Akčné RPG The First Berserker: Khazan si berie inšpiráciu zo sérií ako Dark Souls či Nioh. Hráč sa ujíma postavy Khazana, generála impéria Pell Los, ktorý zachránil jeho obyvateľov pred obávaným drakom Hismarom. Následne však bol neprávom obvinený zo zrady a vykázaný do exilu v snežných horách. No odtiaľ sa mu podarilo utiecť a získať mocnú zbraň v podobe Blade Phantoma, ktorý sa zmocnil jeho tela a umožnil mu získať výhodu nad samotnou smrťou.
V hre zbierate skúsenosti, ktoré po neúspešnom pokuse ostanú ležať na mieste vašej smrti a možno ich teda získať späť. Nechýba ani systém skratiek a množstvo náročných bossov, ktoré preveria vaše schopnosti - čiže všetko, čo milovníci Dark Souls veľmi dobre poznajú. Samotný boj je založený na úskokoch a odrážaní nepriateľských útokov, čo si vyžaduje perfektné načasovanie. K dispozícii sú tri odlišné stromy zručností zbraní, ktoré sa odomykajú postupom v príbehu. Zručnosti špecifické pre konkrétne zbrane sú však aktívne len ak ich práve ovládate.
@Peach (26.11.2025 18:05): Bossové jsou za mě skvěle vyřešení.
- checkpoint je buď před boss arénou, nebo blízko a pokud umřeš, tak si lacrimu (duše) sebereš před boss arénou. Takže nejdeš do boje s rizikem ztráty lacrimy!
- za každý pokus dostáváš lacrimu v poměru k tomu, kolik bossovi ubereš života. Takže se jednak bosse učíš a ještě k tomu si zlepšuješ postavu.
- pokud je člověk fakt zoufalý, tak si může pomoct spirit fantomem nebo, jako já u jedné zatracené čarodějky po x pokusech, jsem si prostě snížil obtížnost na easy, dal ji a pak si zase obtížnost vrátil na normál a dosud jsem obtížnost nesnižoval. Hry hraju pro radost, ne abych se u toho zbytečně nervoval. Na git gud a podobné věci v mém věku fakt kašlu.
- bossové mají hodně života a boss fight trvá dýl, ale útoky jsou čitelné, stagger jim dá dost dmg a po naučení se dají na pár pokusů zvládnout. A ten pocit zadostiučinění po zvládnutí fightu je k nezaplacení. :-) Fakt jsem měl jen 1x problém s tou čarodějkou a zbytek jsem dal.
- dost pomáhá správný equip a hlídat si rezisty ve výbavě.
Úpřimně. Umím se u hry pěkně a šťavnatě naštvat, ale u Khazana se mi to snad ještě nestalo - odehráno cca. 55 hodin.
- checkpoint je buď před boss arénou, nebo blízko a pokud umřeš, tak si lacrimu (duše) sebereš před boss arénou. Takže nejdeš do boje s rizikem ztráty lacrimy!
- za každý pokus dostáváš lacrimu v poměru k tomu, kolik bossovi ubereš života. Takže se jednak bosse učíš a ještě k tomu si zlepšuješ postavu.
- pokud je člověk fakt zoufalý, tak si může pomoct spirit fantomem nebo, jako já u jedné zatracené čarodějky po x pokusech, jsem si prostě snížil obtížnost na easy, dal ji a pak si zase obtížnost vrátil na normál a dosud jsem obtížnost nesnižoval. Hry hraju pro radost, ne abych se u toho zbytečně nervoval. Na git gud a podobné věci v mém věku fakt kašlu.
- bossové mají hodně života a boss fight trvá dýl, ale útoky jsou čitelné, stagger jim dá dost dmg a po naučení se dají na pár pokusů zvládnout. A ten pocit zadostiučinění po zvládnutí fightu je k nezaplacení. :-) Fakt jsem měl jen 1x problém s tou čarodějkou a zbytek jsem dal.
- dost pomáhá správný equip a hlídat si rezisty ve výbavě.
Úpřimně. Umím se u hry pěkně a šťavnatě naštvat, ale u Khazana se mi to snad ještě nestalo - odehráno cca. 55 hodin.
Avathar
Smidra
Pro: grafika, dabing, hudba, súboje, bossovia, náročnosť
Proti: len drobnosti