@karadum (05.10.2024 08:36): Dark Souls 1 je tiež fajn, ale je na nej už cítiť ten vek a veľa vecí ti hra vôbec nevysvetlí, že čo a ako funguje alebo aj gimmicky, na základe ktorých sa dá ľahko umrieť alebo naopak byť lepší. Preto odporúčam trojku, lebo tá je prístupnejšia. Samozrejme Elden Ring je najpristúpnejší a všeobecne zvyknem odporúčať ten, len tam sa treba pripraviť na to, že je to fakt obrovská hra.
Diskuze
@Tulareanus (04.10.2024 19:29): Dekuji za "varovani", uz jsem mel jednicku pripravenou na Wishlistu :D Tak tam dam 3 a Elden.
@karadum (04.10.2024 19:24): Určite je lepší entry level napríklad Elden Ring, tam je akurát nevýhoda, že je obrovský. Ak nechceš ako entry level obrovskú hru, tak by som asi odporúčal ako ideálneho kandidáta Dark Souls 3.
Hlavne v tej Dark Souls sérii väčšina lokácii ani nie je obrovských, ale pekne previazaných, aby to hráča "vycvičilo" a vždy mu ponúklo aj adrenalín, aj satisfakciu a veľa vývojárov nevie nájsť tento jemný balanc medzi tým, hoci posledné roky sa to už pár štúdiam celkom darí, ale vždy sú o niečo slabší, než práve tie fromovky.
Hlavne v tej Dark Souls sérii väčšina lokácii ani nie je obrovských, ale pekne previazaných, aby to hráča "vycvičilo" a vždy mu ponúklo aj adrenalín, aj satisfakciu a veľa vývojárov nevie nájsť tento jemný balanc medzi tým, hoci posledné roky sa to už pár štúdiam celkom darí, ale vždy sú o niečo slabší, než práve tie fromovky.
@Tulareanus (04.10.2024 19:19): Dekuji. Minimalne me to ukazalo, ze ten zanr by mohl byt zajimavy. Pokud to neni takova zmet a hlavne level design je lepsi, tak jiste zkusim.
@karadum (komentář): Ak môžem odporučiť, tak skús možno nejakú fromsoftware soulsovku, ten pocit z progressu a naozaj rafinovaný level dizajn sú fakt pestré a zaujímavé. Bola by škoda sa na žáner vykašľať tým, že pôjdeš od tých slabších kúskov.
UPDATE: tak ešte včera v noci mi poslali z Focus Entertainment nový kľúč aj s ospravedlnením a pozerám, že v tom kľúči sú zahrnuté aj všetky dlc, ktoré som ani nemal. Určite lepší prístup, než ten otrasný rockstar support...
Ak by niekomu náhle vyhlásil steam, že mu revokuje kľúč na The Surge, lebo nebol správne uhradený, tak sa to už rieši napr. aj tu .
Stalo sa to aj mne a napísal som práve na support na focus entertainment, kde som hru v rámci akcie v októbri 2021 kúpil (vyzerá to, že všetky kľúče sú spojené s touto akciou). V linkovanom vlákne na steamgifts už niekto písal, že mu support odpísal, že mu pošlú nový kľúč.
Stalo sa to aj mne a napísal som práve na support na focus entertainment, kde som hru v rámci akcie v októbri 2021 kúpil (vyzerá to, že všetky kľúče sú spojené s touto akciou). V linkovanom vlákne na steamgifts už niekto písal, že mu support odpísal, že mu pošlú nový kľúč.
@malyBobr (10.02.2022 14:19): Nic se neděje, to se čas od času stane každému.
@Phoenix (10.02.2022 10:41): A já evidentně neumím pořádně číst . Moje chyba, omlouvám se :)
@malyBobr (10.02.2022 09:28): Pokud správně chápu, na co poukazuješ, tak jsem si toho všiml až při druhém hraní viz poslední odstavec EDIT.
@Phoenix (komentář): Nevím zda to samozřejmě nebylo upravené v nějaké aktualizaci, ale ten problém s výrobou nového itemu v aktuální verzi už není. Protože se dá vyrobit rovnou vylepšená verze z aktuálních materiálů.
Vlastně mi to přišlo ve výsledku jako skvělá mechanika, protože v DS člověk často narazí na novou zbraň, ale pořádně si jí vyzkoušet nemůže, protože prostě nemá materiál. Mě osobně to třeba usnadňovalo přechod na jinou zbroj, kde se prostě současnou už nechal být a tu novou sem si rovnou vyrobil o stupeň lepší :)
Vlastně mi to přišlo ve výsledku jako skvělá mechanika, protože v DS člověk často narazí na novou zbraň, ale pořádně si jí vyzkoušet nemůže, protože prostě nemá materiál. Mě osobně to třeba usnadňovalo přechod na jinou zbroj, kde se prostě současnou už nechal být a tu novou sem si rovnou vyrobil o stupeň lepší :)
@FildasCZ (30.01.2021 14:59): Výrazně lépe. Druhý díl měl alespoň na mém stroji krom jiného dost technické problémy (FPS drops atd.).
Jak se Vám hraje první díl oproti druhému ? :)
@Kejtee (06.04.2019 16:58): Já to na chvíli ze zvědavosti pustil, ale daleko jsem se nedostal, jenom k té první zkratce... Ale ještě to hodlák zkusit...
Ahoj je tu niekto kto to teraz hra? Kedze je to na ps+ tak som tomu dala sancu. Dost pekne mi dava zabrat :)
well dayum! - https://www.youtube.com/watch?v=s-PIQf635c0
Nikdy by mě nenapadlo, že někoho napadne dělat dvojku, ale jsem rád, víme.
Nikdy by mě nenapadlo, že někoho napadne dělat dvojku, ale jsem rád, víme.
@pajmič (23.05.2017 10:48): Jo, zajímalo by mě co by mohlo vzniknout, kdyby ještě chvíli psal/žil. Podle měl na to vytvořit nějaký nový typ děsu, který dodnes není a zřejmě ani nikdy nebude.
Děsivá je představa, že se jednalo vesměs o jeho sny. Jednou si ty jeho korespondence objednám a asi se naprosto ponořím do jeho šílenství.. :D
Dost fandím nové hře Call of Cthulhu a pak ještě The Sinking City: Frogwares a drobnější Stygian.
Děsivá je představa, že se jednalo vesměs o jeho sny. Jednou si ty jeho korespondence objednám a asi se naprosto ponořím do jeho šílenství.. :D
Dost fandím nové hře Call of Cthulhu a pak ještě The Sinking City: Frogwares a drobnější Stygian.
@SilentWolf (23.05.2017 09:13): Ty máš díla tohoto pána opravdu v oblibě, že? Se ti nedivím. Když se ten jeho styl vizuálně trefí, tak je to "houly krab" feel. toto je podlě mě parádní ukázka Lovecraftovský atmošky.. Ovšem pozor, nenech se ošálit. Hra je jinak naprostý shit! :)
@pajmič (23.05.2017 08:59): jdi do toho. Oholeny zadek je jen mala dan za opravdovou H.P.Lovecraft Official Videogame a tak i nejlepsi hru vsech dob.
@CrocoRay (22.05.2017 22:57): Raději bych si zapařil ten Bloodborne :D
@pajmič (22.05.2017 14:05): Ohol si radši zadek :-D
@Kostěj (22.05.2017 11:17): Jak se do lesa volá....však to znáš :)
@Kostěj (22.05.2017 11:17): Jsi moc zkostnatělý Kostěji. Já se u toho kolikrát i pobavím a nemusí podle mě být všechno přímo k tématu, takže jsem i docela rád, že se diskuze občas trochu odkloní.
Ach ty humory...
@Charllize (21.05.2017 18:40): Nepovídej. Děkuji za svou starost, ale neobávej se. Depilace pozadí, ani jakéhokoliv části mého těla není potřebná, nebot bůh jménem Hidetaka Miyazaki mne zkrze příšerné porty Dark Souls obdařil hormonální schopností své ochlupení a hladinu testosteronu patřičně regulovat. :))
@pajmič (18.05.2017 11:51): Bloodborne hrajou lidi co si holi zadek, bacha na to :) ta hra je silne metrosexualni, takze je treba dat pozor aby to nezanechalo na cloveku nasledky :)
@HolyMeatball (18.05.2017 10:53): Dobrá, děkuji za pozitivní info :) The Surge mě láká daleko víc než Souls díky tomu prostředí a scifi tématu. Ze stejného důvodu mi přijde přitažlivější BloodBorne a jeho goticko - viktoriánské dark theme, jak z van helsinga :)
@pajmič (18.05.2017 01:53): naprostá paráda, loadingy svižné, framerate stabilní, a celá hra nezabírá ani 12gb. :)
EDIT: A byť teda výtka na prostředí platí, o absenci hutné atmosféry rozhodně řeč být nemůže. Jsem v druhé oblasti a půlky jsou sevřené nonstop. Za to jistě může i ta sbírka nových, daleko zajímavějších nepřátel. Hra se s tím každopádně nesere a aktuálně můžu potvrdit, že i já to shledavam obtížnější, než Soulsy, přestože v první oblasti mi to naopak přišlo ňakesi lehké.
EDIT: A byť teda výtka na prostředí platí, o absenci hutné atmosféry rozhodně řeč být nemůže. Jsem v druhé oblasti a půlky jsou sevřené nonstop. Za to jistě může i ta sbírka nových, daleko zajímavějších nepřátel. Hra se s tím každopádně nesere a aktuálně můžu potvrdit, že i já to shledavam obtížnější, než Soulsy, přestože v první oblasti mi to naopak přišlo ňakesi lehké.
@HolyMeatball (17.05.2017 11:25): Jak ta hra prosím běží? Je to stejný průšvih jako Lords of the Fallen? Slyšel/četl jsem, že to jede jako fretka na solidním systému. Je tomu tak? :)
@Phoenix (17.05.2017 11:15): rozumíš tomu správně. :)
Tady hlavně v podstatě žádná defenzíva krom rychlých úskoků neexistuje. Jo, je možné s každou zbraní nepřátelské útoky blokovat, ale jelikož to člověka de facto znehybní na místě, A už jen držení postoje žere staminu, tak to opravdu nemá moc praktického využití.
Tady hlavně v podstatě žádná defenzíva krom rychlých úskoků neexistuje. Jo, je možné s každou zbraní nepřátelské útoky blokovat, ale jelikož to člověka de facto znehybní na místě, A už jen držení postoje žere staminu, tak to opravdu nemá moc praktického využití.
@HolyMeatball (17.05.2017 10:25): Jakože Ti série Dark Souls přijde málo agresivní :-)?
Rozumím tomu tak, že The Surge nelze hrát jako první Dark Souls (pomalu a defenzivně "za štítem"), ale spíše odměňuje agresivní útočný styl trojky/BB (což souvisí i s tím časovým limitem pro rekolekci scrapu, který se dobíjí dobíjením nepřátel).
@ad142 (17.05.2017 10:34): LotF je skutečně "těžkopádnější" než série DS, tedy se zaměřením spíše na pomalejší boj se zasazováním pár drtivých úderů než na svižné poskakování kolem protivníka a pižlání. Na Lore skutečně nestojí, na druhou stranu mi to nudné nepřišlo a atmosférou mi to trochu připomíná třeba zítra (snad) vyjduvší Inner Chains. Díky dohrání Dark Souls jsem se k LotF vrátil, abych jej také dohrál se všemi Achievementy (tři dohrání mi zabraly celkem 50 hodin, tedy zhruba polovinu až třetinu doby u každého z DS dílů se všemi Achievementy) a nebyl jsem zklamán. Jen nelze čekat, že to bude totéž jako série DS, spíše je to taková DS-Lite.
Rozumím tomu tak, že The Surge nelze hrát jako první Dark Souls (pomalu a defenzivně "za štítem"), ale spíše odměňuje agresivní útočný styl trojky/BB (což souvisí i s tím časovým limitem pro rekolekci scrapu, který se dobíjí dobíjením nepřátel).
@ad142 (17.05.2017 10:34): LotF je skutečně "těžkopádnější" než série DS, tedy se zaměřením spíše na pomalejší boj se zasazováním pár drtivých úderů než na svižné poskakování kolem protivníka a pižlání. Na Lore skutečně nestojí, na druhou stranu mi to nudné nepřišlo a atmosférou mi to trochu připomíná třeba zítra (snad) vyjduvší Inner Chains. Díky dohrání Dark Souls jsem se k LotF vrátil, abych jej také dohrál se všemi Achievementy (tři dohrání mi zabraly celkem 50 hodin, tedy zhruba polovinu až třetinu doby u každého z DS dílů se všemi Achievementy) a nebyl jsem zklamán. Jen nelze čekat, že to bude totéž jako série DS, spíše je to taková DS-Lite.
@SilentWolf (17.05.2017 10:44): :D Jako jo, co jsem zatím viděl, tak příběhově zapadalo, ale na Souls úroveň se to z tohoto hlediska opravdu nechytá. Furt je to DECK13 produkce, přece jenom, takže já si k spokojenosti vystačím s tím nadšením z bojů. :)
A má tam aspoň každá ocelová trubka své lore opodstatnění?
@HolyMeatball (17.05.2017 10:38): Dobry, takze nic pro me :)
@Garion (17.05.2017 10:28): I tím ostatním. Svět je propojený, pořád si otvíráš všelijaké zkratky, po smrti ztrácíš scrap (zdejší ekvivalent duší) a navíc oproti jiným soulslike tu máš časový limit, ve kterém je možné jít a získat ztrátu zpět (nicméně tento limit lze prodlužovat opětovným zabíjením nepřátel, takže zatím no biggie). Narozdíl od Souls tu ale není žádná degradace zbraní a ani žádné levelování jednotlivých statů, zvyšuje se tu jen základní level a všechno ostatní je jen o craftění a upgradování zbroje. Takže rozhodně víc akce, míň RPG.
@M.a.t.t. (16.05.2017 23:29): Ale vytvoriť zmysluplný popis hry je spravidla náročnejšie, než kliknúť na schválenie z pozície VIPa...:)
@HolyMeatball (17.05.2017 10:25): Lords of the Fallen som nedávno kúpil a trochu rozohral, ale vďaka tomu, že som len nedávno dohral svižné Dark Souls 3, tak mi to fakt nejde pod kožu a asi to nedohrám.Proste slabý svet, oproti všetkým DS veľmi, veľmi ťažkopádne a nudné. Verím, že u The Surge sa poučili a je to agresívnejšie a svižnejšie ako vidno z videí.
@HolyMeatball (17.05.2017 10:25): Lords of the Fallen som nedávno kúpil a trochu rozohral, ale vďaka tomu, že som len nedávno dohral svižné Dark Souls 3, tak mi to fakt nejde pod kožu a asi to nedohrám.Proste slabý svet, oproti všetkým DS veľmi, veľmi ťažkopádne a nudné. Verím, že u The Surge sa poučili a je to agresívnejšie a svižnejšie ako vidno z videí.
@SilentWolf (17.05.2017 10:21): @HolyMeatball (17.05.2017 10:25): A je to jen zpusobem boje nebo i vsim tim ostatnim (ztrata progressu pri smrti atd)?
@Garion (17.05.2017 10:12): Jop. Ale, jak předeslali sami tvůrci, v rámci Soulsborne je to spíš to borne, než souls. Je to výrazně agresivnější.
@HolyMeatball (16.05.2017 22:57): LotF melo byt souls-like, ne? Tohle je taky souls-like?
@M.a.t.t. (16.05.2017 23:29): tak tedy i tomu uctivě děkuji. ^_^
@HolyMeatball (16.05.2017 22:57): A nezabudni poďakovať dobrému VIP za expresné pridanie!
Nebe a dudy oproti Lords of the Fallen, všechna čest. Prostředí sice dost nenápaditá, ale ty souboje jsou prostě lahůdka.
EDIT: A díky za přidání, @ad142!
EDIT: A díky za přidání, @ad142!