Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Takhle vytuněný jsem to předtím neměl :) Sice Insane obtížnost, ale v pohodě. Zmíněná obtížnost ubírá hráči odolnost, zvyšuje množství nepřátel, snad. Ve výsledku je to, s vhodnou konfigurací, přesto poměrně lehké.

Teď jsem zkusil ten ozubenej disk, fakt slušná účinnost i podívaná. Rozehráno prakticky ihned znovu, protože jsem si první polovinu hry už moc nepamatoval. Chtěl jsem mít komplet 100/100, ale minul jsem jeden, ke kterému se už nešlo vrátit. Takže dám nanejvýš 99 nalezených upgradů.

Alternativní cesta dál. Šlo to přeskočit. Na tyhle věci u starých FPS občas narazím, protože nejsou takto maniakálně promyšlené :)
@Phoenix (23.09.2015 01:20): Hráno na hard, závěr v pohodě, ale boss v Cargo Bay byl docela problém. Hra mi tam i padala. Jednou se to buglo při quicksave, ale předešlá pozice naštěstí byla stále aktivní. Oblíbil jsem si tu fialovou zbraň na 2, pak ten zelenej vrhač. A když jsem skákal na plošinkách, (dolu, nahoru, nahoru, dolu a limitem tří minut), ztratil jsem dost času špatným postupem. I tak jsem to stihl v pohodě.

Upgradů nalezeno 94, v inventáři jsem měl polovinu věcí infikovanou, pět, šest věcí zlepšeno na Gold. Finální verze hry po dohrání v9.8.6.

User Error mám v plánu, akorát nevím, jak je to s instalací. Asi dám do zkopírované složky.
Tak Tron 2.0 robili frajeri z Monolithu a rozhodne je to jedna z tých lepších FPS aké kedy vznikli.
@PavelU (komentář): Určitě bych každému, kdo se na Tron 2.0 chystá, doporučil nejprve shlédnout klasického Trona, už kvůli tomu, že hra na film příběhově navazuje (byť zase ne nějak přehnaně). A grafika je opravdu neskutečně stylová a nestárnoucí.

Obtížnost mi napoprvé přišla také dost vysoká (Normal), napodruhé a napotřetí (Hard/Insane) už jsem si poradil výrazně lépe. V Tronovi platí (více než bývá u stříleček běžně zvykem), že je třeba dobře znát arzenál, rozmýšlet upgrady, snažit se najít maximum vylepšení (jak softwaru tak bodů) a zejména naučit se výborně ovládat disk. A mod User Error mi přišel ještě trochu těžší (na některých místech respawn nepřátel atd.).
@Phoenix (16.03.2015 17:56): Tak jsem zopáknul od začátku úrovně, byl po chvíli skoro tam, zlepšovákem jsem skok hodil na Gold. Načež jdu kousek zpět, pro předtím nesebrané předměty, a ono mi to ten skok i tak upgradovalo na Gold, ale v tu chvíli to už bylo zbytečné :) Kdybych se předtím vrátil a zkontroloval okolí, jistě bych mohl skok vylepšit. Inkriminované místo jsem už přeskočil, ale i s nejvyšší úrovní skoku docela fuška :) Geniální hra!
@Phoenix (16.03.2015 17:20): System Reboot - Power Oculus. V téhle úrovni sice už ten zlepšovák byl, ale já to použil na něco jinýho :) No, opáčko úrovně, od autosave pozice ze začátku, asi i tak bude nutné :(
@PavelU (16.03.2015 15:59): Dokud nenapíšeš, kde přesně trčíš, tak nedá :-))

Skok byla jedna z prvních věcí, kterou jsem vylepšil na Gold (ale nemělo by to být tak, že se někde zasekneš jen kvůli tomu, že jsi o pět úrovní dříve nevylepšil skok).
Nejsem schopnej přeskočit na jednu plošinku. Jak jsou ta ovládání pro přenastavení těch plošinek, z nichž některé jezdí sem a tam a zobrazí se to v sekvenci, když hráč provede to přenastavení. Tak prostě na jednu takovou plošinku nedoskočím :( Skok bych měl mít zlepšen na úroveň Beta, ale nejspíše je to pořád málo. Dá se s tím něco dělat?
Sasi: a kde jsi hru vůbec ještě sehnal? Já hledám po netu a nemůžu nikde najít, GOG ani Steam nic, leda nějaké použité krabicovky na Amazonu apod. To to vážně nikdo nevydal digitálně? Vždyť to není ani tak stará hra a má celkem dobré hodnocení...
Při hraní to ve mně vzbuzuje podobné pocity, jako Portal. Po několika hodinách jsem se dostal do Alanova PC. Zatím to nenudí.
PC mě nikdy nepřestanou bavit :-D Mód na zprovoznění widescreenu znemožňuje instalaci češtiny a naopak :-D Volím radši widescreen.
Když je snímků na rozdávání, snažím se to vylepšit, jak jen to jde :-)
Podařil se někomu zprovoznit antialiasing? Vynucení v ovladači nefunguje a evidentně nejsem jediný, kdo s tím má problém.
Z toho mála, co jsem viděl, to vypadá na tupou rubačku/hopsačku v netypickým prostředí. A to se mi osobně vůbec nelíbí.
A je u toho parádní hudba (nemělo by se jednat o klasickou trailerovou muziku, ale přímo hudbu vytvořenou pro film) od Daft Punk.

BTW jak je to s příběhem hry? Mám v tom trochu zmatek, ale vypadá to, že děj Tron 2.0 bude zcela úplně ignorován.
""Po velmi zběžném nedělním oznámení dnes Disney konečně rozeslalo oficiální tiskovou zprávu k čerstvě oznámené akční adventuře Tron: Evolution. Ta vzniká ve studiích Propaganda Games pro Xbox 360, PlayStation 3 a PC a vyjde koncem roku 2010 společně s premiérou filmu Tron: Legacy.

Samotný příběh hry začne ještě před událostmi z filmu a lépe rozvede to, co bude ve snímku řečeno jen zkratkovitě. Oba projekty prý vznikaly v úzké spolupráci už třeba jen díky tomu, že vývojáři z Propaganda Games sídlí ve Vancouveru, kde se Tron natáčel. To ale není jen náhoda, nýbrž dopředu pečlivě promyšlený záměr producentů.

Ve výsledku to má totiž ideálně fungovat tak, že kdo si zahraje hru, bude chtít vidět film, aby se dozvěděl, jak to celé dopadlo - a kdo jako první půjde na film, najde v něm prý několik odkazů na samotnou hru, takže nakonec zatouží i po ní.

Od věci není ani to, že režisér filmu Joseph Kosinski např. dohlížel na stylizaci nedělního debutového traileru a stejnou míru vlivu má mít i na podobu celé hry. Další spojkou se snímkem je pak také herečka Olivia Wilde, která i do hry propůjčila svůj hlas postavě Quoarry.

Což všechno není jen tak náhodou: vzpomeňte si, že to byl právě film Tron z roku 1982, který z velké části přispěl do rozšíření obecného povědomí o videohrách. Jeho nástupce v tom, zdá se, hodlá pokračovat ve velkém stylu - třeba tak trochu jako James Cameron se svým letošním Avatarem. "
Co to má jako bejt? Takže i z tohohle udělaj primitivní tupou rubačku? A co to kurva mělo znamenat na těch light cyclech? To už nebudou jezdit po mřížce? A proč má ten hrdina plášť? Aby to bylo coolovitější a víc se toho při rubání hejbalo? Tss, už teď mě to nasralo.
PavelU: Grafiku radši moc nehodnotím, z té mám rozporuplné dojmy. Musí se nechat že je originální a někdy jsou ty úrovně hodně nápadité. Jak píše v komentáři Jo Do, screenshot z Trona hned poznáš. Ale občas je to takový barevný a přeplácaný extrém... Motorky jsou zajímavé zpestření, ale hratelnostně nic moc. Ideálně kdyby byly nepovinné.

Jinak v zábavnosti je hra hodně vysoko, taková nenáročná střílečka, pokosit pár nepřátel, sebrat upgrade z bedny a občas pokecat s šéfovou/jinými NPCéčky.

A film jsem zatím neviděl, takže možná uvidím některé věci potom jinak :-)
Psyx: Já Trona hodně zbožňoval. Líbil se mi grafikou, zábavou, pojetím a motocykly. Hned po dohrání dema jsem věděl že musím mít plnou. A hned si ji šel taky koupit, za plnou cenu. A film z roku 1982 jsem viděl když ho u nás vysílali, asi před 7 lety.