Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tam asi nejde nahrát libovolný checkpoint nebo danou misi, že? Jak jsem v Thorově lázni, tak mi tam upadly nějaké plošinky a já už se nemůžu dostat dál. Díval jsem se na walkthrough a tam přecházela Lara po plošinkách, které já tam vůbec nemám. Fajný bug, to se jim povedlo. Nebo tam je ještě nějaká jiná cesta? Fajn, tak asi savy po tom Novém Mexiku. Tohle fakt chlapci vývojáři vychytali.
Tak já nestál o to, aby to byl nějaký propracovaný souboj s bossem, ale ten styl s jakým jsem ji sundal se mi celkem líbil. Ale celkově ta lokace se mi hodně líbila, kde si skočím z lodi a prohledávám podmořské komplexy, kde na mě číhá taková velká bestie a žraloci. Tohle bych hodnotil i 90kou, ale asi se budu opakovat, že na tom má vliv hodně můj postoj k potápění a exotickým oblastem :-)

EDIT: Kromě toho souboje s bosy jsou stokrát zažité klišé, takhle ten "souboj" s chobotnicí byl fajn. Sice ohrožovat mohla trochu více, ale to nevadí.
montana: Tak já jsem rád, že se TR8 vyvaroval všech klasických soubojů s bossy. Poslední dobou je totiž začínám dost nenávidět (absolutně nejvíc v Lost Planet a SW: Force Unleashed).
Zrovna chobotnice tam byla tezce nevyuzita. Vzdyt ani o zadnej souboj neslo... ani si nevzpominam, ze by Laru nejak ochrozovala.
Dobré odpovědi :-)
Ale co se dívám na gameplay videa, tak škoda, že zbytek hry už je takový tradiční a směřuje to jinam.
Ne Pivo, určitě jsi jediný v celém multiversu na koho to zapůsobilo!
Jinak můžu se zeptat, jak na vás zapůsobil ten začátek až po souboj s chobotnicí? Hlavně takovou velkou mrchu jsem v životě neviděl :-)
Mě se ty podmořeské lokace strašně líbily, jenom jestli jsem jediný, komu se to zdálo originální a pěkné nebo to zapůsobilo i na ostatní.
Jo, to souhlasím. Není nejlepší, ale problém nemám. Sice jsem u toho strávil zatím jen chvíli, ale pochybuju, že se budu nějak nervovat. Už mám za sebou Legend, který mi taky nedělal nějaké problémy větší a celkem mě bavil, takže na Underworld jsem se těšil.

Začátek mě hodně chytl a zatím u mě vede Underworld :-)
Sžití s ovládáním v TR8 je přímo úměrné počtu odehraných Tombraiderovek. Mě třeba nedělalo ovládání vůbec problém (pokud nepočítám fakt, že jsem ani jednou během třech dohrání nespustil bullettime), sice není ideální a šlo by vylepšit, ale je zvladatelné :)
Tak začátek se mi opravdu hodně líbí. To potápění a prohledávání podmořských komplexů je stylové. I když možná to tak na mě působí, že mě samotného potápění celkem bavilo, když jsem to zkoušel a mám k tomu vztah :-)

Jinak u ovládání mi trochu nesedí citlivost myši, že se buď Lara otočí buď málo nebo hodně, možná se pak zkusím podívat do nastavení, ale uvidím. Zase nějak hodně mi to nevadí, protože se nejedná o střílečku. A občas je ovládání trošku těžkopádnější, že než chci skočit, tak se musím počkat, než se Lara "zorientuje". Pouhé zmáčknutí klávesy a skoku nefunguje :-)
Ale to jsou pro mě takové detaily stejně....
no vzhledem k tomu ze ovladani je relativni ke kamere je ovladani umerne napicu tomu, jak napicu je kamera. (ovsem i pri skakani se mi obcas stavalo ze lara skocila do okolni propasti, at uz pred, nebo za plosinku, pripadne vyzvu ke skoku ignorovala uplne a flakla sebou do propasti rovnou... obzvlast smutny to bylo na jednom miste u thorova pasu, kde bych ten skok dokazal skocit i ja, bo kurva jak muze nekdo nepreskocit pulmetrovou mezeru...)
Me ovladani prislo uplne v pohode. Kamera debilni, ale samotna Lara bezproblemu.
A rozhodne bych se k zadnymu masochystovi neprirovnaval, protoze me jinak napr. zastaraly herni postupy docela dost vadi :) U Lary sem s tim ale nemel problem.
"TR se neovládá jednoduše a jen minimum věcí je automatických, ale tak to bylo u každého dílu"
Ani ne - teprve od Crystal Dynamics série začalo být všechno automatické. Legend a Anniversary jsou v podstatě parkur. A kamera tam JE debilní. Koneckonců, některé exploity jsou tam právě díky zneužívání chyb kamery :)
pipboy: To bude nejspíš zlenivěním z ostatních automatičtějších her. Mě osobně kamera dělala problémy jen v jednom jediném místě (plazení tunelem ve zdi). Ano, TR se neovládá jednoduše a jen minimum věcí je automatických, ale tak to bylo u každého dílu a tak to doufám bude i nadále.

Chtít blbuvzdorné ovlásání po TR je jako hrát GTR bez volantu - nebyl by to už TR :D

PS: Případného zjednodušování se bojím hlavně u Miror's Edge 2 - Ten má být (pokud bude) více přístupný masové veřejnosti (čti jednodušší) a více akční s vícero přestřelkami a vícero zbraněmi...
tyvole jak ctu ty vase komentare tak nevim... co z toho?

- krivky hlavni hrdinky zpusobi, ze vam mozek pri hrani TR zaradi zpatecku.
- predchozi dily byly opravdu tak otresne, ze tohle je vazne jeden z vrcholu serie a vy jste vsichni jeji desny fandove, narozdil ode me, takze se z toho fakt muzete podelat.
- jsem zmlsany od prvniho Uncharted, vedle ktereho je Underworld temer ve vsech smerech nehorazna sracka.
- jste banda masochystu.
- mezi PC a PS3 verzi je kvalitatnvni rozdil jak krava. Coz se z komentaru nezda, leda by na tom byla PC verze mnohem lip graficky, nebo se da mysi o tolik lip kocirovat kamera. (Kazdopadne na metacritic je 5% rozdil ve prospech PC, takze mozna na tom neco bude.)
casti te hry rikam pytel sracek. (ne ze by snad sedmickovy tituly u me byly neco nadprumernyho)
pipboy: pytlu sraček dáš 70%? To se mi nějak nezdá.

montana: Tipuju že si hrál na PC, takže to moc nechápu, protože jsem vždycky věřil tomu, že skákačky se budou líp hrát na konzolích :-)
Ja hral poradne jen ty novodoby dily a vsechny super :)
Problemy s kamerou a ovladanim sem mel hlavne u Anniversary. Tu mi to prislo vcelku v pohode (kamera ale nekdy samozrejme k posrani)
Setting je tady nahodou paradni...
konkretneji bych to vrazil do komentare bo dat tam tohle tak se z toho poserete :)

No ale hlavne kamera ktera si rada cumi na uplne blby mista, s ni spojeny rimsy mimo zaber, ktery si nejdriv musim rucne najit abych vubec vedel ze tam jsou, ze si lara skace obcas jinam nez ji poslu, obcas skace do hajzlu aj kdyz ji nikam neposilam, boj je divny, podvodni tentononc vopruzny, pribeh a vubec setting jako takovy docela wtf (i kdyz neco mi rika ze fanda serie bude zvykly, ja hral jen anniversary)

Ale je pekne se divat jak archolozka rozkopava starobyle vazy :)
tuz jsem rozehral na PS3 a ne muzu se zbavit dojmu, ze si ze me ta hra dela prdel :)
A kdo říká, že se musí u TR8 ronit slzy jako ta babča při sledování venezuelské telenovely? :D
Nate: Tak pokud tě ta hra vážně tak dostává (což mě už se nestalo asi 8 let, že by mě hra dostala a projevoval bych emoce a trochu mi slzelo oko), tak hře klidně tu desítku dej. Demo mě celkem dostávalo a bavil (8,5/10), i když emoce u mě žádné vážně nevzbuzovalo :-)
Nemohu si pomoci... osmý Tomb Raider je pro mě zkrátka herní nirvánou, silně uvažuji o hodnocení 10/10, zcela ignorujíc těch několik málo vad na kráse...

Jen mě neuvěřitelně ****, že na PC nejsou ty přídavné epizody :-((
No já tyhle hry moc nehraju, jedinej TR co jsem kdy hrál a dohrál (když nepočítám zkoušení prvních dvou levelů TR2 jako děcko) byl Legend.Tady jsem se už párkrát nepříjemně zasek, a prakticky pokaždý to bylo kvůli tý kreténský kameře/ovládání:).Hlavně když někam skáču pět minut a pak spadnu kvůli blbýmu skoku..to zamrzí.Ale jinak jsem už v mexiku a furt mě to baví, ikdyž občas frustrovaně : ).

Btw ten engine je fakt místama krásnej a v Deus Ex 3 bych mohl bejt velice schopnej...jsem rád že to dělaj na něm a né na UE 3.0.
Jo? Zrovna u tohohle dilu me to prislo v pohode, oproti treba Anniversary, kde sem o nervy definitivne prisel :)
Navic Underworld je celkove hodne snadna hra :)
Teda to ovládání a kamera....místy fakt otřesný.Donutit jí aby skákala jak chci já...docházej mi nervy.
Na game.co.uk za pouhých 7 liber, ještě stojí za zmínku Medal Of Honor 10th Anniversary (obsahuje všechny hry v sérii) za 20 liber = 600Kč.
NateLogan: A proč jsi to neřekl Eidosu po vydání TR4? .-) Vzhledem ke "kvalitě" nových TR tohle může být maximálně změna k lepšímu (nebo spíš nějaká změna je lepší než Underworld 2, upřímně řečeno).
Tomb Raider meets Silent Hill. Sakra, proč musí měnit něco, co bylo skoro dokonalé (v rámci žánru)? Hmmm.
Novej Tomb Raider?
Mno, rozhodne nemam radost, ze to zas bude "ultra-mega-super-temně temňoucí pokračování", ale nemusi to dopadnout zle :)
calling: Pavouky mám docela rád a doufám, že budu patřit mezi těch hodně lidí, kterým se to líbí, už jen pro mé dobro, abych se výborně bavil :-)
Jenom s tím, že to demo je asi nejlepší část z celé hry, tak bohužel bohužel asi souhlasit po dohrání :-(
Ale furt doufám, že mě to něčím nadchne nebo, že mám prostě jiný vkus na hry :-)

Ale to demo mě fakt navnadilo a můžu říct, že by se mi to zdálo jako nejlepší hra z posledních 30 co jsem hrál, teda kdyby mě bavil i ten zbytek stejně.
pivo: Ono v Legendu byly celkově mnohem lepší lokace. Ta v demu Underworldu, a sice Thailand, je fakt parádní - je to krása na pohled a DOKONCE to má dobré puzzle, které vyžaduje hodně explorace. Ostatní lokace bohužel nejsou ani z půlky tak pěkné a ani si v nich tak nezabádáš, ale co je nejhorší, postup jimi je tak nějak nudný a nepřátelé jsou otravní (pavouci, thrallové). Ale, hodně lidem se to líbí všechno stejně, takže tak :)

EDIT: ovšem datadisk Lara's Shadow měl úžasné lokace a dokonce to byla větší zábava, bohužel oba datadisky vyšly pouze pro X360.
calling: Hmm.....dík za odrazování :-D
Ale tak snad mě to bude bavit i tak. Legend mě bavil hodně a jak říkám já - záleží na osobním vkusu člověka, takže mě i zbytek možná bude bavit stejně. Demo bych však viděl na 90% a škoda, že zbytek mě už možná tak hodně nebude bavit, protože už bych rád udělil nějakou "devadesátku" :-(
pivo: snad jen malé upozornění - v demu je vůbec nejlepší část celé hry, která je rovněž ve všech směrech mnohokrát lepší, než ostatní.
Já hrál demo Underworldu a kamera mě štvala trošičku více než u Legendu, který jsem hrál plnou verzi a problémy s kamerou jsem neměl skoro žádné.
Jinak demo Underworldu bych viděl tak na 80-90%. Je to snad jediná demoverze, kde mě strašně mrzelo, že končí a měl jsem sto chutí pokračovat.....ach jo. Už ať si to zahraju.
Tohle je problém celé nové série, dle mého názoru - kamera je moc blízko u postavy. Jinak v Anniversary mi vadila kamera v nekterých levelech (hlavně v posledním) a potom při kombinaci wallrun+jump (doleva, dozadu nebo nahoru? záleží na pozici kamery, zdá se...).
specificky v posledním levelu je snadné pochopit, proč kameru osobně fakticky nesnáším :) Ale je fakt, že když se ta hra hraje normálně, větší problémy nejsou. Ba naopak, někomu může vyhovovat, že se při sprintování tak nenápadně přiblíží k pozadí Lary :D
Mě zase naopak mnohem více vyhovuje kamera v Underworldu. Asi otázka vkusu. Každopádně oproti Dark Angelovi je to procházka růžovým sadem :-)
jak píšu v komentáři toho runu, kamera a Lara samotná jsou ti nejhorší nepřátelé ve hře :-/ Po celou dobu hraní Anniversary jsem s kamerou neměl jedinej problém, jsem snad jedinej? Kamera v Underworld JE hodně šílená, i když já to vidím trošku jinak :D
Možná to bylo trochu upravené v patchi nebo jsi měl štěstí - ty bugy se vyskytovaly jen při určitých postupech levelem.

Jinak zlepšila se v Underworldu trochu kamera? V Anniversary to byl hlavní nepřítel ve hře a v podstatě jediný možný zdroj problémů/obtížnosti (hlavně ve wallrun kombinaci a potom uzavřenějších prostor).