Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse
Mythos Games
Mythos Games
Mythos Games
Mythos Games
Mythos Games
PC
30.06.1997
PC
30.06.1997
PC
30.06.1997
PC
30.06.1997
PC
30.06.1997
X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse X-COM: Apocalypse
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Pokračovanie, ktoré prinieslo niekoľko zmien. Už nemáme na starosti celú planétu, ale len jedno megapolis – mesto, ktoré sa za tie roky vyvinulo z viacerých pozemských miest. Do hry tentoraz nezasahujú štáty, ale jednotlivé korporácie pôsobiace na území mesta, ktoré si bolo dobre nepohnevať, pretože od mnohých závisely i dodávky vašich zbraní.

Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Pokračovanie série X-COM, ktoré prinieslo niekoľko zmien. Už nemáme na starosti celú planétu, ale len jedno megapolis – mesto, ktoré sa za tie roky vyvinulo z viacerých pozemských miest. Do hry tentoraz nezasahujú štáty, ale jednotlivé korporácie pôsobiace na území mesta, ktoré si bolo dobre nepohnevať, pretože od mnohých závisely i dodávky vašich zbraní.

Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Pokračovanie série X-COM, ktoré prinieslo niekoľko zmien. Už nemáme na starosti celú planétu, ale len jedno megapolis – mesto, ktoré sa za tie roky vyvinulo z viacerých pozemských miest. Do hry tentoraz nezasahujú štáty, ale jednotlivé korporácie pôsobiace na území mesta, ktoré si bolo dobre nepohnevať, pretože od mnohých závisely i dodávky vašich zbraní.

Mierna zmena nastala i v systéme hry. Kedy sa boje nemuseli odohrávať len v klasickom "kolovom" móde, ale bolo možné hru hrať i v reálnom čase.
Třetí díl série X-COM od MicroProse přinesl spoustu větších či menších změn. Není proto divu, že byl hráči přijat značně rozporuplně. V první řadě jste měli na starost místo celé planety pouze jednu obrovskou metropoli vzniklou z několika velkých měst. Finance tedy nezískáváte od jednotlivých států, ale od korporací sídlících právě v tomto městě. Různým korporacím patří různé budovy, takže musíte minimalizovat škody ve městě a neustále si je udobřovat, aby vám nepřestaly dodávat klíčové vybavení.

Náplň hry je obdobná z minulých dílů - sestřelovat mimozemské lodě z oblohy (tentokrát se teleportují přímo ze svojí dimenze) a pote na místo havárie poslat výsadek vojáků. Před každou misí je můžete libovolně vybavit a hurá do akce. Největší novinkou v tomto směru představuje možnost přepnutí z tahových soubojů na realtime, což ale podle kritiků hře spíše uškodilo, protože realtime část byla špatně hratelná s nevyváženou obtížností.

Po vyzkoumání mimozemských technologií a výslechu unesených živých nepřátel jste konečně sestavili nejmodernější loď schopnou průletu dimenzionální branou a postupně likvidovali nepřátelskou planetu budovu po budově.
Třetí díl série X-COM od MicroProse přinesl spoustu větších či menších změn. Není proto divu, že byl hráči přijat značně rozporuplně. V první řadě jste měli na starost místo celé planety pouze jednu obrovskou metropoli vzniklou z několika velkých měst. Finance tedy nezískáváte od jednotlivých států, ale od korporací sídlících právě v tomto městě. Různým korporacím patří různé budovy, takže musíte minimalizovat škody ve městě a neustále si je udobřovat, aby vám nepřestaly dodávat klíčové vybavení.

Náplň hry je obdobná z minulých dílů - sestřelovat mimozemské lodě z oblohy (tentokrát se teleportují přímo ze svojí dimenze) a poté na místo havárie poslat výsadek vojáků. Před každou misí je můžete libovolně vybavit a hurá do akce. Největší novinkou v tomto směru představuje možnost přepnutí z tahových soubojů na realtime, což ale podle kritiků hře spíše uškodilo, protože realtime část byla špatně hratelná s nevyváženou obtížností.

Po vyzkoumání mimozemských technologií a výslechu unesených živých nepřátel jste konečně sestavili nejmodernější loď schopnou průletu dimenzionální branou a postupně likvidovali nepřátelskou planetu budovu po budově.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)