Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Califax (31.03.2012 13:51): Říkal jsem to. Modding je všemocný ;)

Teoreticky plánuju nahodit podrobný návod, jak to zprovoznit (věnoval jsem tomu dohromady cca 3 týdny a ještě další minimálně budu), prakticky nevím, kolik lidí by to uvítalo a jestli se vůbec vyplatí=S

A nepožívej MGE, ale MGEXE.

Jo a z Bílého Průsmyku za hradby nic nedáš. Ono tahle lokace je prakticky interiér.
@Say (31.03.2012 13:39):

Sakra, jak se ti podařilo do Morrowindu dostat realtime stíny atd? :D Např tento screen vypadá opravdu nádherně.

Jinak mohl bys doporučit nějaký mod pro lepší vykreslování vzdálených objektů ve Skyrimu? Např. když se rozhlédnu z Nebeské kovárny v Bílém průsmyku, tak "pod sebou" vidím ještě nomální detaily jako trávu a podobně, ale v dálce jenom prázdné kopce a barvy jsou také poměrně nevýrazné a rozmazané.
@Califax (31.03.2012 13:30): Witcher 2 není nejnáročnější, jen dokáže nejlépe ždímat HW. Takový Shogun 2 je mnohem náročnější.

U Skyrimu to máš zase naopak=D Detaily odporné, zato celek pěkný. Vzdálenost vykresování není problém enginu, ale tvého nastavení a PC.

Obrázky Morrowindu? Házel jsme je do tamní diskuze, ale tak... Zde=) (ještě to není úplně vyladěné, postupem nahodím i variabilnější screeny/video) A nesnaž se mi tvrdit, že Oblivion, který vyšel v době, kdy grafici objevovali schopnosti HDR a bloomu je něco hezkého. Omalovánkový nádech Oblivionu je možná jediný důvod, proč ho nikdy nenaistaluju, abych dohrál DLCčka.
On Skyrim na tom není graficky až tak bídně, jelikož doslova každou kout mapy je zpracován s obrovskými detaily a společně to tvoří super celek. Ale i přesto že nejsem žádný znalec a namísto hledání chyb na hře se vždy snažím najít pozitiva, tak mě technologická zastaralost dost často bije do očí. Dobře je to vidět například z výhledu High Hrothgar nebo Dračí síně. Kvalita vzdálenějších objektů příšerná, to se s 5 let starým Crysisem asolutně nedá srovnávat.

@Say (31.03.2012 13:20): Můžeš poslat odkaz? Já Morrowind hraju s Overhaul 2.0 a MGE a vypadá to hodně hezky - ale, že to např. vypadá lépe než Oblivion, to bych si tvrdit netroufal.

Jinak Witcher 2 je prý HW nejnáročnější hra součastnosti, vážně to vypadá tak dobře? Já to prozatím nehrál a z videí a screenů nelze posoudit. :)
@Califax (31.03.2012 13:17): Omyl kamaráde. Morrowindí engine dnes moddeři překonvertovali téměř k dokonalosti. Vypadá to vizuálně líp, než Skyrim.

Ale souhlas... RPG na CryEngine si taky přeju po dohrání Crysisu. Ostatně taky že už vyšlo. Witcher 2.
... Rozehrál jsem včera první Crysis a ta grafika, musela být v té době kdy to vyšlo, naprosto něco neuvěřitelného. Nejen že na každý objekt je radost pohledět, ale atmosféra kterou to hře dodává, je dokonalá. Fakt nechápu, proč si Todd Howard z vydělaných miliard nenechal licencovat nějaký pořádný engine a namísto toho recykloval gamebryo, na kterém běžel 10 let starý Morrowind. :-X
Pajas vyhrává tatranku za padesáté plusko ke komentu. může si vybrat, jestli to chce ve full čokoládě nebo jen polomáčenou.
Tak jsem si říkal, čím že bych si to mohl Morrowind okořenit... Při poslechu Souhleho doprovodu ke Skyrimu si říkám "Sakra, to je luxus! To ve Skyrimu vážně je?"

Mno tak už to mám i v Morrowindu=) Ale teda jen výběr toho nejlepšího, např. Tundra.
Já měl SkyUI taky bez SKSE a žádný problém sem s tím neměl. Hlavní účel to splnilo =).
@Say (24.03.2012 15:59): Čím jednoduchší je herný koncept a čím menšie sú nároky na predstavivosť a intelekt hráča, tým nižší je potom aj vek cieľovej skupiny. Podľa modifikácií tipujem, že hra si vďaka svojmu konzolistickému konceptu našla najviac fanúšikov medzi ľuďmi vo veku 15-16 rokov. :-))
[/trollface]
Je krásně vidět, jak se úroveň modderské skupiny snižuje. Zatímco u Morrowindu se chytají opravdu kvalitní módy (zřejmě i čas vykrystalizuje to hodnotné), u Skyrimu si podle top módu na Nexusu všichni rádi dělají manganoidní barbieland. Řešit přes 17 stránech na XY variantách módů odlesk krajkových tang a míru překrytí bradavek nějakým koženým páskem (údajně zbroj) mi přijde vážně mimo...

Výběr TOPových obrázků (raději 18+)...
1 barbie, 2 barbie, 3 barbie...
A na stránce SKSE je napsané že stávající verze podporuje verzi hry 1.5.24.0
Já jen četl že se to dá nějak přenastavit a vím že je to poměrně flexibilní nástroj, nechcu po tom hned zázraky a byl to jen nápad. To jestli je to realizovatelné bych přecejen nechal na chytřejších hlavách =).
@Arcee (21.03.2012 20:10): Dyť ti pořád říkám že chceš použít nepoužitelné. Depth of Field z postprocesové záležitosti opravdu neuděláš, to fakt promiň=D To jako kdybys řekl, že z bloomu chceš HDR.
Ježíííš marja!! Chlape já nepotřebuju zarovnávání hran ok..? :-D Mě jde o to jestli by nešel ten FXAA použít jako horizontal blood. Víš co... taková to rozmázání v dálce.
@Arcee (21.03.2012 17:22): FXAA je postoprocess, který globálně rozmazává celou obrazovku a dělá dojem oblých okrajů. Ne jako multisampling/supersampling, který oblí pouze kraje polygonů. Vím, jak ho pustit, ale nepovím... Nebudu podporovat znusovátka obrazu=P
@Say (21.03.2012 12:50): Psal jsem že jsem četl, že se to dá nějak přenastavit. No tak mě zajímalo jak. Jestli by nějak nešlo nastavit oblast toho rozmazu. Ten FXAA by se s plynulím přechodem dobře vyjímal někde v dálce, něco jako horizontal bloom.
Todd Howard by si fakt zasloužil dostat šípem do kolena, vždyť ta technologie jejich "nového" enginu ve Skyrimu je vážně téměř naprosto identická s tou, co byla použita ve tři roky starém Falloutu 3 ...

Mimochodem, to ten můj dlouhý koment ke Skyrimu vážně nikdo nečetl? :D Že mám po nějakých 3 dnech, jenom 4 hodnocení. :D
Hele v klidu, mě tu vůbec nejde o anti-aliasing. Stačí mi ten klasický, s ním mám všechno krásně vyhlazené. Jde mi hlavně o nějakou optimalizace. Odešel mi nedávno monitor tak jsem si připojil full HD TV a spustili se mi highres textury. Místama už to pod těch 50fps padá a já jak jsem zvyklí na vyšší tak tak to hold poznám. Ta TV má však max rozlišení 1080p takže jsou ty textury celkem dost ostré a to se mi líbí, nechce se mi je vypínat :-P
aaaaa nedělej tu ze mně blba, moc dobře vím co to je Fast Approsimate Anti-Aliasing.

Já měl na mysli například tyto módy z Nexusu. Součástí většiny módů je kvůli tomu ENB i ten DoF a bloom, a to já tam fakt nechci, je to hnus. Třeba mi tam chybí mouse smooth. FPS mám sice pěkně ale občas to zakolísá, padne to pod 50 a na tom otáčení už to jde poznat. Toto smooth eliminuje.
@Arcee (21.03.2012 08:49): Moment. A víš ty co to FXAA vůbec je? Ten nějak s barvami, bloomem a DoF nic společného nemá.

FXAA je nechutná technologie rozmazávající celý obraz (ano, nežere tolik FPS jako multisampling či supersampling, ale to podle toho taky vypadá). Takže pokud chceš AA, vynuť si ho raději v ovladačích grafiky.
Společníkům můžu měnit jen zbraně?

Taky jsem četl, že se dá nějak nastavit to FXAA co hra obsahuje, má s tím někdo zkušenosti? Nechci žádné ty hnusy z Nexusu. Všechno je to tam barevný, samí amatérský depth of field a bloom, humus. A ten ENB mód je u této hry též nepoužitelný.