Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jo, myslím. Ale já to stále (aspoň ještě před měsícem) viděl v obchodech a všichni říkají, že už to vymizelo.
No, já to třeba vídal v Ostravě docela často v takových menších prodejnách - třeba Kaufland u centra apod. Já znám jenom Ovu, zbytek moc neznám, ale i u nás ve Frýdlantě se to našlo.

Ale už jsem se tam teď delší dobu nedíval, takže nevím, zda tam je. Já ji ale kupoval normál krabicovku tam (-2 měsíce?).
Já krabicovku taky sháněl asi před dvěma měsícema (novou, originální z obchodu) jak o život a nikde to neměli.
Pivo: třeba kde? mám sice verzi ze score ale i tak bych to možná koupil, záleží na ceně
Já nevím. Jak jsou ty malé obchody (většinou tam mají topcd a jiné starší kousky), tak na tu hru narážím skoro všude. Ale poslední měsíc už se mi zdá, že trochu vymizívá.
Jo a proto za Tremeru jen zmáčknu T (mám to nastavené na ty schopnosti) a nepřítel se rozprskne xD
Pivo: No jo, občas by se taky hodilo si to po sobě pčščíst, je to hrůza.
Popkec: No, mě osobně se líbily více souboje na blízko i v Cryostasis nebo Gothicu. Já nevím, někoho jsem ve Vampire praštil a on sebou divně roboticky cukl (ty "animace"? pohybů se mi vůbec nelíbily), navíc někdy šel divně do strany, takže mi pak dalo trochu problém ho znova zaměřit a když za ním byla krabice, tak se na ni přelevitoval. A pokud měl střelnou zbraň a já měl katanu, či cosik, tak byl nepřítel v kurevské výhodě.

Nevím, prostě mi to vůbec nesedlo a zdálo se mi to těžkopádné a chaotické a při střílení to nebylo o moc lepší. Navíc ta AI - místy měli rentgenové vidění a přesní jak svině, což mě u počítačových her nehorázně prudí a jindy zase blbí jak tágo a jdou si na popravu.

Fakt divné. Ještě jsou tu ty disciplíny, které jsem nepoužíval v hojné míře, ale nemyslím, že by mi to zážitek o tolik zlepšilo.

btw: trochu máš problémy s i/y :-) Ale mi to nevadí, jen si tak všímám.

EDIT: V Gothicu mě bavily stokrát více než celý Vampire. A Cryostasis je mohl mít o sebeblbějším mačkání levého tlačítka, ale pořád to aspoň nepůsobilo komicky a přišly mi přirozenější.
Rozhovor z BG2 v mé vlastní interpretaci, setkání s Minscem:
1.) Čau, nevíš, jak jsme se tu octli?
2.) Oh, to jsi ty, Minscu. Nevíš kdo má co do činění s naším uvězněním?
3.) Tušíš, co se tu děje?
4.) Nemáš tušení, jak jsme se tu objevily?
5.) Ohh, to je ten, co mluví s křečkem. Tak co, jaké to je být zavřen v své cele?
6.) Co se tu sakra děje?!

a Minsc nezávisle na odpovědi řekne: "Nevím! Ale až se odsud dostanu, ten, kdo nás zde uvěznil, si to vypije."

Občas mě ty rozhovory taky štvou :)))
USER47: Skvělý komentář jen ty souboje na mě určitě těžkopádně nepůsobili, střelný zbraně možná ale na blízko mi to přišlo dobrý. A nevím nevím jak by ty soboje vypadali z první osoby.
Nevím, co ten pojem znamená u tebe. Specifikoval jsi to jedním argumentem - každá zbraň má jinou účinnost, to je podle mě nedostatečné.
USER47: ten problém dialogů vedoucích k jediné reakci tu pravda občas je, ale zdaleka se netýká pouze VTMB. I když je pravda, že je rozdíl, pokud mi hra nabídne celkem 3 různě znějící možnosti vedoucí k jednomu konci anebo třeba 8, kdy jsou si některé velmi podobné, jen znějí trochu jinak (a nebudu zapírat, že tenhle systém mám raději).
Tak samozřejmě, v zásadě jde o to vyčerpat všechny možnosti a toť vše. Nicméně za každý klan jsou rozhovory trochu jiné a některé postavy s tebou mluví úplně jinak, za všechno hovoří Malkavian, který má v rozhovorech o něco víc možností a dokáže rozkrýt věci odehrávájící se na pozadí příběhu. Nebo například Beckett je vstřícnější a může ti vylepšit nějakou disciplínu, pokud jsi Gangrel, atp. Navíc jdou v rozhovorech použít schopnosti přesvědčování, zastrašování, svádění, nebo dementace. Pokud nemáš některou z těchto metod dostatečně rozvinutou, musíš někdy splnit úkol i trochu jinak, nebo se nedozvíš další nedůležitý aspekt příběhu:-)

A budu se opakovat, ale akční složka mi nepříjde vůbec odbytá, ze zbraní se střílí parádně, každá má jinou účinnost, stejně jako ty ruční.
Výjimka potvrzuje pravidlo:). Občas se samozřejmě na jistou variabilitu narazit dá, ale většina dialogů je v zásadě lineární a ty možnosti jsou tam spíš k vytváření iluze volnosti (podobně jako třeba v ME). Mně ani tak nevadí ta linearita, koneckonců třeba v Deus Ex probíhá většina rozhovorů úplně automaticky, mně spíš vadí, že ty rozhovory díky nemastnýmu neslanýmu scénáři tak jako tak za moc nestojej. Od hry s takto krkolomnou akční složkou bych prostě čekal v tý kecací části něco víc...
USER47: Neřekl bych že jsou dialogy lineární, některé postavy ti vůbec nemusí nabídnout vedlejší quest, pokud se k nim chováš hnusně, nebo se neptáš na ty správné otázky. Například Nines tě nenaučí lépe bojovat, pokud se budeš chovat jak kamarillské namyšlené děcko. Atp.
Ale hezky hra vede na počet zobrazení po těch sedmi dnech, jak se teď dívám.
Hex: to je relatívne pravda, ale väčšina upírov tam hovorí dosť v eufemizmoch a honosnej reči, ale tak, je to cool. :D
Plus hry číslo 1021: Postavy mluví tak jak mají. Princ jako aristokrat, anarch Jack jako hsopodskej drsňák, negr co vám prodává zbraně jako negr...
No, přidal jsem ke komentáři asi 4 odstavce, aby byl takový "férovější". Pochybuji, že si to někdo bude kvůli toho celé číst, ale když už nic, tak poslední ps mě před vámi snad trochu obhajuje a za přečtení by stálo :-)
Jinak jsem se ještě zmínil o disciplínách, kompelxnosti a dodal pár faktů, ale to jen tak mimochodem.

silent: Za tu námahu bys mi asi nestál a i z toho jednoho kliknutí bych měl černé svědomí a špatný pocit, že se jen uboze mstím (tohle je štafeta kubuluse, ten je v tom dobrý).
DAO je relatívne dosť konzoloidná záležitosť, to "for pc players" je len prachsprostý marketing
Silentwolf: a hral si Sam & Max epizódy? tam je imo ťažšia angličtina, VtMB sa využíva v celkom vznešenej vrave, ktorou možno v amerike vraví tak univerzitný profesor. :D
Kubulus: ja som písal, že veľká hra, nie budgety a nezávislé veci.
Přijde mi trochu líto, že se DA:O stalo pro některé etalonem kvality RPG na PC... Stavět ho na stejnou úroveň jako Zaklínače, to je skoro Zaklínačova urážka.

Ale je fakt, že na konzolích exkluzivní kvalitní západní RPG chybí. Samý japonci a samý mlátičky...
Crysis, Stalker, Zaklínač, Dragon age ... jen kvalita prostě xD
edit: jinak je fakt možné že má VtMB tak zkur*** těžkou angličtinu ? Fakt jediná věc kterou nedávám, rozehrál jsem teda s 6.9 bez CZ a kdybych si některé věci nepamatoval tak nedokážu přeložit, hlavně ten přehnaně spisovný princ .. jinak napíšu komentář, na .. podle mě jednu z nejlepších her vůbec.. těšte se .. muhhehehehehhehehehehe
The Void? Plus další pytel her (indie), o kterých se neví a neznám je možná ani já :)
Schválne by ma zaujímalo, kedy naposledy bola nejaká veľká videohra vytvorená len pre pc hráčov, alebo v prvom rade pre nich.
Jedna z posledních velkých her co byla tvořena čistě s ohledem na PC hráče a dokonce se i povedla a pánovi přišla konzoloidní. Vám fakt nasrat :)
Konzole jsem nekupoval s tím, že nahradí PC... Ale stalo se no :-)
Myslel jsem si to, jen jsem měl při prvních pár hraních dojem konzoloidnosti:-) Hlavně ty akční sekvence teda.
Doufám, že to nevyvolá zase flame, ale třeba takové to Wii bych rád zkusil. Jen za to nechci dát :-)
Ja som celkovo za posledný mesiac nahral dokopy asi 10 hodín celkovo a to čas mám, len tá chuť sa niekde schováva...
Noo, to jsem potřeboval vědět :D Jsem to hledal v kanálech, že je to na hřbitově mě nenapadlo :-) Teď už vím, kde to je... Jenže teď je mi to na prd, když se mi na PC moc hrát nechce (konzole je konzole a Gran Turismo je Gran Turismo...)