Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@CrocoRay (30.12.2017 17:51): Tak si říkám, koho jsi vlastně myslel, když jsi psal o bossovi v garáži. Jsem v 10. chapteru, vypořádal jsem se s těmi dvěma přerostlými kolosy a měl bych být těsně před vlasaticí, která se už snad v té hře objeví naposledy.
@Chuck (30.12.2017 17:27): Ono to není zase tak těžké a podle mě jsi hrál už mnohem těžší hry. Jen možná nezvyk teď. Každopádně dvojka je mnohem lehčí a tam je easy obtížnost opravdu easy. Vlasatice se tam objeví jednou a jen tak, aby se neřeklo a nedá ti vůbec zabrat.
@Chuck (30.12.2017 16:30): Ten týpek byl spíše o tom bloudění, ale těžké to nebylo. Spíše takové trochu otravné. Ale myslel jsem, že to jedeš na těžší obtížnost. No, návrat vlasatice ti dá více zabrat :-)
Ufff, dal jsem to! Úplně cítím, jak mi hoří tváře! :-) Zlaté šipky! Šoková a mrazivá toho parchanta zdržely a já ten ventil mohl konečně bez újmy našroubovat a zdrhnout dolů. Po téhle scéně snad už dám všechny! :-)
@Phoenix (30.12.2017 13:47): Jednomu se utéct dá, ale pokud se obnovují zas a zas, je to pro mě marný boj. Když už se mi podaří sebrat ten ventil, tak buď v tom bludišti nenajdu to místo, kam ho mám našroubovat, a pokud se mi to už přece jen podaří, zdechnu při jeho otáčení, které nestihnu do konce. A v nejlepším případě se v tom zmatku chytnu do nástrahy, ze které se nestihnu vyprostit, jelikož on je v mžiku za mnou a sejme mě.

@Bodkin (30.12.2017 13:54): Sejmout ho není tak těžké, problém je tu celou scénu podle scénáře dojet do konce. A dělat jednu scénu třicetkrát mě fakt nebaví.
@Chuck (30.12.2017 13:39): Na toho sráče stačí 2 vymaxované harpuny. Ty pasti tam je dokážou sejmout, ale musíš je pustit skoro na sebe, abys ho jima sejmul.

Jinak to je dohromady asi 5 místností, ta kde začneš, chodbička s pastí do laborky, z ní zase chodbička s pastí na hřbitov. Ze hřbitova jsou dveře do jedné místnosti a pak ještě cesta do místnosti s tím ventilem odkud vede chodbička zase do začáteční místnosti. Až si uvědomíš, jak jsou za sebou, tak se tam přestaneš ztrácet. A nejdřív se tomu zmrdovi dá snadno utíkat, a až na konci s tím ventilem ho musíš odlákat a kdyžtak zkusit sejmout (ale sejmi ho dost blízko ventilu, hned se začne zvedat další tak ať už tam nejsi.)
@Chuck (30.12.2017 13:39): Chucku, zjisti si, kterým inkarnacím jde kdy utéct a kterým ne (to hodně šetří čas u opakovaných pokusů, někdy stačí jen proběhnout dveřmi a hlavní hrdina je za sebou atuomaticky zavře). Toho borce jsem většinou střílel z brokovnice do břicha, stačí nějaké čtyři rány a určitě jde vymyslet i něco lepšího.

Ta pasáž ve skutečnosti není tak velká, bloudíš jen kvůli mlze, co se tam válí. Mělo by stačit běžet podél vnější zdi. A ventil nasadit okamžite po tom, co jednu inkarnaci sejmeš, chvíli trvá, než se objeví druhá.

Nevěš hlavu a případně mrkni na YT.
@CrocoRay (24.12.2017 11:40): Tak jsem se dneska do toho po týdnu pustil a budu to asi muset odložit na neurčito. Tu scénu s tou respawnující plechovou palicí nedávám. Když už konečně seberu ten zničený ventil a chci ho dát na své místo, tak je v tu ránu za mnou a když mu uteču a chci se na to místo po chvilce zase vrátit, tak pokaždé zabloudím. A pokud mě čekají mnohem těžší pasáže, tak to asi nemá cenu. A to hraju na nejnižší obtížnost!
@Phoenix (24.12.2017 11:59): Jo jo, to já vím. Já jen poprvé jsem toho zmetka ničil neustále, ale hru jsem dohrál 5x celkově. Jinak tuším, že s některými ani bojovat nemůžeš, abys je porazil. Teď si pamatuji jen jeden jediný případ, kdy bylo třeba se skrývat a nechat toho zmetka projít. Ale asi toho bude více, jen si to tak z hlavy nepamatuji.

@CrocoRay (24.12.2017 12:45): A to mě právě více zmátlo, že jsem nejdříve nevěděl, zda myslíš toho samého :-))
@Chuck (24.12.2017 09:41): Jo, hodně mateš. Oni nejsou tři. Jich je klidně i 50, ale ve skutečnosti to je jen jeden a ten samý ale téměř nesmrtelný, který se neustále obnovuje, jak ho zabiješ. Pokud se ti obnovil jenom 3x, tak jsi dobrý. Já ho zabil vícekrát poprvé. Člověk si jen musí zapamatovat, kam jít a pak je to lehké.

EDIT: I když celkově by se dalo říct, že jsou 4 v celé hře. Ten v té zamořené místnosti je první.
@CrocoRay (24.12.2017 01:06): Jsou to ti tři v té zčásti zamořené místnosti, jak Ti jeden z nich na závěr poškodí ventil, kterým se uzavírá přívod toho jedovatého plynu. Ono to opravdu tak těžké není, ale já u soubojů s podobnými protivníky občas zmatkuju, čímž si to dělám těžší. :-) Teď se k té hře bohužel vůbec nedostanu. Zítra jedu na barák, kde na GTS250 hru vůbec nepustím, ale zase se místo ní můžu věnovat S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
@Chuck (23.12.2017 19:32): Ten s tím trezorem na hlavě je jenom jeden, ne? Teda potom ke konci jsou dva. Myslíš je? Ono sniperka a nějaké výbušné šípy a bylo po problému.

EDIT: Jo, ale tam je ještě třetí. Tak to si teď nejsem jistý, koho přesně myslíš. Jsou tam ještě takoví, co hákem jedou po podlaze, ale ti mají takové kápě na hlavě. Ten s trezorem je furt jeden, ale obnovuje se.
@Chuck (14.12.2017 09:02): Jo jo, já určitě ne. Nemám to v povaze :-) Ty mrazivé bych si nechal na ty silné nepřátele, konkrétně jednoho garážového zmetka. Tu největší obludu sundáš normálně brokovnicí apod., ale nebudu více napovídat. Motoráky bych sundával těmi výbušnými a brokovnicí. A hlavně si ji pořádně vymaxovat, protože pak mu to ubírá více zdraví. Ty výbušné šípy a brokárnu třeba upgradovat co nejvíce.
@CrocoRay (13.12.2017 23:13): Mně bylo hned jasný, že zrovna Ty by ses na mě nevykašlal. :-) Já jsem si zrovna před checkpointen tak trochu nedopatřením vyrobil víc těch mrazivých, takže proto ten dotaz.
@Chuck (13.12.2017 22:31): Jo, sory. Já teď z té práce a ještě kvůli jedné věci jsem takový zmatený, že tu moc nepročítám vše, ale tuhle diskuzi jsem se snažil sledovat.

Já ty mrazivé šipky nepoužíval a vždy jsem používal hlavně brokárnu a výbušné šipky. Ale mrazivé se hodí, že nabereš čas a myslím, že ho i trochu zraní, takže se svým způsobem vyplatí. Horší je jiná věc, že neznáš hru nazpaměť a mohou se ti hodit na jiné nepřátele. To tlusté hovado garážové, to se vyplatilo zmrazit a pak sniperkou na slabá místa střílet.
Hééj, odpověz mi už! :-) Sice teď na tu hru nemám nějak čas, ale stejně.
@CrocoRay (10.12.2017 16:08): Už si začínám zvykat, že má spousty bratrů. :-) Obecně mi bossové ve hrách vadí a některé jsou jimi doslova přehlceni. Ale nedá se nic dělat, nějak se s nimi holt utkám.
@Chuck (10.12.2017 15:05): Ten týpek s motorovkou se tam bude objevovat častěji. Já ho bral jako bosse jen úplně poprvé a pak jsem ho považoval za minibosse, protože už šel vždy k zemi mnohem rychleji s lepší výbavou. Bossové tam jsou pak i originální, které potkáš jen jednou. Ten týpek s motorovkou, to je takový kámoš, na kterého občas narazíš, by se dalo říct :-)
@CrocoRay (02.12.2017 21:57): Tihle opakující se stejné typy bossfightů mě na té hře začínají vadit. Přijde mi divný, že týpek s motorovkou se v té hře v roli bosse objeví dvakrát, když jsem ho předtím už jednou dostal.
@Phoenix (02.12.2017 23:10): Jo, u té rozmanitosti prostředí mohou být dva tábory. Dvojce se nedá upřít, že je ucelenější a dává ti jednu konkrétní oblast, která i tak nabízí zajímavé interiéry. Jednička zase sází na tu chaotičnost a šílený svět pokřivené mysli Ruvika, takže jsou hráči hozeni pokaždé někam jinam.

Ale co se týče potvor, tak tam to asi musí zamrzet všechny, protože v tomhle mě dvojka celkem zklamala. Přesto ale uznávám jednu výhodu, že má lépe zpracované charaktery a to jak kladné, tak i záporné, takže hlavní bossové už nejsou jen nějaká potvora, ale vyloženě charaktery, u kterých znáš jejich cíle a mají tam svou úlohu.
@CrocoRay (02.12.2017 22:19): Ten borec ve walkthrough ji sejmul hlavně kombinací brokovnice + granáty (raketomet nepoužíval) a strašně rychle, přitom tvrdil, že nehraje na Casual (zatímco já od nějaké sedmé kapitoly ano). Byla to jedna z mnoha věcí, co tam prostě fungovaly strašně divně.

Ve dvojce se mi naopak líbí, že je to žánrově a z hlediska prostředí ucelené, v jedničce mi to přišlo strašně hala bala, ale jak je vidět, tak někomu jinému zase vyhovuje právě pestrost jedničky.
@Phoenix (02.12.2017 22:11): Regenerací to podle mě nebude, ale má obrovskou výdrž. Ono dost i pomáhá raketomet z New Game +. Takže možná to je při prvním hraní i nemožné ji sundat. Je to spíše jako bonus a je za to i ačív.
Klasický průchod počítá s útěkem.
@Chuck (02.12.2017 19:43): Nezbavil, ona je to sestra Ruvika a má tam větší slovo :-))

@Phoenix (02.12.2017 20:43): To u mě je to naopak, že dvojka mě kvůli menšímu počtu potvor a méně rozmanitému prostředí bavila méně, ale zase má otevřený svět a v řadě aspektů má i lepší vývoj postavy a nabízí prostě odlišný styl hraní.

Co se týče té vlasatice, tak já taky vždy utekl. Prý ji zabít jde a je za to i achievement, ale asi tam je třeba udělat přesné kroky a mít štěstí. Já to moc nezkoumal, ale i tak Chuck dostane kapky a napoprvé se mu to nepovede :-D
@CrocoRay (02.12.2017 18:37): V té poslední pasáži jsem ji nebyl schopen vůbec zabít (i když jsem to dělal podle walkthrough, trefil jsem ji všemi výbuchy a ohni co šlo, naházel jsem pod ni granáty, prostě nic, podle mě bug) a musel jsem jí utéct. Bossfighty s one-hit-kill a celkově to, že se autoři nemohli rozhodnout, jestli survival nebo střílečku (a podle toho to často vypadá), jsou hlavní důvody, proč je to podle mého průměr. Zato dvojka, tam si opravdu těžce chrochtám.
@CrocoRay (02.12.2017 18:37): Já teď volno mezi službami trávil mimo domov a u jiného PC, takže jsem se k tomu nedostal každý den.

Takže jsem se jí ještě nadobro nezbavil?? To jsem nechtěl slyšet. :-)
@CrocoRay (02.12.2017 17:36): Zase tu slizkou vlasatici. Ale pochopil jsem, že jedinou zbraní proti ní je oheň. Chvíli jsem před ní utíkal, střílel do výbušných sudů, ale to pořád nebylo ono. Pak se mi po nahrání checkpointu povedlo ji asi třikrát nalákat k tomu potrubí, ze kterého po vylezení po žebříku aktivuješ pákou oheň z potrubí a ten ji dostal. ;-)
@Chuck (02.12.2017 16:05): Já se tu u jiné hry u jednoho docela dost vztekal :-D Ale který bossfight máš na mysli? V Evil Within jsou všechny lehké, pokud víš, jak na to. Ale je fakt, že narazíš na jedno dost tuhé prase, ale výbušné šípy to jistí.
@Chuck (26.11.2017 18:16): Jop, jsem to editoval. Já myslel, že ona je hned po útěku znova, ale já to mám trochu popletené, protože poslední hraní jsem to dal na jeden tah a přijde mi, že všechno je blízko u sebe. Já jel speedrun kvůli ačívu a dojel jsem to za 3 hodiny :-D

Jinak 14 hodin je optimální délka, když vše procházíš. Dvojka by měla zabrat i 30 hodin, ale tu jsem dal za 15.