chvíli nemíří přes mířidla... Tohle je jedna z věcí, která mě fakt mile překvapila (nepřátelé se kryjí a nejsou to jen naskriptované předpřipravené kricí body za překážkami).
Nevim, me moc neprijde ze by se nejak zvlast kryli... nabihaji na me i kdyz strilim hlava nehlava.
Vodny: Veverky nemají chybu :-). Skoro mám podezření, žde jde o nějaký japonský kamikaze druh :-D. Co mě trochu překvapilo bylo nastavení obtížnosti, přece jenom brát "hard" jako standardní obtížnost může být matoucí, ale nutno podotknout, že na tuto obtížnost je hra tak akorát vyvážená (když si nedávam bacha a klikám hlava nehlava, tak většinou nepřežiju).

A mimochodem, nevím co mají všichni proti střelným zbraním. Nepřátelé jsou hodně inteligentní a kryjí se za překážkami a postupují zpravidla pouze pokud nabíjím, ale s trochou taktiky je možné odrovnat 2-3 nepřátele, aniž by se kterýkoliv z nich dostal se mnou do kontaktního souboje.

Ještě k příběhu. Ten sice stojí za starou belu, ale podle mě není hlavním tahounem hry. Zde jej totiž dokonale supluje naprosto bizardní svět, ve kterém se odehrává.

Pozn.: Nevím proč, ale při vyprávění o Oxameterovi se mi neustále vybavoval Vampire: The Masquerade - Bloodlines při hře za Malkaviance a věta (nebo spíše odpověď): "If you say jump, I say where is the cliff." Proč, to ale fakt netuším :-).
NL: Útok z krytu je dost náročný na načasování a zdá se mi, že taky nefunguje vždycky. Záleží, jestli se soupeř napřahuje dlouze, nebo prostě udeří okamžitě. Mně se to daří tak 50:50. Celý soubojový systém je jednoduchý, vyvážený a efektní. Je třeba využívat silnějších úderů, bloků a úderů ze strany. Osobně jsem si nejvíce oblíbil útok loktem za běhu. I když hraju na prostřední obtížnost, tak je hra docela tuhá. Hlavně souboj s Metamoqem stojí za to. Hratelnost s každým levelem roste a třeba ty veverky s padákem jsou naprosto kouzelné.
Musim uznat, že tahle koupě naslepo se vyplatila... je to až nevídaně hodně zábavné. Trochu jsem se bál prostředí, pač steampunk i fantazy jsem neměl nikdy moc rád, ale tady mi to vůbec nevadí a některé lokace jsou fakt parádní (a hodně bizardní).

Statistická otázka: To jsem levej jenom já, nebo je načasování protiútoku z krytu tak obtížné. Mám namysli ten chvat, kdy se klávesa pro krytí stiskne až když se nepřítel napřahává... Mě se zatím povedl jen dvakrát při tréninku :-)
no, ja si to asi budu muset nechat az na doma, nehybe se mi to nejlip a prehriva mi to stroj :)