Příběhová sólo kampaň se do finálního produktu nakonec nedostala. Rozhodnutí vydavatele vypustit dobrodružství pro jednoho hráče v téže dekádě negativně poznamenalo poměrně dost na kompetetivní multiplayer zaměřených titulů, například Legends of Might and Magic (2001), Shadowrun (2007), The Lord of the Rings: Conquest (2009) či třeba MAG (2010).
Zajímavosti
Vývoj
Warhawk přišel na trh s výtvarným stylem vystavěným na cartoonové nadsázce podobně jako soudobý Team Fortress 2 (2007), což bylo v ostrém kontrastu s výtvarně reálněji vyvedenými Enemy Territory: Quake Wars či Unreal Tournament III z téhož roku. Postavy, jejich končetiny a zbraně jsou tak například ve zjevném nepoměru, ačkoliv samotné prostředí může být vyvedeno v relativně realistickém duchu. Podobně odlehčený přístup se osvědčil i o dekádu později v akčních online only titulech jako Overwatch (2016) či Fortnite (2017).
Hardware
Sony si dalo záležet na tom, aby Warhawk přilákal co největší množství hráčů multiplayeru na svou službu PlayStation Network,, jejíž užívání bylo na rozdíl od konkurečního Xbox Live tehdy ještě zcela zdarma. V květnu 2007 bylo oznámeno vydání hry na PSN i Blu-ray disku a proběhla otevřená beta. Krabicová verze se v Severní Americe bundlila s Bluetooth headsetem Jabra BT125 a v Evropě s BT135. Servery hry běžely od srpna 2007 do ledna 2019.