Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ťahový režim sa nastaviť nedá. Jediná možnosť je nastavenie autopauzy pre každú činnosť, ktorú vojáčci vykonávajú.
V Aftermatch taky, ale objevil jsem to až po několika experimentech. Je to někde zakopaný.
Pokud si dobře vzpomínám, tak se dalo v každém díle zvolit mezi Real-Time módem, který šel pauzovat, a Turn-Based módem, kde se hrálo klasicky na akční body apod.
Záleží jakým způsobem hraješ. Nicméně to, že hru neustále zastavuješ, z ní nedělá tahovku.
teď jsem koukal na video z hraní...hrálo se to tím stylem, že hra byla prakticky pernamentně zastavená a pohybovala ses tak, že si jednotky vždycky někam poslala, objevila se ta čára cesty, kudy jdou...a když se objevil nepřítel, tak se hra zastavila a pokud neměl výhodnější postavení, tak si mohla s útokem začít první...svým způsobem to tahové bylo ne? :)
pamatuju si, že se pokaždé, když se objevil nepřítel, hra zastavila abych mohl zamířit, zamířil jsem, vystřílel jsem zásobník a pak se pohnul nepřítel...já mám takový tušení, že ta hra měla dva mody hraní
Jaké tahy? Hra je real-time neustále, jen je možné ji kdykoliv zastavit.
je to realtime ale jakmile se objeví nepřítel, tak se hra změní na tahy..takže tahovka ne? jagged alliance byl taky tak :)
Asi tak... Navíc dá 70 % hodnocení a neuvede žádný nedostatky, takže to vypadá, že hrál jen trénink a nanejvýš pár minut potom...

//Proč má většina komentujících neodolatelné nutkání používat dementní spojení typu: "tuto hru", "touto hrou", "tuhle hru"? A nejšíleněji to vypadá na začátku textu... Působí to, jako by komentovali něco, čeho neznají ani název... To je takový problém tam ten název napsat? (je jedno, že tam bude několikrát...)
Vladan 479 - Komentář by neměl být jen popisem zasazení hry. Přidej něco svého.
Tak jasně - pokud děláte byť jen volné pokračování legendy, musíte se pro takových 80-100% hodnocení nadřít daleko více, než kdybyste přišli s novou hrou. Srovnávání je nemilosrdné... Já jsem stará "ufa" miloval, ale sérii after... beru jako něco trošku jiného (protože to opravdu jiné je). Pokud k tomu přistoupíte takovýmto způsobem (a překousnete některé nepříjemné bugy, zvláště v Aftershocku) a samozřejmě s chutí hrát tahovou strategii, mohlo by vás to bavit.
Upřímně já mám v české UFO sérii bordel. A teď zjišťuju, že jsem hrál Aftershock (ten byl u Levelu?) a ne Aftermatch. :)
To já bych naopak řekl, že takový Afterlight se kvalitě starýho UFA přiblížilo velmi těsně, pokud jí tedy nedosáhlo. Ta hra mě opravdu ohromně baví...
MCZ: o licenci jsem nevěděl a ani jsem neměl páru o tom, že jí bylo možné získat. Natož, že by ji mohl získat někdo od nás. V tom případě na to mají samozřejmě právo, ale stejně mi nedá si rýpnout do Altaru ještě jednou. Tolik her s názvem UFO udělali a žádná se podle všeho originálu kvalitou nepřiblížila. A co jsem četl, tak těch novinek tam zase není tolik, spíš tam z původní hry ještě "něco" chybí.

Jako tuším že jsem hrál Aftershock a hned v první misi mě začal pobíjet moji skupinku mimozemšťan, na kterého nešlo zamířit. Stál ve dveřích a asi chybou enginu nešel zabít, tak jsem musel svoji skupinku, ty co ještě žili, evakuovat a jít jinam. Zrovna ten díl měl ještě nic moc grafiku, slabší atmosféru a moc mě to nebavilo.
A mě to přijde jako docela povedený následovník!
Ale zkoušel jsem i Aftershock a to mi přišlo teda joko pěkný hnus, ale možná jsem to jen blbě hrál.
special:
1. pokud vím, tak se Altar vždy vyjadřoval ve smyslu, že dělají trochu jinou hru než byl originál.

2. licenci legálně zakoupili; příště než začneš plácat hlouposti, věnuj prosím pár vteřin google či wiki.
Na to, že se to pokusilo "obkreslit" UFO, tak výsledek teda nic moc. Já nechápu jednu věc a to tu, jak to mohlo Altaru projít bez žaloby za kopírování prvního Ufa. Dokonce i ten název jim čmajzli. :) Nebo to není trestný, zkopírovat hru komplet s jejími pravidly, konceptem a systémem?