Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Beyond Oasis Beyond Oasis Beyond Oasis Beyond Oasis Beyond Oasis The Story of Thor The Story of Thor The Story of Thor

The Story of Thor

The Story of Thor

The Story of Thor

The Story of Thor

The Story of Thor

Beyond Oasis, The Story of Thor - A Successor of The Light

Beyond Oasis, The Story of Thor - A Successor of The Light

Beyond Oasis, The Story of Thor - A Successor of The Light

Ancient Co. Ltd (nově vytvořeno)
Ancient
Ancient
Ancient
Ancient Co. Ltd (nově vytvořeno)
Ancient Co. Ltd (nově vytvořeno) •  M2 Co. (Wii) •  Backbone Entertainment (PS3, X360)
Ancient Co. Ltd (nově vytvořeno) •  M2 Co. (Wii) •  Backbone Entertainment (PS3, X360)
Ancient Co. Ltd (nově vytvořeno) •  M2 Co. (Wii) •  Backbone Entertainment (PS3, X360)
PC
03.05.2012
PC
03.05.2012
PC
03.05.2012
PC
03.05.2012
SegaMD
1995
Wii
19.03.2007
PC
03.05.2012
SegaMD
15.03.1995
Wii
19.03.2007
PS3X360
10.02.2009
PC
03.05.2012
SegaMD
15.03.1995
Wii
19.03.2007
PS3X360
10.02.2009
PC
03.05.2012
iOSAndroid
11.10.2017
SegaMD
15.03.1995
Wii
19.03.2007
PS3X360
10.02.2009
PC
03.05.2012
iOSAndroid
11.10.2017
Switch
15.09.2022
The Story of Thor The Story of Thor The Story of Thor The Story of Thor The Story of Thor The Story of Thor The Story of Thor The Story of Thor
Žánr
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli, promluvil hlas který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Thorův rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních, zlý Agito ten svůj stříbrný k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou čarodějů najednou. Válka skončila a oba náramky byly považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Ve své řeči se Reharl zmínil o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu, ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.

Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.

Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.

Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.

Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.

Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.

Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!

Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)
Oficiální stránky hry (http://vc.sega.jp/vc_thor/)