Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Po skoro dvou hodinách s jedním vězněm jsem objevil a vylepšil spoustu udělátek. Očekával jsem, že s dalším vězněm konečně pocítím posun při boji s nepřáteli, ale ono ne. Nepřátele se vyscaleovaly podle vybavení, tudíž jsem se stejně omezenými zdroji bojoval se sice lepšími zbraněmi, ale proti tužším nepřátelům. Rogue like(lite) hry mají potrápit a jde v nich o to, aby se člověk pořád vracel znova a znova a doufal, že při dalším pokusu bude mít víc štěstí, jenže bych rád pocítil i nějaký, klidně i drobný, progress a jinou změnu, než jen jinou barvu nepřátel nebo trochu jinak poskládané chodby.

Rogue Legacyfungovalo velmi podobně (duh), ale vylepšení statistik bylo cítit mnohem více. Immortal Redneck měl k mému uspokojení taky blízko, ale nestrávil jsem u toho tolik času, takže třeba má stejný problém. Void Bastards vypadají dobře, jsou postavené na dobrém humoru, náhodné prvky dokážou sem tam oživit další run, ale příběh mojí pozornost u takové hry neudrží.