Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Elder Scrolls III: Tribunal


Diskuze

« Novější Starší »
Ty údaje tam jsou zatím dost zkreslené (12 hodnocení?). Imo 15 hodin při normálním hraní to sebere minimálně. Se vším okolo tak 25-30.
Nemám energii pročítat všechny komenty, jestli na to někde nenarazim, dočetl jsem se jen, že Tribunal neni na dlouho. Mám otázku na hráče, který tim už prošli: Na jak dlouho to zhruba je? Díky.
@MickTheMage (07.02.2012 20:30): Tak Oblivion som ešte ani nekomentoval a ani ešte tak "poriadne" nehral (túlal som sa veľa na severe a severozápade a plnil questy aj v prírode a tak), resp. mám výtky k Imperial city, ale viac k malému počtu NPC, než k budovám.
Tul - pises to akoby mesta v Oblivione boli uplne metropoly :) (o Skyrime radsej pomlcim, mesto o 5 domoch je hodne nepochopitelne, ale co uz Bethesda standard :) )
Pekné komentáre, obidva. Mournhold je malý, nudný a prázdny, nezachráni to ani Nord v slipoch. :D
v Devil May Cry umí vyslat tlakovou vlnu která v dáli setne portál vedví, v reálu to chce ale pořádně rychlý sek aby se toho docílilo xd
90210: No těžko po mě můžeš chtít, abych Morrowind nepřeceňoval, když ho hodnotím 95% a je to moje nejoblíbenější hra :-D
Ale scimitar v Morrowinde nebol. :/

90210: Myslím, že oblečením a rasovou štylizáciou nemali tí Bretóni od skutočných starých obyvateľov Bretónska zas až tak ďaleko.
4Say - Myslim ze nikdy, maximalne na par sekund. A detska atrapa laser sabre se asi napocita.:0) Urcite je na tema ucinnosti chladnych zbrani spousta knih, nebo dokumentu pro ty linejsi z nas. IMHO je to vic o stylu boje, nez o samotny zbrani.

Kvalitnejsi trotl byl ten taxikar IMHO, fakt guma.
Já akorát vím jak se dělají, kutají materiál a vždycky ho dají přes sebe až je dostatečně tenký, pak znovu "natlučou" a zase přehnou.. a takhle opravdu hodněkrát, kámoš mi to ukazoval v nějakém dokumentu, myslím s přiznačným názvem "samurajský meč" to kdyžtak zkus stáhnout..
edit: a třeba maník dělá jeden meč celý život xD a pak ho zkurví xD
90210: Nedržels v ruce nikdy meč? Jakýkoliv? Jo ten maník byl kvalitní trotl, trefný byl komentář... Pravý rytíř by vzpurného plebejce ztloukl mečem naplocho přes záda, ale jeho koně by ran ušetřil.=)
4Say - Ani vsechny samurajsky filmy od Kurosawy mi nepomohly ziskat znalosti o skutecne ucinnosti katany oproti long swordu, bastard swordu, broad swordu a dalsich starych znamych z pocitacovych her. Mozna by to vedel ten manik co s mecem nahanel toho taxikare na Vinohradech.
4Say - To jsem nehral. Katany ve hrach vetsinou byvaj jedny z nejsilnejsich typu zbrani (pokud uz tam jsou) a tezko rict jak je to ve skutecnosti, v tyhle problematice se moc neorientuju. Videl jsem Kill Billa, to je tak vsechno.:0)
Stejně tak, kdyby měli orci připomínat samuraje=P Snad jen vzhledově podle jednoho brnění. Ale přítomnost wakizashi a katan mi je hodně sympatická! Ještě mě tak napadlo, že Vivecké čtvrtě jsou vlastně takové upravené zikkuraty. A co se týče vizuálu, architektury, designu a rozvržení měst... V tomhle Morrowind zatím žádné 3D RPG nepřekonalo. Ještě jednou, podívejte se sami -

http://www.tesnexus.com/downloads/images/26348-3-1281023163.jpg
http://www.tesnexus.com/downloads/images/26348-5-1278457500.jpg
http://www.tesnexus.com/downloads/images/26348-3-1278457499.jpg
http://i34.tinypic.com/14k9u6g.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Melkari/MGEScreenshot8.jpg
http://www.tesnexus.com/downloads/images/5535-1-1270927176.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/6210/morrowind20090901164447.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/6536/bloom1.jpg
http://www.tamriel-rebuilt.org/g/scrcaps/2/Tel%20Muthada%204.jpg
V Morrowindu je tolik kulturních odkazů - orkové v brněních připomínají samuraje, Bretonci zas něco jako Francouze, Imperiální obchodní společnost, tu Východoindickou. Ale vše je tam tak dobře zakomponované, že reálie tam působí původně a ne jako by to odněkud obšlehli, je to prostě špičkový estetický zážitek, ne jako lacině vypadající Dragon Age a teďka sorry koho jsem tím urazil.
A Balmora? Systém poschodových domov z nepálenej tehly, kde domy na poschodí na seba naväzovali a boli prepojené a navštívilnené bez prechodu cez prízemie - Irán a Irak a okolie.
Takový Ald'Ruhn hodně připomíná arabské vesničky (pravda, trošku upgradované).
Tak ber to tak, že Ayleidské ruiny boli ešte staršie a pre voľnejší prístup než drsnejší Vvardenfell aj asi vykradnuté, ale chápem, že tá architektúra bola z fantasy hľadiska obyčajnejšia, no mňa to bavilo prechádzať. Ani neviem prečo, možno pre tú silnú atmosféru, ale pristihol som sa viackrát, že som radšej šiel do ďalších a ďalších ruín, miesto toho, aby klasicky questil.
Čo sa týka starobabylončanov a sumerov, v tomto smere súhlasím, ono to celkovo pripomínalo aj staré religiózne židovské rúcha.
Tulareanus: Mě tak trochu ti Dwemeři vzhledem připomínali Sumery a Babylóňany, konkrétněě ti jejich duchové a to oblečením a vousy. A taky bylo dobrý, jak se v jejich stavbách 6th House pěkně zabydlel a stačilo jim k tomu jen pár červených svíček a pár okultních obrazců z kovového harampádí.
Opravdu rád jsem sbíral "trpasličí" předměty, včetně těch různých schémat. To asketický 6th House byl o poznání méně kreativní a tuším, že jsem u nich našel nějaký jen kalich a několikrát kladivo na zvonky. V Calderském hradě jsem pak uspořádal výstavu :D

A Daggerfall co zmiňuješ jsem nehrál, ale zkusil bych TES Adventures Redguard, kvůli těm Dwemerum. S tím trpaslík = chytrák máš pravdu.

Každpádně Ayleidi v Cyrodiilu mě zklamali nejvíc, krásné stavby, ale prd uvnitř, až na ty "lampičky" a krystaly, nic zajímavého.
1.Nj, to sa pri dlhých súvetiach stáva.
2.Pokiaľ si dobre pamätám, tak to tajomstvom nebolo, len Impérium si určité fakty zle vyložilo, ale -merské rasy vedeli, ako Dwemeri vyzerali a čo boli zač + možno to skreslil aj fakt, že trpaslíci (a gnómovia) sú technologickým archetypom pre technologicky založenú rasu vo fantasy. Tajomstvom bolo len ich zmiznutie. Ohľadom ich kultúry a tak sa písalo a riešilo už v Daggerfall, i keď oveľa viac okrajovo.

A znalec ani nie, len som s TES hrami stravil riadnu chvíľku. Znalec je tu Mick the Mage. :)
1.Chtěl jsem to opravit, ale měl jsem práci s opravováním mých, již tak složitých větných konstrukcí, až jsem na to nakonec zapomněl :D
2.Ano, dwemer není dwarf, ale nechtěl jsem to rozvádět, to že jde o nepravé trpaslíky by mělo být překvapení pro každého, kdo s Morrowindem začne a ponoří se do TES lore.
3.Zkoušel jsem si to chybné jméno Almalexie ve vyhledávači a existuje v první chvíli mi to stačilo, nicméně se váže spíš k něčemu z Wowka, nebo FF, jak jsem zjistil až teď, po tvém upozornění.

Díky za korekce a těší mě, žes znalec a že jsi tak dlouhý příspěvek skutečně četl, teď už je to opraveno ;-)

RNDr. Gunár Pavel: Pekný komentár, len tri malé pripomienky:
1.horizontálne a vertikálne tam máš významovo prehodené
2.Dwemeri nie sú trpaslíci, ale technologicky a "bradato" založená rasa elfov
3.Almalexia, nie Alamaxia
Ja som to pôvodne nedohral s vedomím, že potom ako som zdolal Morrowind, si zvyšok tej hry musím šetriť na "horšie časy". :)
Je to vlastně celkem krátké. Pročež k tomu klidně přidej i Bloodmoon. ;)
Mournhold, city of light, city of magic! jedna veta a tri kilá nostalgie, asi by som to už mal po rokoch cez vianoce dohrať...