Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli, promluvil hlas který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Thorův rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních, zlý Agito ten svůj stříbrný k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou čarodějů najednou. Válka skončila a oba náramky byly považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Ve své řeči se Reharl zmínil o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu, ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních, zlý Agito ten svůj stříbrný k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou čarodějů najednou. Válka skončila a oba náramky byly považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Ve své řeči se Reharl zmínil o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu, ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná Zelda Classic. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Původní verze pro konzoli Sega Genesis (1994) si na svůj PC port počkala až do roku 2012.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Princ Ali najde v truhlici při jedné ze svých výprav za poklady nádherný zlatý náramek. Svému nositeli musel sahat od předloktí, přes zápěstí až po hřbet ruky, kde byl zakončen masivním modrým drahokamem. Náhle v Aliho mysli promluvil hlas, který jej požádal, aby si náramek nasadil. Když tak Ali učinil, měl vidinu, ve které mu duch čaroděje jménem Reharl prozradil, že existuje ještě stříbrný náramek a vypověděl mu svůj příběh. Před dávnými časy nebyl Aliho rodný ostrov Oasis zdaleka tak klidným místem, ze kterého by bylo třeba vyrážet za dobrodružstvím jinam. Jednalo se naopak o velmi horkou půdu, o kterou vedl válku dobrý a zlý čaroděj.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.
Zatímco dobrý Reharl využíval zlatý náramek k využívání síly přírodních živlů, zlý Agito ten svůj stříbrný výhradně k ničení a vytváření chaosu. Nelítostný střet vyústil v zabití obou najednou. Válka skončila a oba náramky byly dlouho považovány ztracené. Agito zůstal stejně jako Reharl zaklet ve svém náramku, což mu ale nezabránilo v osnování svého ničivého návratu a dokonání díla zkázy na Oasisu. Reharl se při vyprávění zmínil i o tom, že Ali je předurčen k velkému úkolu. Ta chvíle právě nastala, na ostrůvku s hrobkou vypuká zemětřesení a Ali se jen tak, tak zachraňuje útěkem na člun. Agito sbírá síly a je jen otázkou času, než se vrátí!
Náramek potřebuje zpátky čtyři živly, aby s ním šel Agito zastavit, ty jej však už dávno opustily a princ Ali je musí znovu najít. Jedná se o vodní (Dytto), ohňový (Efreet), stínový (Shade) a rostlinný (Plant) živel. Svými adventurními prvky hra nejvíce připomíná The Legend of Zelda. Svého hrdinu nahlížíte z pohledu "top down" a vedete jeho kroky při plnění questů skrz různé mapy, kde není o konfrontaci s protivníky nouze. Nůž je základní zbraní, kterou princ nikdy nedá z ruky, ale později můžete ve hře sebrat i meče, kuše. Musíte, ale u nich počítat s tím, že se po několikerém použití rozbijí. S každým získaným živlem se navíc rozšiřují vaše schopnosti magie, sebeuzdravováním počínaje a odemykáním tajných prostor konče.