Příběh Warcraftu II navazuje o šest let později na původní Warcraft. Orkové se v Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka, na jejímž konci jsou orcké hordy rozprášeny a arcimág Khadgar ničí Temný portál, avšak neuzavře zcela trhlinu mezi oběma světy, takže umožní příchod další invaze v datadisku.
Na to, že Warcraft II přichází o necelé dva roky po prvním dílu, přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme krásná kreslená SVGA grafika, ovládání je více přizpůsobeno kombinaci klávesnice s myší - jde již označit devět jednotek naráz a to i tažením myši, myš samotná už neslouží jen k označování jednotek, ale také k zadávání příkazů. Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu. Obě rasy jsou od sebe už více rozlišeny a hra jako další novinku přináší editor map.
Na to, že Warcraft II přichází o necelé dva roky po prvním dílu, přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme krásná kreslená SVGA grafika, ovládání je více přizpůsobeno kombinaci klávesnice s myší - jde již označit devět jednotek naráz a to i tažením myši, myš samotná už neslouží jen k označování jednotek, ale také k zadávání příkazů. Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu. Obě rasy jsou od sebe už více rozlišeny a hra jako další novinku přináší editor map.
Příběh Warcraftu II navazuje o šest let později na původní Warcraft. Orkové se v Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka, na jejímž konci jsou orcké hordy rozprášeny a arcimág Khadgar ničí Temný portál, avšak neuzavře zcela trhlinu mezi oběma světy, takže umožní příchod další invaze v datadisku.
Na to, že Warcraft II přichází o necelé dva roky po prvním dílu, přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme krásná kreslená SVGA grafika, ovládání je více přizpůsobeno kombinaci klávesnice s myší - jde již označit devět jednotek naráz a to i tažením myši, myš samotná už neslouží jen k označování jednotek, ale také k zadávání příkazů. Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu. Obě rasy jsou od sebe už více rozlišeny a hra jako další novinku přináší editor map.
Na to, že Warcraft II přichází o necelé dva roky po prvním dílu, přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme krásná kreslená SVGA grafika, ovládání je více přizpůsobeno kombinaci klávesnice s myší - jde již označit devět jednotek naráz a to i tažením myši, myš samotná už neslouží jen k označování jednotek, ale také k zadávání příkazů. Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu. Obě rasy jsou od sebe už více rozlišeny a hra jako další novinku přináší editor map.
Příběh Warcraftu II navazuje o šest let později na původní Warcraft. Orkové se v Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka, na jejímž konci jsou orcké hordy rozprášeny a arcimág Khadgar ničí Temný portál, avšak neuzavře zcela trhlinu mezi oběma světy, takže umožní příchod další invaze v datadisku.
Na to, že Warcraft II přichází o necelé dva roky po prvním dílu, přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme krásná kreslená SVGA grafika, ovládání je více přizpůsobeno kombinaci klávesnice s myší - jde již označit devět jednotek naráz a to i tažením myši, myš samotná už neslouží jen k označování jednotek, ale také k zadávání příkazů. Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu. Obě rasy jsou od sebe už více rozlišeny a hra jako další novinku přináší editor map.
Na to, že Warcraft II přichází o necelé dva roky po prvním dílu, přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme krásná kreslená SVGA grafika, ovládání je více přizpůsobeno kombinaci klávesnice s myší - jde již označit devět jednotek naráz a to i tažením myši, myš samotná už neslouží jen k označování jednotek, ale také k zadávání příkazů. Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu. Obě rasy jsou od sebe už více rozlišeny a hra jako další novinku přináší editor map.
Příběh Warcraftu II[i] navazuje na děj původního Warcraftu o šest let později. Orkové se v [i]Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen necelé dva roky, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen necelé dva roky, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
Příběh Warcraftu II[i] navazuje na děj původního Warcraftu o šest let později. Orkové se v [i]Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen necelé dva roky, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen necelé dva roky, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
Příběh Warcraftu II[i] navazuje na děj původního Warcraftu o šest let později. Orkové se v [i]Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen necelé dva roky, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen necelé dva roky, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Příběh Warcraftu II[i] navazuje na děj původního Warcraftu o šest let později. Orkové se v [i]Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Příběh Warcraftu II navazuje na děj původního Warcraftu o šest let později. Orkové se v Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Příběh Warcraftu II navazuje na děj původního Warcraftu o šest let později. Orkové se v Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
Příběh Warcraftu II navazuje na děj původního Warcraftu o šest let později. Orkové se v Azerothu pěkně zabydleli a pomalu jim dochází místo, rozhodnou se tedy rozšířit na sever do Lordaeronu, kam se po První válce stáhly zbytky lidských vojsk. Nastává tak Druhá válka.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
V roce 2024 vyšla zmodernizovaná verze hry Warcraft II: Remastered.
Na to, že Warcraft II od prvního dílu dělí jen lehce přes jeden rok, druhý díl přináší četná vylepšení. Na první pohled zaujme kreslená SVGA grafika, ovládání je více komfortní, najednou lze označit až devět jednotek, a to i bez nutnosti použití klávesnice. Obě rasy jsou od sebe více rozlišeny a jako další novinka je hra dodávána s editorem map. Hra oproti prvnímu dílu nabrala vyšší tempo, které je podpořeno válečně laděnou in-game hudbou.
Bitvy se nově svádějí nejen na pevnině, ale také na moři a ve vzduchu a na bitevním poli už se nesetkáme jen s lidmi a orky. Orkská Horda naverbovala ogry a lidská Aliance elfy. Vedle toho hra značně přibrala na počtu kouzel a upgradů, jednotky se některými vylepšeními dokonce přejmenovávají. Námořní bitvy poskytly prostor pro zavedení nové suroviny - ropy.
Sólového hráče čeká kampaň o délce 14 misí rozdělená do 4 dějství za lidi a stejně dlouhá kampaň za orky. Jednotlivá dějství jsou proložena animacemi, každé misi předchází poutavý brífink. Multiplayeru se může účastnit až osm hráčů a k dispozici je i skirmish.
Ke hře byl vydán datadisk Beyond the Dark Portal, který navazuje na vítězství lidské Aliance, na jejímž konci je orkská Horda rozprášena a arcimág Khadgar ničí Temný portál, bránu mezi Azerothem a domovským světem orků - Draenorem. Trhlina mezi oběma světy však není uzavřena zcela, možnost příchodu další invaze tak zůstává otevřená.
V roce 2002 přibyl do série třetí díl, líčící události třetí války - Warcraft III: Reign of Chaos.
V roce 2024 vyšla zmodernizovaná verze hry Warcraft II: Remastered.