Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Garret: Uncharted je super, ale kazdopadne je dalsi kupa skvelych PS3 exkluzivit proc taky kupovat PS3 :)
Ne ne, Uncharted je vyborne. Obzvlast dvojka famozni. Taky sem si PS3 kupoval mimo jine kvuli nemu :)
Jen je tam moc (hlavne teda v jednicce je to obludne prehnany) zbytecnyho strileni milionu nepratel.
Uncharted je jedna z her, kvůli které jsem vážně uvažoval o PS3. říkáš, že to nemá cenu?
Mno tak Conviction dohrano... chjo... tak dobra hra to mohla bejt.
Udelali z toho: vystrilis mistnost, zmacknes tlacitko, nabehnou dalsi, vystrilis, druha mistnost, prejdes lajnu, nabehnou dalsi, vystrilis, treti mistnost, zmacknes tlacitko...

Pripomina mi to hrozne Uncharted. Taky se to tam vubec nehodi a pusobi to smesne. Designerska berlicka, kdyz uz nevim co by.
Vždyť sám Ubi tvrdil, že tenhle díl není pro fanoušky Splinter Cella, ale zejména pro zcela nové mainstreamové hráče. Já, jakožto "Mr-stealth-guy", jen přemýšlím, na které straně stupnice hodnocení SC5 přistane. Hodnocení 9/10 mi přijde jako blbost, ne nemožné (pár lidí to asi chytne), ale nepravděpodobné.
montana - no na kolik to teda vidíš? Lepší než DA nebo ještě horší?
montana: tak nejsem dement.... :D, je blby, pokud meni od zakladu hl.hrdinu, to je mozna pro nove prichozi do serie, ale katastrofa pro skalni fanousky puvodni serie... :(
Mno, tak mam za sebou neco pres pulku a teda... ta hraje tak hrozne hloupa.
Opet jako v DA pokus o radoby dramatickej pribeh plnej "zvratu", kazda cinnost je maximalne zjednodusena, stealth prvky zatlaceny do ustrani (a moc se ani neodvazuji vykukovat)... a hlavne silena arkadovost vseho.
Taky me dosti rusilo prechazeni do cernobile, kdyz je clovek schovanej. Nehodi se to tam.

Nejvic me ale sere to, ze ze Sama udelali naprostyho kokota, kterej zabiji vsechno na potkani a hrac s tim nic neudela. Vysvetlili to jen tim, ze "dcera byla jedina vec, ktera z nej delala cloveka". Me to jeho chovani proste silene irituje a nedokazu se s tim ztotoznit. Ve vazne minenym pribehu to zabijeni vsech okolo pusobi jako pest na oko.
Zrovna jsem si precetl recenzi na hrej.cz, kde presne ty prvni dva negativy z bonuswebu povazuje recenzent za klady. Jak jsem rikal, vec nazoru. Jinak hodnoceni 9/10.:) A takove hodnoceni si ziskal Conviction i v Re-playi.
# Střídání barevného a černobílého režimu
# Info v podobě obřích nápisů
# Hloupí nepřátelé
# Singleplayer mohl být delší

Prvni dve jsou veci jednotlivce. Nekomu to vyhovovat muze, nekomu to nesedne. Nepratele byli hloupy vzdycky a singleplayer z toho co jsem si precetl taky neni delsi nez v predchozich dilech. Kazdopadne je to o tom, zda budes ci nebudes srovnavat se starsimi dily. Podobne jako Fallout 3 neni spatna hra, ale fanousky prvnich dvou dilu maximalne nasral, tak Conviction uz neni stealth akce, ale spis dobrou TPS. Pokud k tomu tak pristoupis, hru si uzijes. A ja se tak k tomu pristupovat chystam, takze sklamani neocekavam.:)
Ale já vím, ta hra je skvělá. Dohrál jsem ji na posezení a ještě mě čeká coop.
Prumer na Metacritics ma 87% a to ze 34 recenzi. No uvidime co na to ceske recenze a predevsim jek se to ve skutecnosti bude hrat. Predobjednavku nerusim a tesim se.:)
A vidite, mne to prijde zajimavy az dost. Neocekaval jsem, ze to bude stejne dobre jako Chaos Theory (to uz nejspis zadna hra nikdy nebude), ale presto se mi to libi. Jinak na GT rikali pokud jsem dobre slysel 8-10 hodin pro single a 4-6 pro coop. A i kdyby to bylo pouze pet, ChT netrva o mnoho vic. Kdyz jsem ho hral potreti v rade, dohral jsem ho dokonce za tri hodiny.:D
no jako hodnoceni 95% a SP hotovy za 5 hodin? to trosku zas presvihli s tema uplatkama....
Prachy, prachy, prachy! Všichni začínají být pěkně nenažraní! SC už asi nebude tí, co býval.
Když jsem o SC četl poprvé, tak jsem také četl o šílené obtížnosti a odmítal jsem do toho jít. Po těch dvou dílech, co jsem prozatím dohrál, mám názor opačný. Takže buď kecali, nebo jsem řádně vycvičen z Death to Spies, protože ten je rozhodně o dost těžší.
"Neustále jsme se setkávali s nářky, jak je série Splinter Cell těžká. Mnozí lidé hráli úvodní mise našich her a v ní také skončili kvůli obtížnosti, která pro ně byla příliš vysoká," -duvod zmeny konceptu noveho dilu.........no ty voe, to sou lidi tak tupi nebo co? :)
Heh! 'Coze? Nemuzu se tahat s mrtvolama? Tak na to vam sere pes Ubi!' Tomu rikam rozumny duvod hru nekupovat.xD
"Ve skutečnosti nelze ani přemisťovat mrtvoly." - SC5
Já bych řekl, že tenhle díl si mezi fandy první trilogie nenajde skoro žádné příznivce, snad jen u lidí, kteří si oblíbili i čtyřku. Mno nic, tohle mě vyloženě zklamalo a rozhodně nemohou očekávat mé peníze (a to jsem ještě nebral v úvahu Ubi ochrany).
Nebojte se, hoši, já vás brzy rozsoudím a na ChT se co nevidět podívám. Až mě na chvilku přestane bavit řežba u F.E.A.R. 2, pak se do toho ihned pustím. :-)
Predchozi dily prevysuje predevsim prezentaci a designem levelu. Ale co se vubec namaham s odpovedi nekomu, kdo hodnoti Double Agent vys nez Chaos Theory.:)
nechapu proc tak vsichni basni o ChT, nikdy sem to nepochopil, a zeby prevysoval tolikrat predchozi dily? hmmm ne :)
Fg: No, můj postoj je jasný. Já jim nikdy neodpustím, že mi vzali možnost projít celou hru nenásilně a skoro bez zabití, jako v Chaos Theory. Pokud by ChT nikdy nevzniklo, pak bych možná slintal blahem, jelikož to vypadá jako zajímavá a propracovaná hra, jenže CT čirou náhodou na svět přišel a usadil se na trůnu jako jedna z nejlepších stealth akcí vůbec.

PS: Jen malá statistika... v té demo ukázce bylo použito víc kulek z pistole, než jsem měl já tu čest v celé ChT :D
Natelogan: jo, ten kurzor jsem tam měl, ale občas mi vypadl (funkčnost byla zachována, ale neviděl jsem ho), občas nešlo pohybovat ani kurzorovými klávesami.
jj tady neni prostor straze obejit a nepozorovane jit dal....na Conviction sem se tesil, ale ted sem z toho cely spatny ......
Fg: Hlavně z původního stealth konceptu tam skoro nic nezůstalo. Teďka je ze Sama ultimátní Rambo crossjoin Marcus Fenix crossjoin Solid Snake (kvůli hlasité chuzi půl metru od nepřítele - trademark série MGS).
ty jo ten Conviction je trapny jak je to zjednodusene(strelba) nejvic to oznacovani cilu :X to je desny jak serou na hardcore hrace, nebo spis proste starsi lidi jako sme my :( , to "sklouznuti" do krytu je super, jenze kdyz to tak udela pokazde, co se presunuje uz to uplne provokuje, no nevm nvm, to video mne nekajk moc neoslnilo :(
To vyprávějte někomu, kdo nemá takovou smůlu se SW/HW jako já :P. Proč myslíte, že jsem se stal něco jako expert na řešení i těch nejblbějších problémů s počítači... (chjo, to zní egoisticky).

Za sebe mohu říct, že jediné bezproblémové hry na UE3, které jsem hrál, jsou Bioshock (nepočítaje bug se zvukem), UT3 a GeoW, Borderlands a Mirror's Edge (závažnější bug jsem objevil až při třetím hraní). U ME2 mnoho nechybělo a bylo by v tom seznamu také. Ale jinak... Batman, Medal of Honor a Section 8 mají své mouchy (ne zas tak závažné) a AA3, Vegas, Vegas 2 a Double Agent jsou hotové katastrofy.
ze vy mate porad ty bugy ve vchech hrach :D ja ani nepatchoval a mel sem vse ok ;)
Já neměl ani jeden bug v ME hrách, Mirror's Edge, Gears of War, UT3, Stranglehold, etc etc mohl bych pokračovat hodinu. Naopak bugovej byl Double Agent a Blacksite Area 51, z UE her co jsem hrál. V obou případech za to mohla neschopnost týmu a absence pořádnýho QA. Každej "engine" je zabugovanej pokud na něm neproběhne pořádná quality assurance.
Paul: Stejně mi přijde, že UE3 je více náchylnější na rozbití, než konkurence. A ME1 je hodně zabugovaná hra a ME2 také není dokonalá, i když už je na úrovni.
Neřekl bych že se jedná o chybu enginu...koneckonců spousta studií s ním dělá perfektní bugfree věci (třeba Mass Effect 2, hrál jsem to 34 hodin a nenarazil jsem na jedinej miniaturní bugík, a vypadá to místy úchvatně). To spíš jsou v nekterých Ubi studiích prostě totální lemplové.
Pokud mě paměť neklme, tak nefunguje (alespoň ne mě a několika dalším lidem) kurzor v Samově nápěstním počítači ála ingame menu pro jeho vychytávky.

PS: Jinak UE3.0 je jedním z nejzabugovanější enginů na trhu, pokud jej používají nezkušení vývojáři. A navíc při špatném použití vypadá příšerně (třeba stíny tady u Sama), dodnes mě po nocích straší Bugy, grafické bugy a nelogičnosti a leveldesign R6 Vegas 2 :D
legrační bylo i to, když někdo mluvil do vysílačky a Sam mlel pusou, jako by to říkal on
co myslíš tou navigací? radar v dolním rohu obrazovky? ten mi taky nefungoval :-)
Dá se nějak vyřešit ta navigace v PDA? Mě ten obrovský posun v hratelnosti k jinému žánru nějak nesedl a kvůli bugům se do toho ani nemohu pořádně obout a dohrát to (při posledních dvou pokusech jsem skončil už v první misi).
Má pravdu. Mě třeba nešli otevírat vůbec sejfy. Vždy se otevřela minihra a klávesy na nic nereagovaly, po několika loadech to fungovalo (tak to bylo u každého sejfu). Nicméně to není důvod, aby sis tu hru přesto nemohl užít :)