Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Xanadu Next Xanadu Next Xanadu Next Xanadu Next Xanadu Next
Nihon Falcom Corp (nově vytvořeno)
Nihon Falcom Corporation
Nihon Falcom Corporation
Nihon Falcom Corporation •  ScriptArts (NGage)
ScriptArts •  Nihon Falcom Corporation (PC)
PC
27.10.2005
PC
27.10.2005
PC
03.11.2016
NGage
20.06.2005
PC
03.11.2016
NGage
20.06.2005
PC
03.11.2016
Xanadu Next Xanadu Next Xanadu Next Xanadu Next Xanadu Next
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ano

Xanadu bývalo letní sídlo mongolské dynastie Jüan, vládnoucí ve 13. století Číně. Ve fantaskním světě, vykresleném hrou, je Xanadu prokletým podzemním královstvím. Lidé na povrchu by už na jeho zašlou slávu pomalu zapomněli, kdyby jim to Xanadu dovolilo. Místo toho však o sobě dává Xanadu vědět, hlavně obyvatelům jednoho malého městečka, kterým umírá dobytek, usychá úroda a čas od času najdou mrtvého souseda. Lovec Marion Berck je zoufalými měšťany povolán na pomoc, když dračí král unese dívku jménem Momo do své podzemní říše. Kurážný hrdina na nic nečeká a vstupuje do ruin Xanadu.

Xanadu Next se hraje podobně jako Xanadu: Dragon Slayer II (1985), jehož je hra spin-offem, i remakem. Když hráč prochází dungeony, bojuje s monstry a nachází poklady, přičemž postupně leveluje, dala by se hra označit za mix Diablo a Legends of Zelda, ve Final Fantasy stylu. Je tu ale pár vlastností, které po stránce hratelnosti Xanadu od výše zmíněných RPG odlišující. Tou nejnápadnější je možnost vybrat si s každým dosaženým levelem zkušeností třídu, se kterou pokračovat do levelu dalšího. Když si vybere hráč třeba třídu bojovník, body které při hraní nasbírá, nemůže využít na skilly třídy mága a naopak. V obchodech ve městečku, které zůstává po celou dobu Marionovým výchozím bodem, může hráč nakupovat kromě lepšího vybavení a lektvarů i magické karty. Ty mu propůjčují zvláštní schopnosti a zároveň, kousek po kousku, poodkrývají lore hry.

Xanadu vyšlo nejdříve exkluzivně pro herní mobil, Nokia N-gage, Bylo to 20. června 2005, pouze v USA a Japonsku. PC verze následovala v říjnu téhož roku, ale vydání mimo Japonsko se nedočkala.
Xanadu bývalo letní sídlo mongolské dynastie Jüan, vládnoucí ve 13. století Číně. Ve fantaskním světě, vykresleném hrou, je Xanadu prokletým podzemním královstvím. Lidé na povrchu by už na jeho zašlou slávu pomalu zapomněli, kdyby jim to Xanadu dovolilo. Místo toho však o sobě dává Xanadu vědět, hlavně obyvatelům jednoho malého městečka, kterým umírá dobytek, usychá úroda a čas od času najdou mrtvého souseda. Lovec Marion Berck je zoufalými měšťany povolán na pomoc, když dračí král unese dívku jménem Momo do své podzemní říše. Kurážný hrdina na nic nečeká a vstupuje do ruin Xanadu.

Xanadu Next se hraje podobně jako Xanadu: Dragon Slayer II (1985), jehož je hra spin-offem, i remakem. Když hráč prochází dungeony, bojuje s monstry a nachází poklady, přičemž postupně leveluje, dala by se hra označit za mix Diablo a The Legend of Zelda, ve Final Fantasy stylu. Je tu ale pár vlastností, které po stránce hratelnosti Xanadu od výše zmíněných RPG odlišují. Tou nejnápadnější je možnost vybrat si s každým dosaženým levelem zkušeností třídu, se kterou pokračovat do levelu dalšího. Když si vybere hráč třeba třídu bojovník, body, které při hraní nasbírá, nemůže využít na skilly třídy mága a naopak. V obchodech ve městečku, které zůstává po celou dobu Marionovým výchozím bodem, může hráč nakupovat kromě lepšího vybavení a lektvarů i magické karty. Ty mu propůjčují zvláštní schopnosti a zároveň, kousek po kousku, poodkrývají lore hry.

Xanadu vyšlo nejdříve exkluzivně pro herní mobil, Nokia N-gage, Bylo to 20. června 2005, pouze v USA a Japonsku. PC verze následovala v říjnu téhož roku, ale vydání mimo Japonsko se nedočkala.
Xanadu bývalo letní sídlo mongolské dynastie Jüan, vládnoucí ve 13. století Číně. Ve fantaskním světě, vykresleném hrou, je Xanadu prokletým podzemním královstvím. Lidé na povrchu by už na jeho zašlou slávu pomalu zapomněli, kdyby jim to Xanadu dovolilo. Místo toho však o sobě dává Xanadu vědět, hlavně obyvatelům jednoho malého městečka, kterým umírá dobytek, usychá úroda a čas od času najdou mrtvého souseda. Lovec Marion Berck je zoufalými měšťany povolán na pomoc, když dračí král unese dívku jménem Momo do své podzemní říše. Kurážný hrdina na nic nečeká a vstupuje do ruin Xanadu.

Xanadu Next se hraje podobně jako Xanadu: Dragon Slayer II (1985), jehož je hra spin-offem, i remakem. Když hráč prochází dungeony, bojuje s monstry a nachází poklady, přičemž postupně leveluje, dala by se hra označit za mix Diablo a The Legend of Zelda, ve Final Fantasy stylu. Je tu ale pár vlastností, které po stránce hratelnosti Xanadu od výše zmíněných her odlišují. Tou nejnápadnější je možnost vybrat si s každým dosaženým levelem zkušeností třídu, se kterou pokračovat do levelu dalšího. Když si vybere hráč třeba třídu bojovník, body, které při hraní nasbírá, nemůže využít na skilly třídy mága a naopak. V obchodech ve městečku, které zůstává po celou dobu Marionovým výchozím bodem, může hráč nakupovat kromě lepšího vybavení a lektvarů i magické karty. Ty mu propůjčují zvláštní schopnosti a zároveň, kousek po kousku, poodkrývají příběhové pozadí hry.

Xanadu vyšlo nejdříve 20. června 2005 exkluzivně pro herní mobil Nokia N-Gage pouze v USA a Japonsku. PC verze následovala v říjnu téhož roku, ale vydání mimo Japonsko se dočkala až v roce 2016 na Steamu.
Xanadu bývalo letní sídlo mongolské dynastie Jüan, vládnoucí ve 13. století Číně. Ve fantaskním světě, vykresleném hrou, je Xanadu prokletým podzemním královstvím. Lidé na povrchu by už na jeho zašlou slávu pomalu zapomněli, kdyby jim to Xanadu dovolilo. Místo toho však o sobě dává Xanadu vědět, hlavně obyvatelům jednoho malého městečka, kterým umírá dobytek, usychá úroda a čas od času najdou mrtvého souseda. Lovec Marion Berck je zoufalými měšťany povolán na pomoc, když dračí král unese dívku jménem Momo do své podzemní říše. Kurážný hrdina na nic nečeká a vstupuje do ruin Xanadu.

Xanadu Next se hraje podobně jako Xanadu: Dragon Slayer II (1985), jehož je hra spin-offem, i remakem. Když hráč prochází dungeony, bojuje s monstry a nachází poklady, přičemž postupně leveluje, dala by se hra označit za mix Diablo a The Legend of Zelda, ve Final Fantasy stylu. Je tu ale pár vlastností, které po stránce hratelnosti Xanadu od výše zmíněných her odlišují. Tou nejnápadnější je možnost vybrat si s každým dosaženým levelem zkušeností třídu, se kterou pokračovat do levelu dalšího. Když si vybere hráč třeba třídu bojovník, body, které při hraní nasbírá, nemůže využít na skilly třídy mága a naopak. V obchodech ve městečku, které zůstává po celou dobu Marionovým výchozím bodem, může hráč nakupovat kromě lepšího vybavení a lektvarů i magické karty. Ty mu propůjčují zvláštní schopnosti a zároveň, kousek po kousku, poodkrývají příběhové pozadí hry.

Xanadu vyšlo nejdříve 20. června 2005 exkluzivně pro herní mobil Nokia N-Gage pouze v USA a Japonsku. PC verze následovala v říjnu téhož roku, ale vydání mimo Japonsko se dočkala až v roce 2016 na Steamu.
Xanadu bývalo letní sídlo mongolské dynastie Jüan, vládnoucí ve 13. století Číně. Ve fantaskním světě, vykresleném hrou, je Xanadu prokletým podzemním královstvím. Lidé na povrchu by už na jeho zašlou slávu pomalu zapomněli, kdyby jim to Xanadu dovolilo. Místo toho však o sobě dává Xanadu vědět, hlavně obyvatelům jednoho malého městečka, kterým umírá dobytek, usychá úroda a čas od času najdou mrtvého souseda. Lovec Marion Berck je zoufalými měšťany povolán na pomoc, když dračí král unese dívku jménem Momo do své podzemní říše. Kurážný hrdina na nic nečeká a vstupuje do ruin Xanadu.

Xanadu Next se hraje podobně jako Xanadu: Dragon Slayer II (1985), jehož je hra spin-offem, i remakem. Když hráč prochází dungeony, bojuje s monstry a nachází poklady, přičemž postupně leveluje, dala by se hra označit za mix Diablo a The Legend of Zelda, ve Final Fantasy stylu. Je tu ale pár vlastností, které po stránce hratelnosti Xanadu od výše zmíněných her odlišují. Tou nejnápadnější je možnost vybrat si s každým dosaženým levelem zkušeností třídu, se kterou pokračovat do levelu dalšího. Když si vybere hráč třeba třídu bojovník, body, které při hraní nasbírá, nemůže využít na skilly třídy mága a naopak. V obchodech ve městečku, které zůstává po celou dobu Marionovým výchozím bodem, může hráč nakupovat kromě lepšího vybavení a lektvarů i magické karty. Ty mu propůjčují zvláštní schopnosti a zároveň, kousek po kousku, poodkrývají příběhové pozadí hry.

Xanadu vyšlo nejdříve 20. června 2005 exkluzivně pro herní mobil Nokia N-Gage pouze v USA a Japonsku. PC verze následovala v říjnu téhož roku, ale vydání mimo Japonsko se dočkala až v roce 2016 na Steamu.

PC verze obsahuje zcela nový příběh, ten popisuje cestu rytíře, který byl najat dívkou Charlotte L. Wells k průzkumu ruin na Harlechském ostrově s cílem nalézt bájný meč Dragon Slayer. Změněny jsou také některé herní mechanismy. Už si nevybíráte třídu při získání nové úrovně, ale rozdělujete 6 bodů do statistik (Síla, Odolnost, Obratnost, Inteligence, Mysl), což se provádí v chrámu ve městě. Guardiani již nejdou nakoupit u obchodníků, ale musíte je všechny nalézt.

N-Gage verze obsahuje multiplayer až pro dva hráče, PC verze však nabízí pouze singleplayer.
Oficiální stránky hry (http://www.falcom.co.jp/xanadu_next/)
Oficiální stránky hry (http://www.falcom.co.jp/xanadu_next/)
Oficiální stránky hry (http://xanadunext.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://xanadunext.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://xanadunext.com/index.html)