Děj World in Conflict se odehrává v roce 1989, kdy Sovětský svaz čelí ekonomickému a politickému kolapsu. Ve světle těchto událostí požádají zbytek světa o finanční pomoc, ale ten odmítá. Tato událost poslouží Sovětskému svazu jako záminka pro rozpoutání třetí světové války obsazením značné části východní Evropy. Hra začíná sovětským útokem na USA, konkrétně město Seattle.
Hráč se ujme role nadporučíka Parkera, který je v době útoku zrovna v Seattlu, a musí pomoci civilistům toto velkoměsto opustit. V kampani dostane hráč pod kontrolu armády USA a NATO (kampaň za SSSR se objevila až v datadisku Soviet Assault). Hra sleduje dvě časové linie - jedna v USA a druhá v několika zemích Evropy (Francie, Rusko, Norsko) pár měsíců v minulosti.
Ve World in Conflict zcela odpadá stavění základny. Hráč má pouze předem daný počet bodů, za který si nechá letecky dopravit jednotky. Pokud nějakou jednotku ztratí, body se mu pomalu přičtou zpátky.
Multiplayer je postaven na systému kooperační MMORTS. Na každé ze dvou stran na mapě (celkem tři: NATO, USA a SSSR) je až 16 hráčů, kteří si vyberou "povolání", na výběr je mezi Air (vrtulníky), Infantry (pěchota), Support (opravování jednotek, protiletecká obrana) a Ground (tanky, transportéry) a může se začít. Kromě sbírání bodů ničením nepřátelských jednotek a zabíráním checkpointů máte též tzv. Tactical Points, které utrácíte za Tactical Aid - od opravení mostu až po velice efektní nukleární bombu. Díky systému rankování a hodností vždy víte, zda jste lepší než soused, nebo než nějaký Japonec v zemi vycházejícího slunce. Nechybí ani jednoduše zařízený systém klanů a zápasů mezi nimi, díky kterým se váš klan dostává nahoru po žebříčku.
Tedy ještě se mi nestalo, abych musel kvůli nějaký hře vypínat jádra procesoru. Ještě jsem neviděl chybu kdy se po načtení vůbec nespustí kampaň. Prostě buď je černá obrazovka nebo máte prázdnou mapu. Musej se táhnout nějaký knihovny a udělat si z procesoru čtyřjádro. Pak to jede normálně.
Co je ale na pytel framerate pak je celkem zoufalej. Jede mi to 30-50FPS.
Asi se to ale způsobuje jen datadisk Soviet Assault, ktery je ale, pokud si to dobře pamatuju, do hry implementován tak, že mise jedou se základní hrou napreskáčku. Tutoriál totiž jede naprosto bez problémů bez jakýchkoliv úprav hry ve stovkách FPS.
Co je ale na pytel framerate pak je celkem zoufalej. Jede mi to 30-50FPS.
Asi se to ale způsobuje jen datadisk Soviet Assault, ktery je ale, pokud si to dobře pamatuju, do hry implementován tak, že mise jedou se základní hrou napreskáčku. Tutoriál totiž jede naprosto bez problémů bez jakýchkoliv úprav hry ve stovkách FPS.
Pro: + Nádherná grafika, efekty, fyzika, modely … + Krásné prostředí bojišť + hratelnost, zábavnost, obtížnost + ovládání kamery + příběh + a mnoho dalších
Proti: - ne mnoho jednotek - délka - multiplayer