Diskuze
@bukrrCZ (07.08.2020 21:08): To rád počujem (čítam) :)
@Tarhiel (07.08.2020 20:04): Dal jsem na tvojí radu a bylo to znatelně příjemnější :D
@bukrrCZ (07.08.2020 16:47): Zníž si obtiažnosť na very easy - trust me, tá hra je na normal frustrujúco ťažká.
Až si trochu nazbieraš surovín, kľudne si ho naspäť zmeň na to, čo používaš teraz, poprípade na easy.
Mňa hra chytila až na najľahšej obtiažnosti, ten skok v "normále" je značný.
Až si trochu nazbieraš surovín, kľudne si ho naspäť zmeň na to, čo používaš teraz, poprípade na easy.
Mňa hra chytila až na najľahšej obtiažnosti, ten skok v "normále" je značný.
Po skoro dvou hodinách s jedním vězněm jsem objevil a vylepšil spoustu udělátek. Očekával jsem, že s dalším vězněm konečně pocítím posun při boji s nepřáteli, ale ono ne. Nepřátele se vyscaleovaly podle vybavení, tudíž jsem se stejně omezenými zdroji bojoval se sice lepšími zbraněmi, ale proti tužším nepřátelům. Rogue like(lite) hry mají potrápit a jde v nich o to, aby se člověk pořád vracel znova a znova a doufal, že při dalším pokusu bude mít víc štěstí, jenže bych rád pocítil i nějaký, klidně i drobný, progress a jinou změnu, než jen jinou barvu nepřátel nebo trochu jinak poskládané chodby.
Rogue Legacyfungovalo velmi podobně (duh), ale vylepšení statistik bylo cítit mnohem více. Immortal Redneck měl k mému uspokojení taky blízko, ale nestrávil jsem u toho tolik času, takže třeba má stejný problém. Void Bastards vypadají dobře, jsou postavené na dobrém humoru, náhodné prvky dokážou sem tam oživit další run, ale příběh mojí pozornost u takové hry neudrží.
Rogue Legacyfungovalo velmi podobně (duh), ale vylepšení statistik bylo cítit mnohem více. Immortal Redneck měl k mému uspokojení taky blízko, ale nestrávil jsem u toho tolik času, takže třeba má stejný problém. Void Bastards vypadají dobře, jsou postavené na dobrém humoru, náhodné prvky dokážou sem tam oživit další run, ale příběh mojí pozornost u takové hry neudrží.