Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PS5 90
Zábavná odbočka série Uncharted, kde si vyzkoušíte hru za Chloe z druhého dílu. Ačkoliv se jedná o samostatnou hru v délce většího DLC, je díl nabouchaný koncentrovanou zábavou, akcí a emocemi. Stejně jako v druhém díle TLOU si zde Naughty Dog vyzkoušel otevřenou lokaci, která zatraceně dobře funguje a ačkoliv se stále jedná o čistě lineární hru, tato úroveň dokazuje, že i v příběhové hře se dá jít jinou cestou, než jen úzkými uličkami.

Lost Legacy má nádherní kabátek, na který je opravdu radost pohledět a i hlavní postava se faunu či flóru rozhodne nejednou zachytit na svůj telefon. Oh, můj bože, hlavně ta fauna! Vzhledem k tomu, že tato hra ze čtvrtého dílu vychází, není divu, že si s sebou nese všechny pozitiva, ale na druhou stranu i negativa, což je v mém případě způsob střelby, který jsem si ani v pátém díle série neoblíbil.

Úplný konec hry je pak skvělá mlátička, kdy dáte hlavnímu záporákovi, co proto.
Prostě a jednoduše, pokud se Vám líbily předchozí díly a hlavně ten čtvrtý, neměli byste minout ani tento!

Pro: Chloe, příběh, grafika, postavy, openworld mise

Proti: střelba

+15
  • PC 85
Volné pokračování dílu Uncharted 4: A Thief's End, které jsem si měl možnost zahrát v rámci zakoupeného titulu "Uncharted: Legacy of Thieves Collection", se v rámci podobného tématu tentokrát odehrává pouze v indické oblasti a na rozdíl od předešlého dílu jsou jeho hlavními protagonisty dvě ženské postavy. Hratelnost je prakticky stejná, ovšem minimálně první polovina mi přišla o něco pomalejší a rozvleklejší než příjemně odsýpající Uncharted 4: A Thief's End, kde jsem podobný pocit neměl po celou dobu hraní. Navzdory tomuto mírnému negativu však ale zmíněná druhá polovina hry začne nabírat na intenzitě a spor o poklad, o němž dvojice hrdinek bojuje s nepřátelskou a solidně vyzbrojenou skupinou, tak má solidní grády včetně intenzivních soubojů. Ty je možné si okořenit stealth stylem, který i tentokrát tak trochu tlačí hráče tento způsob hry po krátké chvíli změnit na tvrdou akci a neumožnit mu tak danou scénu dokončit výhradně tajně. Nepřátelé jsou totiž rozmístěni na vícero místech a strefit se tak do časového intervalu, kdy je někoho možné diskrétně zlikvidovat a celou scénu tajně dokončit, je takřka nemožné. I přesto, že to tak zřejmě zní, to hře příliš nevyčítám, jelikož faktem je, že propojení obou stylů má z hlediska hratelnosti přece jen něco do sebe.

Pokud jde o řešení rébusů, ty byly pro mě opět tradičním trápením a prudou, ale kazit si nimi celkový dojem jsem si nenechal.

Co dodat? Jsem rozhodně moc a moc rád, že po několika letech, kdy jsem o sérii Uncharted věděl, ale kvůli konzolové platformě si ji tak nemohl zahrát, jsem se byť jen dvěma díly do ní mohl ponořit a vychutnat si ji, zejména pak budu určitě vzpomínat na velmi působivé lokace, ve kterých se hra odehrávala a kde kolikrát místo samotného hraní se stačilo jen rozhlížet a vnímat doslova skvostné okolí. A tak to mám rád.
+11
  • PS4 70
Serie Uncharted patri mezi me nejoblibenejsi na platforme PlayStation a mezi jedny z mala her, ktere jsem dohral opakovane a na nejvyssi obtiznosti. Oproti rovnez skvele nove trilogii Tomb Raider je Uncharted veselejsi, vtipnejsi, s vetsim zamerenim na pribeh (nebo spis zapletku), postavy a hlavne chemii i hlasky mezi nimi. Je to v podstate takova slunickova verze Indiana Jonese, oproti vazneji, temneji a soloveji ladenemu Tomb Raideru.

The Lost Legacy se casove odehrava po udalostech zaverecneho dilu hlavni tetralogie, na ktere vsak narazi jen velmi kosmeticky a ponekud oklikou, jak se na zcela samostatny spin-off slusi a patri. Bez Nathana Drakea a Sullyho, zato s Chloe Frazer a jejim side-kickem Nadine, znamou ze ctyrky. Ze je The Lost Legacy jen maly pridavek a nijak fundamentalne nezapada do puvodni velke ctverky a ani nema ambici na ni herne navazovat, je krome samotneho obsazeni "nahradniky" patrne i ze hry samotne. Je totiz mimoradne kratka (9 kapitol, pricemz prvni 4 obsahuji i "tutorial" a dohrajete je za hodinu a pul), prostredim silne monotematicka (jadro hry se odehrava proste v dzungli), s minimem hadanek nebo environmentalnich puzzlu, pricemz i ty, ktere ve hre jsou, jsou neuveritelne trivialni.

Souboje mi v poslednich dvou treninach hry prisly vuci exploraci davkovane cca v pomeru 1:3, pricemz obvykle jde o rychle akcni pasaze bez jakekokoliv prekvapeni, a to vcetne potencialne novych typu nepratel. Ve hre jsou vyhradne jen lidsti protivnici, pricemz jejich tezsi varianta ma prilbu, a to je vse. Nektere novinky ze ctverky, jako "open-world" dzungle a jizda jeepem me paradoxne nebavily. Prostredi totiz otevrene neni a porad se pohybujete v pevnych kulisach, jen dovedne maskovanych. Takze musite najit tu spravnou cestu v nekdy neprehlednem prostredi, nez se dostanete nekam, kde se pribeh opet posune, coz mi prislo jako zbytecne zdrzovani, ktere v Uncharted nepotrebuji. Tato cast me nebavila ani ve ctverce.

Celkove vzato na me The Lost Legacy pusobi jako popate luhovany sacek caje, ktery uz nema tu spravnou silu ani chut, ale porad je to dobra hra a light pridavek pro ty, kdo si chteji uzit zabavnou a skvele vypadajici akcni adventuru, venovat tomu par hodin a netrapit se zadnymi zakysy. A to je asi presne to, co od dobreho samostatne spustitelneho DLC ocekavam.
+12
  • PS4 80
Uncharted série se definuje jako akční adventura a ani u The Lost Legacy se nic nemění. Vlastně je to hratelně trochu lepší čtyřka a příběhově minimálně velmi příjemná záležitost. Nate pověsil lovení pokladů na hřebík, takže naším novým hrdinou, vlastně hrdinkou, je Chloe Frazer, kterou si jistě pamatujete z druhého a třetího dílu, a za parťačku si vybrala Nadine ze čtyřky. Ač by možná byly pochybnosti, že to těm dvěma rošťandám nebude klapat, všechny byly vyvráceny. Chloe už sympaťačka je, ale Naughty Dog studiu se povedlo příjemně polidštit i právě Nadine, která nám po titulu Thief's End zanechala v puse pachuť "příjemná jak prdel". Cesta za bájným klem je pochopitelně sbližuje a nás hráče k nim. U Uncharted série samozřejmě nesmí chybět humor, který se tu opírá i o bratry Drakeovy a nezaostává ani dramatická část příběhu. V jeden moment máte až pocit, že se příběh zvrtne až do opravdu vyspělých rozměrů, ale nebojte, humor to zase vrátí do normálu. S příběhem nemám problém, je to ideálních 8 hodin zábavy, akce, odhalování, sbližování a wow momentů.

Po herní stránce přibylo pár drobností. Samozřejmě nějaké bambitky, nově můžete s Chloe vylamovat zámky a v truhlách hledat zbraně či cetky, a jelikož žijeme v 21. století, v době elektronické, Chloe se podle toho náležitě chová a vzala si sebou mobil (jistě vodotěsný s odolností 3310), se kterým tu a tam cvakne nějakou pamětihodnou scenérii nebo okamžik. V předešlé hře jsme měli možnost jezdit takovým pokusem o otevřený svět a tu možnost máme i v The Lost Legacy. Hlavní náplní je postoupit příběhově dopředu, ale máte i možnost sesbírat kolekci disků, které vám zpřístupní takovou zajímavou bižuterii. Samozřejmě volitelná aktivita. Akce i stealth mi přišly opět o něco lepší, ale řekl jsem si, že si pocit z dobrého gameplaye zkazím vyšší obtížností. Nevím, proč si to dělám. Mise s vlakem a vrtulníkem mi ukradly pár měsíců života. Kolem a kolem je to ale skvělá hra a sérii zaručeně nedělá ostudu, protože to má všechno, co na Uncharted máme rádi. Se zvědavostí čekám na nějaké oznámení od Naughty Dog.
+9
  • PS4 85
Uncharted: The Lost Legacy je pro mě důkazem, že série může bez problémů pokračovat i bez Nathana Drakea, protože je zde dostatek zábavných a zajímavých hrdinů, kteří to bez problémů utáhnou také.

Chloe Frazer patří mezi mé nejoblíbenější charaktery v sérii a hru za ní jsem si neskutečně užil. Po boku ji stojí záporačka z předchozího dílu, Nadine Ross. Chemie mezi nimi je bezchybná, je to sice klasické "hledáme si k sobě cestu", ale funguje to bez problémů a jejich rozhovory, špičkování a vtípky jsou super. To, že dokáže Naughty Dog napsat výborné charaktery všichni už víme a netřeba to více rozebírat.

Po hratelnostní stránce je hra pochopitelně stejná jako čtvrtý díl. Vlastně klasické Uncharted. A pořád to neskutečně baví a je to zábavná jízda. Chvíli se šplhá a skáče, chvíli střílí, chvíli stealthuje, chvíli kecá. Po páté to samé, po páté stále sakra zábavné. A závěr hry, který se odehrává na jedoucím vlaku, bude patřit mezi mé památné zážitky, je to nebe.

Grafika a stylizace je opět nádhera, některé scenérie doslova dechberoucí. Nedivím se, že si Chloe všechno fotí :)

Vzhledem k tomu, že se jedná vlastně o DLC/datadisk ke čtvrtému dílu, obsahuje hra stejné chyby. Takže UI opět nereaguje na společníky při stealthu, což působí trošku směšně. A poklady jsou opět svítící tečky - proč to nemůže být jako ve trojce?

V sérii Uncharted mám snad pokaždé výhrady k boss fightům. Zde je docela fajn, snad ani ne z hratelnostní stránky, spíše je radost zdejšímu záporákovi srovnat ciferník.

V mých očích se jedná o třetí nejlepší díl za čtyřkou a dvojkou, a za tou jen o kousek. Je to furt super a chci víc!

Jo, a možná přijde i slon :)

Pro: Hratelnost, charaktery, akce, grafika, zábava

Proti: UI by mohlo být lepší, poklady jsou opět svítící tečky

+26
  • PS4 70
Tak jsem po delší době dorazil na DH a hle!.... dají se hodnotit i hry na konzole. A protože PS4 (PS3) vlastním od jejího vydání a hrál jsem všechny díly Uncharted, které beru jako opravdu zábavné a vymazlené kousky, chtěl jsem napsat něco k poslednímu počinu Naughty Dog.
Ten mě popravdě v některých věcech dost zklamal, ale v některých to bylo pořád staré dobré Uncharted. I když moje číselné hodnocení není zas tak hrozné na poměry téhle herní série je to dost málo.

Začátek vypadá dost slibně. Hlavní hrdinky sice nejsou Nathan Drake, ale dá se zvyknout a po chvilce ani člověk nevnímá za koho hraje, protože je stále co sledovat a prožívat. První mise se projede ve velkém stylu a vše se hýbe a vypadá naprosto perfektně. Je úžasné, že základní konzole dokáže i po 6 letech zobrazovat podobné hry v takové perfektní grafice, která stále vypadá moderně a všelijak skvěle jen ne zastarale. Pak si člověk říká nač pořád upgraduje PC když jen grafika stojí stejně co celá konzole, ale to je na jiné téma.

Jedna z věcí, kterou na Uncharted cením nejvíce je nepřetržité filmové dobrodružství. Pořád se něco děje. Děj jde dopředu. Každou chvilku se mění prostředí od města do pralesa, pouště a pak klidně někam na zamrzlé pláně plné sněhu. To je spolu se skvělou hratelností kombinující akci a logické hádanky základní pilíř celé hry a jejího velkého úspěchu mezi hráči.

Místo téhle dobrodružné jízdy a střídání lokací přišlo hned po první nadějné misi hořké zklamání. Zklamání tak veliké, že jsem uvažoval po dalších pár hodinách hru ihned smazat, ale píšu komentář takže jsem hru nakonec dohrál. Z jasného důvodu jak natáhnout čas hratelnosti se totiž vývojáři rozhodli hru změnit z rozsáhlého koridoru a měnících lokací do jednoho spíše menšího otevřeného světa, ale světa těžko uvěřitelného a hlavně nezábavného.
Svět tedy mapa je směs hornaté krajiny, zelené džungle plné krásných vodopádů, řek, květin a zasazených chrámů a památek jen tak všude po okolí jak houby po dešti. Vše to vypadá tak odfláknutě a hlavně nereálně, že nemá člověk ani chuť ten svět nějak objevovat nebo dokonce plnit různé vedlejší mise. Prostě jen jezdíš džípem od jedné památky k druhé a snažíš se jí projít a pak zas nastoupit do auta a jet k další. Celá mapa se dá projet asi za minutu. Takže je to spíš popojíždění.
Už proto, že jsem měl rád ten styl dřívějších dílů a nestál o další otevřenou akci, kde něco sbíráš. Někde plníš vedlejší mise apod. jel jsem si jen hlavní osu příběhu a na ostatní blbosti se vykašlal. Na hratelnost to nemělo vůbec žádný vliv. Jen to člověk dohrál o nějakou tu hodinku dřív. Toť vše.

Příběh, logické úkoly, nepřátelé a hlavní záporáci jsou pořád to samé jako ve všech podobných hrách. Přiznám se, že jsem po té hrál Shadow of the Tomb Raider a měl pak z toho guláš, protože za pár dní jsem nevěděl co jsem prožil v TR a co v Uncharted. Klasický archeolog záporák s armádou zabijáků co místo hádanek vše řeší dynamitem. Hádanky jako zrcadla, vodní koryta a posun kamenů nebo soch. Vše už hráno a viděno stokrát, ale upřímně co originálního lze vymyslet. Navíc i Lara a hlavní hrdinka Chloe jsou si dost podobné a zezadu vlastně stejné :-)

Abych byl i pozitivní některé prvky hratelnosti, střílení a vlastně i ty hádanky pořád baví. Zhruba od poslední třetiny hry mi to opravdu dost chytlo a ten slastný pocit z hraní se dostavil. Nebylo to už to nucené dohraju to abych si mohl udělat křížek.

Pro každého asi Uncharted znamená něco jiného, ale ty hlavní pilíře jsou dobře známy. Už čtvrtý díl šel malinko touto cestou, ale tam to stále kompenzoval pestřejší se měnící svět.

Co člověk to jiný vkus. Podle komentářů třeba Garreta je to vlastně nejlepší díl což mi přijde hodně odvážné když si vzpomenu na úchvatné momenty druhého nebo čtvrtého dílu, ale jak píšu co člověk to jiný názor. Jestli bych si chtěl nějaký díl zahrát znovu tenhle by to určitě nebyl ani náhodou.

Pro: stále perfektní grafika, Chloe, přestřelky

Proti: otevřený svět, po čase stereotypní prostředí, stále stejné hádanky a záporáci

+11
  • PS4 85
The Lost Legacy není DLC, ale regulérním datadiskem s takřka 10hodinovou herní dobou. Nathan sice odešel do důchodu, ale Chloe Frazer je více než důstojnou nástupkyní, na kterou se navíc i lépe kouká :). A ačkoli se s ní vydáme na zcela nové dobrodružství, rozšíření funguje jako doplněk k původní hře a vyplňuje některé menší díry.

Oproti předchozímu dílu hra nic zásadně nového nenabízí. Skáčeme, běháme, střílíme a především zkoumáme. Hra dávkuje hratelnost naprosto stejně jako A Thief's End, ale díky staronovým postavám je to stále svěží. Writing, i přes poněkud nenápaditou ústřední story, kde se točí neustále dokola ta samá šablona, je tradičně výborný. Po stránce designu je to stále ta samá žánrová špička, tentokrát navíc obohacená o menší otevřenou lokaci, kde se může hráč volně pohybovat a plnit úkoly v libovolném pořadí. A přesto hra nevypadává z tempa a nenudí hráče otravnými zbytečnostmi a haldou collectibles (uč se, Tomb Raidere!). Datadisk je po vizuální stránce neméně úchvatná záležitost a kochal jsem se prakticky po celou dobu hraní, byť onen krutopřísný wow efekt se už tolik nedostavil. Jednak hra vypadá skoro stejně, jako předchůdce, ale i proto, že se prostředí tentokrát příliš nestřídají.

Vyzdvihnout musím zejména úvodní sekvenci v indickém městě zmítaném občanskou válkou. Při vší úctě k Infinity Ward, takhle napjatou válečnou atmosféru nedokázala z civilního hlediska navodit ve svých kampaních ani série Call of Duty. Zbytek hry už je "jen" klasickým Uncharted se sympaticky napsanými postavami a příjemnou hratelností. Šablona, která fungovala doteď a bude fungovat i nadále. Fandové série si to užijí i tentokrát, odpůrci raději ruce pryč.

Pro: hratelnost, vizuál a ozvučení, tempo příběhu, writing, úvodní "válečná" sekvence

Proti: minimum novinek, možná až příliš over the top finále

+25
  • PS4 80
Hraju, jsem hypnotizován párkem pohledných pozadí, maten rozmazanou linií mezi tím, jak moc je to ještě Uncharted, a jak moc by to už mohl být Tomb Raider, a o kolik spokojenější bych pak byl, jestli vůbec…a taky jsem zažvejknut v dumání nad tím, proč to a tamto nebylo uděláno jinak, místo toho, abych na hru hleděl a prostě hodnotil jako hotový produkt, bez pohlížení na ‘co kdyby’.

Je to dobrý, ale má to ten problém, že je to příliš zelený. Těch vesniček a obytných lokací fakt mohlo být víc. Vono všechny ty chrámy a celá ta džungle je super, ale taky působí trochu povrchně s tím, jak málo nebezpečí nabídne už jen prostředí samotné, a jak v tomto univerzu patrně fauna prostě neexistuje (což dodatečně vyčítám i zbytku série).

Příběh Chloe je fajn, přestože je neskutečně generický. Má to štěstí, že jestli ND v něčem opravdu excelují, tak je to vykreslení svých postav. I Nadine zvládla být zábavná napříč dvěmi hrami, přestože za celou tu dobu se jí nepovedlo získat třetí rozměr, což opět jen přidává ND na kreditu, a rozvíjející vztah mezi těmito hrdinkami je na hře vpravdě to nejzajímavější. Ovšem příchod Sama jsem opravdu nepobral. Ale samozřejmě, dvě nebělošky prostě potřebovali, aby se objevil bílej heterouš to save the day, mno. Naštěstí si jen trochu zašoféroval a chvilku u sebe měl důležitej item, takže přestože byl do děje narván nehorázně na sílu, nestihl čemukoliv překážet.

Trochu zamrzí, že hra je stále poháněna těmi stejnými nudně jednoduchými mechanizmy. Ten nedostatek sebemenší invence prostě po těch letech a všech těch předchozích dílech hráče už vyloženě fackuje. Je to pořád ta samá cover-based střílečka s vysokou trávou pro stealth a automatizovaným platformingem (při kterém opět, jako v každém díle, každá pátá římsa prostě musí prasknout, aby postava mohla jakožeprej nebezpečně spadnout a tak tak se zachytit někde níž, bo nic hráče nenaplní adrenalinem tak kvalitně, kor když to člověk vidí po třistapadesátiosmé). Džíp mi zmrdi taky trochu downgradovali – jeho využití při ‘hádankách’ (odsouvání zábran, improv tvorba můstků, velké skoky, nášlapné bloky, časově omezené sekvence, cokoliv, dalo by se toho vymyslet tolik) zredukovali na naprosté minimum, a člověk jej tak využije primárně jen k obyčejné jízdě.

A co nezamrzí, ale rovnou nasere, jest ten fakt, že přátelská AI je snad na ještě hmotnější hovno, než předtím. Pro nepřátelé jsou parťáci neviditelní, a parťáci samotní trpí stormtrooper syndromem. A přitom by to bylo o tolik lepší, kdyby tvůrci buď implementovali nějaké jednoduché instrukce, které bych jim mohl dávat, a nebo rovnou nabídli coop mulťák. Ve stávající podobě ale vskutku velké, nepoužitelné lejno.

Nicméně Chloe s Nadine to jako zážitek svědomě drží až do konce, který zaplaťsatan není tak daleko, jako ve čtyřce. Krom toho, přestřelek naštěstí taky není přehnaně moc (a když už nějaká je, tak většinově umí chytnout za koule – LL má to vůbec nejpompéznější finále v sérii), a hádanky jsem si tentokrát vyloženě labužnicky užil. Přestože bych toho tedy rád změnil opravdu hodně, jako ucelený produkt je LL slušnou jízdou, a dosavadně nesporným vrcholem série.

A to, jak se Asavovi na finální bitku spustí ofinka, následkem čehož vypadá jako spravnej pitomeček, je geniální detail.
+11
  • PS4 80
Uncharted: The Lost Legacy je datadisk/pokračování k Uncharted 4: A Thief's End. Ačkoli se jedná o menší dílo a i mechanismy a celkově struktura hry je převzata ze čtvrtého dílu, příběhově se jedná o nepřímé pokračování. Přiznám se že oznámení dvou žen jako hlavních hrdinek, mě značně znervóznilo. Bál jsem se, že se bude jednat o rádoby drsné holčiny a úlitbu dnešním trendům. Naštěstí se nic z toho nekoná a jak Chloe tak Nadine jsou obě v pohodě a jedná se o perfektní náhradu za Nathana a spol.

Po stránce mechanik a hratelnosti se jedná o to samé jako u dílu čtvrtého. Zajezdíte si s džípem, budete se schovávat ve vysoké trávě a tiše eliminovat nepřátele a pochopitelně i vyřešíte nějaké ty puzzly. Vážně, žádné novinky se tady po této stránce neobjeví. Což není na škodu, fungovalo to ve čtyřce a funguje to i tady. Navíc díky krátkosti zde tyto věci ani nestačí zevšednět nebo nudit.

Nenudí ani příběh a postavy. Už jsem psal že obě holky jsou ok. Nicméně se jedná o opravdu povedenou dvojku, neustále se špičkují a dobírají si jedna druhou. A ne vždy v dobrém. Chemie mezi nima funguje a zároveň se nikdy nestanou otravnými automaty na rádoby cool hlášky. Mírnou výtku mám jen k Asavovi, což je záporák tohoto dílu. Díky kratší délce nedostává tolik prostoru a tak ho poznáme spíše zkratkovitě. Nejedná se o nic strašného ale více prostoru pro něho by určitě neškodilo, poté by pak nemusel působit jako typický záporák.

To co tady hraje prim je ale opět pocit objevování a dobrodružství. Opět se tak dostaneme na ztracená místa a k zapomenutým artefaktům. Je třeba říct, že Naughty Dog opravdu umí navodit ten pocit, jako když se díváté na dobrý dobrodružný film ale s tím rozdílem, že ho hrajete a jste tak přímými hybateli děje.

Hra vypadá velmi hezky i na základní PS4 a i náročnější scény si drží stabilní framerate. Celkově je hra velmi povedená a zábavná. Naughty Dog se evidentně pokusily o to zda bude jejich formulka fungovat i bez Nathana. A ona funguje a velmi dobře. Snad jen zamrzí absence jakékoli novinky a trošku slabší záporák.

Pro: prostředí, puzzly, Chloe a Nadine, dobrodružná jízda, hudba

Proti: kratší délka a žádné novinky, slabší záporák

+12
  • PS4 --
Můj prvotní přístup k Lost Legacy byl dost chladný. Čekal jsem krátký datadiskový nášup se dvěma kopretinami v hlavní roli, co budou sypat hromady feministických hlášek a budou si hrát na děsné badassky. Chloe se ale ukáže nejen jako schopná náhrada za Drakea, ona ho dokonce i strčí do kapsy. Vtipem, chováním, motivací... a hezčím zadkem.

Pocitově bych tipoval LL na kratší záležitost, ale in-game ukazatel času byl nekompromisní - herní doba je v mém případě srovnatelná se třetím dílem a dokonce překonává díl první. Na rozdíl od nich ale neobsahuje žádné hluché místa a je to jedna velká jízda od začátku až do konce.

Už pomalý začátek v Indii jsem hrál s držkou otevřenou dokořán, s detaily interiérů si někdo opravdu máknul a odfláknutý kout aby člověk pohledal. Autoři si vyhráli s každou pídí a každým záhybem, všechno krásně lícuje a zvučí, jen těžko se hledají nedostatky. Navazuje open-space část v divočině, kde se můžu volně pohybovat s jeepem a plnit úkoly v libovolném pořadí. Navíc, hráč může splnit ještě jeden dlouhý vedlejšák, na jehož konci dostane Chloe docela užitečnou věcičku. Musím říct, že tuhle otevřenou část jsem si užil nejvíce. Scéna s jógou byla úchvatná, některé výhledy naprosto fantastické. Poté se hra přesouvá do lineárnějšího gameplaye, výhledy jsou ještě fantastičtější a level-design představuje naprostou špičku dobrodružných her. Hektické finále mě pro svou bombastičnost spíše otravovalo, ale to je možná způsobeno kombinací všech herních mechanik, se kterými se člověk v Uncharted mohl setkat.

LL je pro mě jednoznačně obrovské překvapení, nečekal jsem to ani zdaleka tak dobré a s klidným svědomím ho označím za nejlepší Uncharted so far...

Herní doba: 9hod 25min (střední obtížnost)
Hodnocení: ✰✰✰✰
+18
  • PS4 90
Honba za pokladem přesně tak jak jí chcete! Lost Legacy je jedna velká jízda, která Vás nenechá ani na minutu vydechnout. Vývojářské studio Naughty Dog patří do scénáristické špičky a snadno by zahanbili kdejaký áčkový film. O zábavu na nějakých 8 hodin je zde tedy postaráno na výbornou. Ačkoli se někomu může herní doba zdát poněkud krátká, je to dáno tím, že hra postrádá hluché nezáživné pasáže a je od začátku do konce nabitá neutuchající akcí. Nad dechberoucími scenériemi starověké Indie zůstává nejednou rozum stát a integrovaný fotografický mód tak využijete opravdu často. Pokud vlastníte PS4, byla by to jedna z prvních her, kterou bych Vám doporučil zahrát. Ona celá série Uncharted je výborná, ale to už sem uplně tak nepatří ;)
+6