Hra z dnes už pozapomenutého žánru "rail shooter", kde je veškerý pohyb automatizován a hráč tak pouze střílí za pomoci konzolového ovladače či kurzoru myši. Díky tomuto principu byla hra původně koncipována pro Nintendo Wii, ale s odstupem času se hra dostala i na platformu PS3 a její PS Move ve své rozšířené edici. V roce 2013 se tento kousek jako součást The Typing of The Dead: Overkill dostal i na Steam.
The House of The Dead: Overkill navazuje na úspěšnou sérii zombie her The House of the Dead a nabízí ztřeštěný céčkový příběh s ústřední dvojicí chlápků, kteří hláškují kudy chodí. Na hráče čekají frenetické souboje se zástupy nemrtvých a s naštvaným bossem na konci každé z devíti úrovní. Nechybí ani možnost zpomalení času pro případy, kdy je na obrazovce už skutečně horko, ani násobiče skóre za úspěšnou sérii zásahů.
V jádru je to taková jednoduchá kolejnicová střílečka. Postava se hýbe sama a vy jenom střílíte pohybovým ovládáním a přebíjíte. Hra je poměrně pestrá a jednotlivé úrovně jsou silně různorodé. V každém levelu jsou většinou i jinak nadesignovaní nepřátele. Samotný pocit ze střelby je výrazně zábavný. Hra je z hlediska dění v jednotlivých levelech zajímavě adrenalinová a působí jako příjemně přestřelený akční film. Velmi mě na hře bavili bossové, kteří jsou docela kreativní. Příběh je takové schválně na silu laděné bečko spíše to je to hranici nějakého bečka/céčka, ale vlastně si to na nic nehraje a potřeby tyhle hry to asi dostačuje. Co mi vadilo byl systém kupovaní a upgradovaní zbraní, jelikož pokud si chcete více vylepšit zbraně či jich koupit více musíte hrát levely vícekrát a snažit se je k tomu dohrát na lepší scóre, abyste nahromadili dostatek potřebné měny. Celkově je hra příjemná střílečka s pohybovým ovládáním, která splňuje dobře to byste od ní čekali.
Pro: Jednoduché na ovládaní, skvělé pohybové ovládání Wii ovladačem, design levelu a nepřátel, kreativně přestřelené, bossové, možnost coopu
Proti: Příběh, systém kupovaní a vylepšování zbraní, samostatně spustitelné minihry jsou nic moc