Další díl série s vnadnou archeoložkou. Sedmý díl se pyšní next-gen grafikou a velice silným příběhem. Lara pátrá po své zmizelé matce. Odkryjete tedy nové skutečnosti z Lařiny minulosti. Lara navštíví pralesy Bolívie, horské úbočí Nepálu, laboratoř v Kazachstánu, smetánku v Tokiu a samozřejmě Anglii a Lařino sídlo.
Laře bude v cestě pomáhat magnetický hák, speciální dalekohled, motorka a samozřejmě nemůžou chybět zbraně a granáty.
Laře bude v cestě pomáhat magnetický hák, speciální dalekohled, motorka a samozřejmě nemůžou chybět zbraně a granáty.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Lara Croft Tomb Raider: Legend je již sedmý díl série s vnadnou archeoložkou v hlavní roli. Poprvé v historii na hře nepracují Core Design. Po neúspěchu The Angel of Darkness byl vývoj svěřen Crystal Dynamics.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.
Tentokrát nacházíme Laru uprostřed pátrání po ztracené jihoamerické relikvii. Příběh ale začne nabírat na obrátkách ve chvíli, kdy se Lara potká s Amandou Evert. Ta byla považována za mrtvou, stejně jako několik dalších studentů, od incidentu v Peru, jehož jediným přeživším měla být právě Lara. Do pátrání se nakonec zaplete i tajemný James Rutland Jr., který také baží po starodávných relikviích. Lara se na své cestě nejen za hledanými předměty, ale i za objasněním okolností smrti své matky, podívá opět na několik exotických míst. Navštíví Himaláje, Ghanu, Kazachstán, Bolívii, Japonsko i rodnou Anglii.
Kromě klasického řešení hádanek, akrobatických kousků a zabíjení nepřátel se nově objevují tzv. „quick-time“ události - interaktivní videosekvence, ve kterých je třeba zmáčknout ve správnou chvíli správnou klávesu, jinak Lara zemře. Několikrát se objeví i akční pasáž na motorce. Hra disponuje zcela novým enginem. Majitelé silnějších počítačů (s ohledem na datum vydání) měli možnost zapnout si speciální next-gen efekty, které nabídly zejména propracovanější hru světel a stínů.
Na příběh tohoto dílu přímo navazuje Tomb Raider: Underworld.