Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Tomb Raider: Underworld


Diskuze

< >
Hmmm, já zaznamenal jen jedinný "bug" v celém TR3: Lara jaksi explodovala při použití cheatu na přeskočení levelu po předchozím použítí cheatu na zbraně... :D
Aha, já měl na mysli přímo bugy, tyhle přeskakovací bych nazval glitches (tj. ty různé crawl/swimming/jump věci, prolézání textur a rohů map).

TR3 byl pro mě z těch co jsem hrál nejzabugovanější - např. oblíbené neviditelné zdi, které znemožňovaly pokračovat ve hře :-/
Trojka je zabugovaná? To je možné? :-)
Ne, vážně si na žádný problémy nevzpomínám. (Hrál jsem mimochodem verzi z Game4U na WinXP.)
No tak jo, asi 2krát blbly textury => load. Ale to je fakt všecko...
sevencreature: trojka je zrovna tak zabugovaná jako jednička, dvojka, čtyřka, pětka...Legend i Anniversary jsou zabugované až běda...AoD nezmiňuju, protože v něm bugů ovlivňujících hratelnost moc není. Ovšem Underworld, ten celé sérii velí :). Právě dělám na těch levelech, které jsem v tomhle runu přeskočil, a Bhogavati projetý v 48 sekundách by mohl mluvit za své.
Mi dlouho vrtalo hlavou, kde že jsem už viděl to nevčední spojení různých mitologií... Až teď se mi vybavil poměrně zajímavý (nejdražší) finský film Jadesoturi a.k.a. Jade Warrior (csfd) s perfektním trailerem. Ona vlastně celá audiovizuální stránka je velmi povedená...
Ten je i soucasti bonusovyho disku v krabicce se hrou :)
Akorat je nesmyslne zakomponovanej do video DVD :)
Na enginu jsou hodně náročné různé speciální efekty, v čele s vodou, kouřem a efekty lomu světla. Pokud se tohle všechno vypne, tak by to nemělo být o mnoho náročnější než Anniversary. Ale raději si zkus demo, voda lámající se o útesy a skály je druhou nejnáročnější věcí ve hře :-). Vedou rozhodně mlživé efekty při zabití nemrtvých a zničení skleněného vězení, ve kterém byla vězněna Natla.
Hele lidi, chtěl bych se zeptat, jestli má tento Tomb Raider nějaký hodně velký HW požadavky. Třeba Anniversary rozjedu (když vypnu full-screen efects) v pohodě, tak by mě zajímalo, jestli i Underworld je takhle nenáročnej. Moc by mi to pomohlo.
Stačí vhodně mačkat tlačítko prokontaktní boj (E), tedy v případě kdy se nepřítel dostane dostatečně blízko (neplatí na lidské nepřátele se zbraněmi), a nějaký adrenalin tě pak ani nemusí trápit.
Nevim jak vám kluci,ale já nějak nezvládám ten adrenal.mód. Myslím tim když na mě útočí tygři, tak nevím jak "zpomalit čas". Tady se zmiňujete,že mám byt blízko nepříteli,ale jak to mám udělat? Tygří netygří, ještěrky neještěrky, já je vždycky nějak uběhám a ustřílim. :)
Způsob, jakým to vývojáři vymysleli jsem pochopil, jen uvést ho do provozu byl moc velký prstolam, tak jsem si to trošku prodloužil a paradoxně zažil víc adrenalinové akce :-). No řekněme že tuhle matrixovskou vložku nikdo z vývojářů nezkoušel na PC verzi... a tak to dopadlo.
I tam byl pěkně naprd. Jo, já taky, ale s adrenalinem jsi ho mohl sejmout na pár ran.
Z čehož vyplývá, že poslední použitelný adrenaline mód (v PC verzi) byl v Legendu, v Anniversary jsem i toho T-Rexe udolal střílením místo uskakování těsně před smrtí, jelikož to bylo jednodušší :-)
Adrenalin není tak složitej, musíš být blízko u protivníka, pak udělat menší chobotnici a spustí se. Ve výsledku je to ale stejně naprd, protože se mi v tom nikdy nepovedlo zamířit na hlavu.
Mili: Mohu potvrdit, oproti Legendu se u Underworldu musí víc myslet, levely jsou komplexnější a hádanky nápaditější (a hlavně kolosálnější). Zkrátka se to hodně blíží starším Tomb Raiderům. I to střílení je zábavnější a nevadí tak jako u předchozích dílů. Jen v tutorialu řikali něco o adrenaline módu a jeho aktivací pomocí tří kláves, to se mi ale ještě nepovedlo provést, bez gamepadu to holt asi nejde :-D.
Po prvních minutách hraní jsem nadšená!! Snad už to nebude jednoduché procházení levelů!!!
Berte to tak, že to je vlastně herní Indiana Jones (když pozapomeneme na adventury od LucasArts). Indy létá v ledničce kilometry daleko, skáže z letdala na raftu nebo se pere s nácekm o dvojnásobné váze, co Idny. Každopádně chování a hlášky Lary mají svůj styl a nadpřirozené prvky vždy k sérii patřily. Navíc Keeley má perfektní hlas, k Laře se dokonale hodí (britský přízvuk i humor).
montana: Ok, no, nemůžu za to, že nemáš rád šmouly .-)

Jen jsem tím chtěl říci, že je vcelku jasné, že u fiktivního díla (obzvlášť s fantasy/sf prvky) je nutné akceptovat určitá fakta, na kterých dílo závisí (a zpravidla jsou nějak zdůvodněné). To ale neznamená, že čtenář/divák/hráč/posluchač automaticky přistoupí na každý nesmysl. Alespoň u mě to tak funguje (občas :).
Srovnani s Aliens mi prijde znacne debilni, ale vzhledem k tomu co si rikal okolo Ice Age uz je to vcelku jedno a vse je vysvetleno :)
Jab: Eh, samozřejmě. Šavlozubý tygr byl otravná "škodná". Něco jako šakal nebo komár asi. Takové to "Zase nám tady něco ruší noční spaní, asi šavlozubák, vem' klacek a párkrát ho přetáhni, zítra si ho dáme k snídani".

xxxfucker: Obávám, se, že Jab nekritizuje ani tak titulní postavu, jako obsah hry samotné .-)
Hrozná serie vůbec ne, pokud se oprostíš od Lary a od toho, že to je celé takové trochu naivní to jsou (většinou) zábavné hry. Občas se s architekturou levelů opravdu vytáhnou.
7c: "Opička slezla ze stromu, bacila šavlozubého tygra po hlavě a ovládla savanu." - Tohle je základní přístup i nemalé části odborných publikací k lidské evoluci. ;-)
Každopádně to nic nemění na tom, že Tomb Rider je hrozná série už od prvních dílů.
Normální chlapy ať si mlátí jak chce (ikdyž při kopu do nějakyho 100kilovyho nabušenyho hovada by si tak možná zlomila nohu). Ale oni tam třískaj i speciální jednotky jak kdyby to byli nějací obyčejní panáci. Nezapomeň, že ti maj taky bojovych umění po prdel a vůbec jsou cvičení způsobem, na kerej žádná Lara ani Faith nemá:) Respektive projít tím, tak nevypadaj tak jak vypadaj:)
xxxfucker: No, ono v podstatě o hmotnost až tak nejde (kolem a kolem je rozdíl ve vzrůstu a svalové hmotě jedním z hlavních důvodů vzniku tzv. bojových umění), o pohlaví už celkem ano (hádám, že se to obvykle řeší tím, že nepřátelé jsou takoví ti běžní stormtroopeři :).

Ztvárnění Lary mi pije krev už od druhého dílu (asi jsem na tyhle věci háklivější - třeba Ice Age jsem zavrhl v okamžiku, kdy ti neandrtálci zahnali smečku šavlozubých tygrů nějakými klacíky (nebo oštěpy) - a je mi jasné, že jde jen o debilní film pro děti (i když tedy, tohle bych nepřekousl ani v předškolním věku, co si tak pamatuji)). Tím chci říci, že fikci beru (koneckonců, fikce, fantasy, sf či fantazie obecně mám rád), ale nesnáším, když vyloženě uráží lidskou inteligenci...
Je vždycky sranda, když s bídou 50ti kilová ženská mlátí speciální jednotky:)
montana: Hmm, takže podle tvého názoru měli být v Aliens místo vojáků nasazeni Šmoulové či co?
Ty chces "větší realismus" ve hre kde je obrovska chobotnice a Thorovo kladivo? :)
Paul: No, vkus je obvykle individuální záležitost.

Hádám, že k Mirror Edge musíš cítit bytostný odpor :-D
Mě tradičně nejvíc rozesmívá ta širokánská pánev a šíleně nafouklá lýtka (myslím tedy přímo ve hře - hrál jsem demo).
Ok, zopakuju to ještě jednou - kašlu na realismum, jen ať to nechaj tak jak to je.
...

Když už tu bude ta editace komentářů? A náhled před odesláním? *acho jo*

Takže obrázky - vzhled:
takhle
a
takhle
Paul: Horší, než to je to snad být ani nemůže (tedy pokud stávající stav neposunou ještě dál tímhle směrem).

Já nejsem nějak extrémní, jen jsem vytknul malý detail (to břicho). Osobně bych ocenil, kdyby tam byl mnohem větší realismus - Lara by měla IMO vypadat spíš nějak takhle (tedy upraveno na trochu větší objem svalů, protože není přímo specializovaná - i když na druhou stranu tím lezením tráví fakt dost času):
takhle
No asi tu jde nejen o břicho ale vůbec o to, že Lara tak nějak postrádá jakykoliv svaly:)
Jo, taky je to snad jedinej Tomb Raider prakticky bez jedinyho Bossfightu. Cover je takový jaký je hlavně kvůli tomu, že ji zase trochu přifoukli:)
xxxfucker: Jo, slyšel jsem něco v tom duchu. No, doufám, že ho překousnu, Legend mi místy silně pil krev (tím parkuroidním systémem - dostaň se z místa A do místa B pomocí uměle vytvořených tyčí, držáků a žebříků) - vesměs jediná obtížnost tam byla v tom, že občas něco upadlo (tj. byl tam náznak nějakého časového limitu).

Méně nepřátel je určitě bonus - střílení byla IMO ta nejotravnější část v Legend.
pipboy: Asi si řekli, že na Laře je nejzajímavější její tělo... Nebo v editaci při přidávání toho pruhu s GfW (popřípadě logem Xboxu, PS3) jí tu hlavu prostě omylem uříznul :D
na tom coveru me stejne fascinuje ze je na nem lara, ale ne uz jeji oblicej :)
Cca přes 8 hodin? Jestli chceš dobrého nového Tomb Raidera,tak jdi do Anniversary.
:-) Fajné.

Jak moc krátká je herní doba? Tedy ne, že bych měl TRU nějak v plánu, možná až zlevní TRA na 200 CZK, tak si ho zahraju a uvidím, jestli má vůbec něco dalšího cenu (Legend (za 200 CZK :) mě opravdu nepřesvědčil).