Yakuza 0 je akční hra z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o příběhový prequel celé série Yakuza. Odehrává se v prosinci 1988 ve fiktivních čvrtích Kamurocho a Sōtenbori, vytvořených dle reálných čtvrtí Tokya a Osaky.
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Yakuza 0 také obsahuje multiplayer, lze v něm např. hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník..).
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Yakuza 0 také obsahuje multiplayer, lze v něm např. hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník..).
Yakuza 0 je akční hra z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o příběhový prequel celé série Yakuza. Odehrává se v prosinci 1988 ve fiktivních čvrtích Kamurocho a Sōtenbori, vytvořených dle reálných čtvrtí Tokya a Osaky.
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Yakuza 0 také obsahuje multiplayer, lze v něm např. hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník..).
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Yakuza 0 také obsahuje multiplayer, lze v něm např. hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník..).
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o příběhový prequel celé série Yakuza (Yakuza až Yakuza 6: The Song of Life). Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve fiktivních čtvrtích Kamurocho a Sōtenbori, vytvořených ovšem dle reálných čtvrtí Tokya a Osaky. Yakuza 0 také obsahuje multiplayer, lze v něm např. hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník..). Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou i další aktivity, například propracované karaoke.
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o příběhový prequel celé série Yakuza (Yakuza až Yakuza 6: The Song of Life). Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve fiktivních čtvrtích Kamurocho a Sōtenbori, vytvořených ovšem dle reálných čtvrtí Tokya a Osaky. Yakuza 0 také obsahuje multiplayer, lze v něm např. hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník..). Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou i další aktivity, například propracované karaoke.
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Hráč ovládá protagonistu celé série Kazumu Kiryu a v určitých momentech příběhu pak Goro Majima. Tito dva se v prosinci 1988 zapletou do sporu o tzv. "Empty Lot", kolem kterého se točí spor kriminálních organizací napříč Japonskem.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o šestý hlavní díl a zároveň příběhový prequel celé série Yakuza (Yakuza až Yakuza 6: The Song of Life), představující začátek kariéry protagonisty Kazumy Kiryu ještě v dobách, kdy se nehonosil titulem Dragon of Dojima. Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve dvou fiktivních japonských městských čtvrtích (ovšem vytvořených dle reálných čtvrtí Tokia a Ósaky), kterými jsou ze zbytku série dobře známé tokijské Kamurocho a ósacké Sōtenbori, které se poprvé představilo v Yakuza 2. Herní doba se rovným dílem dělí mezi dvě hratelné postavy, kterými jsou centrální Kiryu a fandovský favorit antihrdina Goro Majima.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o šestý hlavní díl a zároveň příběhový prequel celé série Yakuza (Yakuza až Yakuza 6: The Song of Life), představující začátek kariéry protagonisty Kazumy Kiryu ještě v dobách, kdy se nehonosil titulem Dragon of Dojima. Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve dvou fiktivních japonských městských čtvrtích (ovšem vytvořených dle reálných čtvrtí Tokia a Ósaky), kterými jsou ze zbytku série dobře známé tokijské Kamurocho a ósacké Sōtenbori, které se poprvé představilo v Yakuza 2. Herní doba se rovným dílem dělí mezi dvě hratelné postavy, kterými jsou centrální Kiryu a fandovský favorit antihrdina Goro Majima.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o šestý hlavní díl a zároveň příběhový prequel celé série Yakuza (Yakuza až Yakuza 6: The Song of Life), představující začátek kariéry protagonisty Kazumy Kiryu ještě v dobách, kdy se nehonosil titulem Dragon of Dojima. Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve dvou fiktivních japonských městských čtvrtích (ovšem vytvořených dle reálných čtvrtí Tokia a Ósaky), kterými jsou ze zbytku série dobře známé tokijské Kamurocho a ósacké Sōtenbori, které se poprvé představilo v Yakuza 2. Herní doba se rovným dílem dělí mezi dvě hratelné postavy, kterými jsou centrální Kiryu a fandovský favorit antihrdina Goro Majima.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o šestý hlavní díl a zároveň příběhový prequel celé série Yakuza (Yakuza až Yakuza 6: The Song of Life), představující začátek kariéry protagonisty Kazumy Kiryu ještě v dobách, kdy se nehonosil titulem Dragon of Dojima. Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve dvou fiktivních japonských městských čtvrtích (ovšem vytvořených dle reálných čtvrtí Tokia a Ósaky), kterými jsou ze zbytku série dobře známé tokijské Kamurocho a ósacké Sōtenbori, které se poprvé představilo v Yakuza 2. Herní doba se rovným dílem dělí mezi dvě hratelné postavy, kterými jsou centrální Kiryu a fandovský favorit antihrdina Goro Majima.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o šestý hlavní díl a zároveň příběhový prequel celé série Yakuza, představující začátek kariéry protagonisty Kazumy Kiryu ještě v dobách, kdy se nehonosil titulem Dragon of Dojima. Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve dvou fiktivních japonských městských čtvrtích (ovšem vytvořených dle reálných čtvrtí Tokia a Ósaky), kterými jsou ze zbytku série dobře známé tokijské Kamurocho a ósacké Sōtenbori, které se poprvé představilo v Yakuza 2. Herní doba se rovným dílem dělí mezi dvě hratelné postavy, kterými jsou centrální Kiryu a fandovský favorit antihrdina Goro Majima.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o šestý hlavní díl a zároveň příběhový prequel celé série Yakuza, představující začátek kariéry protagonisty Kazumy Kiryu ještě v dobách, kdy se nehonosil titulem Dragon of Dojima. Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve dvou fiktivních japonských městských čtvrtích (ovšem vytvořených dle reálných čtvrtí Tokia a Ósaky), kterými jsou ze zbytku série dobře známé tokijské Kamurocho a ósacké Sōtenbori, které se poprvé představilo v Yakuza 2. Herní doba se rovným dílem dělí mezi dvě hratelné postavy, kterými jsou centrální Kiryu a fandovský favorit antihrdina Goro Majima.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Yakuza 0 je akční hra v otevřeném světě z pohledu třetí osoby vyvinutá společností Sega. Jedná se o šestý hlavní díl a zároveň příběhový prequel celé série Yakuza, představující začátek kariéry protagonisty Kazumy Kiryu ještě v dobách, kdy se nehonosil titulem Dragon of Dojima. Titul se odehrává v prosinci roku 1988 ve dvou fiktivních japonských městských čtvrtích (ovšem vytvořených dle reálných čtvrtí Tokia a Ósaky), kterými jsou ze zbytku série dobře známé tokijské Kamurocho a ósacké Sōtenbori, které se poprvé představilo v Yakuza 2. Herní doba se rovným dílem dělí mezi dvě hratelné postavy, kterými jsou centrální Kiryu a fandovský favorit antihrdina Goro Majima.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.
Kiryu se jako novopečený člen jakuzáckého klanu Dojima přimotá k vraždě spojené se sporem o takzvaný "Empty Lot", pozemek nedozírné ceny, a stává se terčem pozornosti trojice poručíků klanu Dojima, kteří Empty Lot chtějí získat pod svou kontrolu a vyšvihnout se tak mezi vedení rodu. Majima z rodu Shimano si mezitím odpykává svůj trest za zapojení do pokusu o atentát patriarchy konkurenčního rodu (viz Yakuza 4) a je jako obyčejný civilista nucen plnit roli manažera kabaretu Grand v Sōtenbori. Naskytne se však možnost, jak se do rodiny se všemi poctami vrátit – stačí zabít tajemného Makoto Makimuru. Kiryu ani Majima však zatím netuší, jakým způsobem jsou jejich příběhy spojeny a jaké následky do budoucna si ponesou...
Důležitou složkou mimo spletitého příběhu jsou jako v ostatních dílech série i další aktivity, například propracované karaoke, arkádové automaty s hrami jako OutRun nebo Space Harrier, či rybaření. Samozřejmostí jsou desítky vedlejších úkolů pro obě postavy, často humorného charakteru. Kiryu i Majima se navíc mohou věnovat vedlejším povoláním, přičemž na Kiryuho čeká práce realitního makléře a na Majimu manažera kabaretního klubu. Soubojový systém se dočkal zlepšení v podobě možnosti přepínání bojových stylů, které má každý z hrdinů k dispozici čtyři. Hra také obsahuje multiplayer, v němž lze hrát několik miniher (bowling, šipky, kulečník...).
Na úspěch hry navázal remake prvního dílu série s názvem Yakuza Kiwami, převádějící příběh původní hry do enginu nultého dílu a rozšiřující ho o nový vedlejší obsah, ve velké míře navazující na události nultého dílu.