Pokračovanie, ktoré prinieslo niekoľko zmien. Už nemáme na starosti celú planétu, ale len jedno megapolis – mesto, ktoré sa za tie roky vyvinulo z viacerých pozemských miest. Do hry tentoraz nezasahujú štáty, ale jednotlivé korporácie pôsobiace na území mesta, ktoré si bolo dobre nepohnevať, pretože od mnohých závisely i dodávky vašich zbraní.
Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Pokračovanie série X-COM, ktoré prinieslo niekoľko zmien. Už nemáme na starosti celú planétu, ale len jedno megapolis – mesto, ktoré sa za tie roky vyvinulo z viacerých pozemských miest. Do hry tentoraz nezasahujú štáty, ale jednotlivé korporácie pôsobiace na území mesta, ktoré si bolo dobre nepohnevať, pretože od mnohých závisely i dodávky vašich zbraní.
Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Pokračovanie série X-COM, ktoré prinieslo niekoľko zmien. Už nemáme na starosti celú planétu, ale len jedno megapolis – mesto, ktoré sa za tie roky vyvinulo z viacerých pozemských miest. Do hry tentoraz nezasahujú štáty, ale jednotlivé korporácie pôsobiace na území mesta, ktoré si bolo dobre nepohnevať, pretože od mnohých závisely i dodávky vašich zbraní.
Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Třetí díl série X-COM od MicroProse přinesl spoustu větších či menších změn. Není proto divu, že byl hráči přijat značně rozporuplně. V první řadě jste měli na starost místo celé planety pouze jednu obrovskou metropoli vzniklou z několika velkých měst. Finance tedy nezískáváte od jednotlivých států, ale od korporací sídlících právě v tomto městě. Různým korporacím patří různé budovy, takže musíte minimalizovat škody ve městě a neustále si je udobřovat, aby vám nepřestaly dodávat klíčové vybavení.
Náplň hry je obdobná z minulých dílů - sestřelovat mimozemské lodě z oblohy (tentokrát se teleportují přímo ze svojí dimenze) a pote na místo havárie poslat výsadek vojáků. Před každou misí je můžete libovolně vybavit a hurá do akce. Největší novinkou v tomto směru představuje možnost přepnutí z tahových soubojů na realtime, což ale podle kritiků hře spíše uškodilo, protože realtime část byla špatně hratelná s nevyváženou obtížností.
Po vyzkoumání mimozemských technologií a výslechu unesených živých nepřátel jste konečně sestavili nejmodernější loď schopnou průletu dimenzionální branou a postupně likvidovali nepřátelskou planetu budovu po budově.
Náplň hry je obdobná z minulých dílů - sestřelovat mimozemské lodě z oblohy (tentokrát se teleportují přímo ze svojí dimenze) a pote na místo havárie poslat výsadek vojáků. Před každou misí je můžete libovolně vybavit a hurá do akce. Největší novinkou v tomto směru představuje možnost přepnutí z tahových soubojů na realtime, což ale podle kritiků hře spíše uškodilo, protože realtime část byla špatně hratelná s nevyváženou obtížností.
Po vyzkoumání mimozemských technologií a výslechu unesených živých nepřátel jste konečně sestavili nejmodernější loď schopnou průletu dimenzionální branou a postupně likvidovali nepřátelskou planetu budovu po budově.
Třetí díl série X-COM od MicroProse přinesl spoustu větších či menších změn. Není proto divu, že byl hráči přijat značně rozporuplně. V první řadě jste měli na starost místo celé planety pouze jednu obrovskou metropoli vzniklou z několika velkých měst. Finance tedy nezískáváte od jednotlivých států, ale od korporací sídlících právě v tomto městě. Různým korporacím patří různé budovy, takže musíte minimalizovat škody ve městě a neustále si je udobřovat, aby vám nepřestaly dodávat klíčové vybavení.
Náplň hry je obdobná z minulých dílů - sestřelovat mimozemské lodě z oblohy (tentokrát se teleportují přímo ze svojí dimenze) a poté na místo havárie poslat výsadek vojáků. Před každou misí je můžete libovolně vybavit a hurá do akce. Největší novinkou v tomto směru představuje možnost přepnutí z tahových soubojů na realtime, což ale podle kritiků hře spíše uškodilo, protože realtime část byla špatně hratelná s nevyváženou obtížností.
Po vyzkoumání mimozemských technologií a výslechu unesených živých nepřátel jste konečně sestavili nejmodernější loď schopnou průletu dimenzionální branou a postupně likvidovali nepřátelskou planetu budovu po budově.
Náplň hry je obdobná z minulých dílů - sestřelovat mimozemské lodě z oblohy (tentokrát se teleportují přímo ze svojí dimenze) a poté na místo havárie poslat výsadek vojáků. Před každou misí je můžete libovolně vybavit a hurá do akce. Největší novinkou v tomto směru představuje možnost přepnutí z tahových soubojů na realtime, což ale podle kritiků hře spíše uškodilo, protože realtime část byla špatně hratelná s nevyváženou obtížností.
Po vyzkoumání mimozemských technologií a výslechu unesených živých nepřátel jste konečně sestavili nejmodernější loď schopnou průletu dimenzionální branou a postupně likvidovali nepřátelskou planetu budovu po budově.